271

Re: Patrick Haemers

HIPA, laat u toch niet vangen! Dat is juist wat ze willen, dat jij uw waardevolle info niet meer zou delen op het forum! Negeer dat gewoon, ik doe dat ook. Het feit dat je aangevallen wordt, wil zeggen dat je juist zit! En het heeft geen zin dat Ben ze van zijn forum schopt want ze hebben verschillende accounts. Voor mij zijn het barometers, als iemand iets juist post en hij wordt aangevallen zoals u wil dat juist zeggen dat je er boenk op bent. HIPA, laat u niet wegjagen. De mensen op het forum dat het net zoals jij wilt oplossen, staan achter u!

272

Re: Patrick Haemers

HIPA heeft de mensen van het forum niet nodig om achter hem te staan! Het forum heeft mensen zoals HIPA nodig om achter het forum te staan met eerstelijns info!

273

Re: Patrick Haemers

HIPA wrote:

Zeno, karikatuur! J. en B. van Delhaize zaten hier midden in verwikkeld. Verkoop van aandelen naar Amerika 3 weken na Aalst traceerbaar, zwart op wit op papier. Ze hebben het nooit willen onderzoeken ondanks het voor hun neus lag. Ik stop er hier mee! Nog maar eens! Misschien binnen enkele jaren zullen jullie deze zot nog gelijk moeten geven. Ik dacht dat jullie vooruit wouden met echte info en niet uit boekjes! Niet dus.

Amai gij kunt nogal van uwe neus maken als ik niet gedwee uw hypothese volg. Waarom? Mijn mening is maar een mening dus absoluut niet belangrijk in het geheel. Ik constateer enkel maar dat je van den hak op den tak springt. Nu weer de Delhaize aandelen. Als je alle politici, ordediensten, ondernemers en criminelen gaat opnoemen uit de jaren 80 zal je zeker eens juist zitten.

274

Re: Patrick Haemers

Ik persoonlijk ben ook een non-believer als we spreken over complotten, geheime genootschappen en verborgen agenda's, enz... Voor de simpele reden dat er na 35 jaar toch 'iets' van bewijs naar boven zou gekomen zijn. Er moet toch iemand na verloop van tijd zijn mond voorbij gepraat hebben of schuldgevoelens gekregen hebben?

Het is gewoon zeer vreemd dat deze zaak niet opgelost lijkt te worden, maar dat de reden daarvoor is dat er hooggeplaatste mensen er mee te maken hebben lijkt mij niet realistisch. Er is gewoon veel kostbare tijd verloren gegaan om jaren achter de Borains te zitten en dan spreken we nog niet over de verhuizing van het dossier van Dendermonde naar Charleroi en de ridicule vertaling die jaren heeft geduurd.

275

Re: Patrick Haemers

HIPA heeft wel een punt! Ik las ooit een artikel met de titel "de Bende Van Nijvel zit aan zee". Dus als je dan HIPA zijn topic leest met de bekende namen, zou hij wel eens gelijk kunnen hebben. Ook zijn er heel wat bekende figuren aan de kust vermoord.

Re: Patrick Haemers

zeno wrote:

Amai gij kunt nogal van uwe neus maken als ik niet gedwee uw hypothese volg. Waarom? Mijn mening is maar een mening dus absoluut niet belangrijk in het geheel. Ik constateer enkel maar dat je van den hak op den tak springt. Nu weer de Delhaize aandelen. Als je alle politici, ordediensten, ondernemers en criminelen gaat opnoemen uit de jaren 80 zal je zeker eens juist zitten.

Dit is het precies. En dat moeten wij en ook de slachtoffers durven onder ogen zien. Te veel wordt er bij gehaald en aan gelinkt en dat maakt het zoveel onduidelijker en helemaal verwarrend zelfs. Het grote complot, het grootscheepse internationale georganiseer, de talloze veiligheidsdiensten, de vele malafide ondernemers, de wapen/mensensmokkelaars, de rambo-huurling-coupplegers, de pedofiele notabelen en confituurzwemmers, de corrupte zelfde handen op de buik politici over partijgrenzen heen, de rechters en onderzoekers, de corrupte politiemensen, de grote WNP en iedereen actief in de andere misdaad!

Ja, en de wildste verhalen gebaseerd op robotfoto's vele jaren na de feiten gemaakt en verspreid, de bekentenissen op de sterfbedden en anonieme optredens van deze of gene, narcistische grootspraak van grote roergangers, ... Het is 1 kluwen geworden waarvan niets is kunnen bewezen worden al die vele jaren.

Terwijl bendes gangsters altijd hebben bestaan, de ene al driester dan de andere en enkele allicht bloeddorstig en niets ontziend moorddadig. Sommige met leden die neigden/neigen naar psychopatie, oftewel knettergek. En dit dus sinds mensenheugenis.

Re: Patrick Haemers

LEO wrote:

HIPA heeft de mensen van het forum niet nodig om achter hem te staan! Het forum heeft mensen zoals HIPA nodig om achter het forum te staan met eerstelijns info!

Correct, maar Hipa zal toch wel begrijpen dat een forum zoals deze er wel eens wat gedeeld wordt wat kant nog wal raakt, we kunnen ook het licht uit doen, is dan ons doel bereikt?

278

Re: Patrick Haemers

Er zitten hier mensen op die gewoon ver van de realiteit vertoeven. Als je kritiek hebt op de hypothese van een grote geheime organisatie maakt dat je er zelf bij betrokken bent en als doel hebt deze forum te ondermijnen. En neen, ik spreek niet over HIPA, waar ik veel respect voor heb, doch niet eens ben met zijn hypothese.

Re: Patrick Haemers

En weet je, eenieder van ons heeft een sociaal leven en is van ver of nabij wel eens betrokken bij een of andere organisatie of beweging of maakt deel uit van een clubje. Dan weet je toch hoe er het tussen mensen aan toe kan gaan. Mensen met verschillende achtergronden en meningen en gedachten. Meningsverschillen, ruzies, nijd, afgunst, ... en tot wat dat leiden kan.

M.a.w. Een zo grote bende die actief is vanuit en op zovele verschillende vlakken, zovele verschillende vaak concurrerende groepen van mensen (opdrachtgevers, sponsor, uitvoerders, bescherming, voorbereiders, verschillende politici etc) die al die jaren de lippen stijf op elkaar weet te houden, niemand die per ongeluk de mond voorbij praat, niemand die gefrustreerd de andere verlinkt, niemand die wroeging kreeg/krijgt, enzoverder enzovoorts.

Het is ongeloofwaardig allemaal toch? Dat grote complot!

280

Re: Patrick Haemers

luk paard wrote:

Het is ongeloofwaardig allemaal toch? Dat grote complot!

Idd luk. Het grote complot is even ongeloofwaardig dan dat de misdadigers met 15 man of meer zijn geweest. Probeer in dat geval maar eens iedereen 35 jaar de lippen stijf op elkaar te laten houden ... Wat Haemers betreft; persoonlijk acht ik de kans vrij klein dat hij in Aalst van de partij was. Maar soit, wel of niet ... valt niet meer te bewijzen. Door dat gegoochel met al die namen de laatste weken wordt het moeilijk om door het bos nog te bomen te zien.