121

Re: Verhaal van Insider

noorderling wrote:

ik vind het vooral erg jammer dat ze Bouterse nooit hebben afgezet. Het is een spannend verhaal die voorbereidingen, maar er is niks van terecht gekomen. Niet onbelangrijk is ook dat een heel groot deel van de Surinaamse bevolking achter de coup van Bouterse stond. Nederland stond en staat gewoon in zijn hemd. Sarcouzy heeft Bouterse onlangs gefeliciteerd. Een grotere afgang is voor Nederland niet denkbaar. Een schrale troost is wellicht dat Bouterse onlangs niet was uitgenodigd bij de borrel van Obama na het VN congres.

Verder sluit ik me geheel aan bij Dim. Graag on topic blijven mbt de Bende van Nijvel.


Dim en Noorderling, ik ben het helemaal met jullie eens dat we on topic moeten blijven, maar daar is het Surinameverhaal heel belangrijk in. Van het begin af aan is er een directe link geweest met de personen die ook steeds in het bendeverhaal een rol spelen. Ook ben ik er van overtuigd dat de geplande coup een generale repetitie moest zijn voor wat zich later in België afspeelde. Na het verhaal zullen we zien of jullie er ook zo over denken.

Re: Verhaal van Insider

ik heb respect voor je verhaal Insider, maar stop aub met het aankondigen van toekomstige verklaringen.

schrijf gewoon een samenvatting van je verhaal en we zullen het beoordelen. Ellelange lappen tekst komen op mij niet al te sterk over.

123

Re: Verhaal van Insider

insider, kies gerust je eigen verhaalopbouw zoals die je het meest geschikt lijkt, ik wacht even af en bewaar mijn verdere vragen voor achteraf. dank.

124

Re: Verhaal van Insider

noorderling wrote:

ik heb respect voor je verhaal Insider, maar stop aub met het aankondigen van toekomstige verklaringen.

schrijf gewoon een samenvatting van je verhaal en we zullen het beoordelen. Ellelange lappen tekst komen op mij niet al te sterk over.

Dit geeft eens te meer aan dat dit verhaal niet voor jouw bedoeld is Noorderling.

Re: Verhaal van Insider

Iemand die niet met lappen txt overweg kan komt op mij niet al te sterk over. Insider, negeer het gewoon. Ik lees iedere letter en ik ben niet de enigste.

Re: Verhaal van Insider

Het is trouwens enige en niet enigste. Maar dat terzijde. Ook ik lees elk woord. Maar het gaat simpelweg om de bende. Het verhaal van Insider gaat over trainingskampen, en over Suriname. Het staat echter alles behalve vast dat de Bende daar uit voort komt. Ik val Insider niet aan. Maar ik persoonlijk hou niet van van aankondigingen. Doe gewoon je ding, zoals alle andere forumleden. Succes.

127 (edited by Insider 05-12-2010 21:31)

Re: Verhaal van Insider

Boemerang wrote:

Nog even terugkomend op al eerder genoemde fraudezaken.

Insider, je spreekt over  Armfelts ( en P.Iedema`s ?) bankfraude, zwendel en valse dollar praktijken.
Ik vind hier dingen over terug op stelling.nl. Komt jou info inzake deze praktijken daar ook vandaan of  kun je hier wat meer over vertellen ?
Wie waren hier zoal bij betrokken ?

Ik zou een antwoord hierop zeer op prijs stellen.
Sorry als het al met al wat veel ineens is geworden.

De bankoplichting van Armfelt weet ik uit eigen ervaring en ook waar dat geld voor benodigd was. Ook ben ik er bij geweest op een moment dat Armfelt wapens betaalde met valse dollars. Op stelling.nl wordt door Jan Portein zeer uitgebreid beschreven over een andere cel die gerund werd door Görlitz.  Portein moet dus een informant(en) hebben die dicht bij het vuur zit(ten). Misschien kunnen we informatie uitwisselen. Ik denk dat dit zeer verhelderend zal werken. Van de andere cel weet ik dat zij liquidaties uitvoerden. Zij beschikten over een oost Europese huurmoordenaar met de codenaam 'Boris' (Bob Mitric?). Verschillende acties lopen door elkaar of werden door de cellen samen uitgevoerd.

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Dit geeft eens te meer aan dat dit verhaal niet voor jouw bedoeld is Noorderling.

Insider, als uw verhaal de waarheid is, is het voor iedereen bedoeld. Als u mensen gaat selecteren, begin ik uw verhaal vanzelf minder geloofwaardig te vinden. En ik vraag me nog altijd af waarom u het eigenlijk vertelt. Let op:  ik zeg niet dat ik u niet geloof, maar ik wil wel weten waarom ik u moet geloven.

129

Re: Verhaal van Insider

maar ik wil wel weten WAAROM ik u moet geloven.

Omdat hij verdorie met namen en feiten op de proppen komt. Laat hem zijn verhaal doen en evalueer dan of je het wil geloven of niet. Wat respect zou gepast zijn.

130 (edited by CleverTrevor 06-12-2010 12:43)

Re: Verhaal van Insider

dim wrote:

Omdat hij verdorie met namen en feiten op de proppen komt. Laat hem zijn verhaal doen en evalueer dan of je het wil geloven of niet. Wat respect zou gepast zijn.


Ik heb respect, meer dan u denkt. Het punt is alleen dat als mensen zichzelf (en min of meer publiekelijk) in verband brengen met een zwaar misdrijf, zij daar een bepaald belang mee hebben. We hebben dat in de Bende van Nijvel-geschiedenis al vaak gezien. Een voorbeeld is Jean Bultot die diverse malen met hypotheses naar buiten kwam die door velen ook geloofwaardig werden gevonden. Hij noemde ook namen, voor een deel dezelfde als Insider, maar gaf een heel andere achtergrond.

Maar wilde hij niet alleen maar de aandacht van zichzelf afleiden? Want hij was zelf door anderen weer als betrokkenen bij de Bende van Nijvel genoemd. Waarom moeten we Insider wel geloven en al die anderen die een hypothese hebben niet? Natuurlijk staat het iedereen vrij om alles kritiekloos te slikken als het in zijn/haar kraam past.