441

Dus Haemers was linkshandig?

442

KD wrote:

Interessant is de link die Anneke Lucas legt tussen Haemers en het restaurant Aux Trois Canards » annekelucas.com

Ze moest er met hem gaan eten, hij had toen een Browning geweer bij...

"Patrick takes a Browning handgun out of his sports bag, holds it in his left hand, arm stretched, as if to shoot into the floor, then puts his right hand over the gun, doing something, cocking it, I guess."

Hij was 21, zij was 11.

Ik ga de X-dossiers zeker niet ontkennen, maar in hoeverre is dit allemaal waarheid. Dat bepaalde moeders in staat zijn om dit hun kinderen aan te doen, daar twijfel ik niet aan. Door meerdere artikels te lezen ben ik toch niet 100% overtuigd in dit Haemers-verhaal. Ik geloof 200% dat zoon en vader zulke dingen deden. Maar of dit verhaal legitiem is ... geen idee.

444

Fantastisch hoe mensen zich hierin verdiepen. Ik lees de laatste tijd veel over mensen die elkaar beschuldigen over het niet lossen van info. Spijtig. Want het leest als een trein smile
Wat ik ergens niet snap is het volgende. Je draagt een pruik en een bandana ofzo. Je blonde haren steken er zo uit. Je masker valt toevallig af en je pukkel komt tevoorschijn. Een grijns komt tevoorschijn. Je schiet van kortbij en raakt het been. Aangezien er na al die tijd geen enkel hard bewijs is...
Hoe kan je als uitvoerder zo onzorgvuldig zijn? Die kerel gritst een paar flessen drank mee terwijl hij de boel onder controle heeft. Een routine klus zou je dan denken. En toch zo slordig als het op details aankomt. Meerdere getuigen herkenden een verklede Haemers.
Ik las deze week iets over een gevonden tas met fake make up spullen. Pukkels, wijnvlekken etc.... Bij Madani was het ofzo? Of ben ik mis. Is dan ook een kluwen aan info.
Herinner me ook een opsporingsverzoek waar gezocht werd naar een man met een uitgesproken wijnvlek in de hals.
Raar allemaal dat dit zo tentoon gespreid wordt.
Nu, mn 2de en laatste postje van een ‘jan met de pet’ opinie waarvoor het gruwelijke toneel bedoeld was.
Keep up the good werk mensen. Beste lectuur ooit wink