21

Volgens het nieuwe boek van Bouten zouden drie bronnen hem gemeld hebben dat Fievez voor de CIA werkte:

Drie bronnen bevestigden me dat hij op de loonlijst stond van de CIA en er toch in slaagde om zich in augustus 2010 bij de Bendecel te voegen. Hij ging onlangs met pensioen.

Bron: De Bende van Nijvel - verraad, manipulatie, geheime diensten | Guy Bouten

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Die rijkswachtofficier Guido Torrez is "toevallig" bevriend met Pierre-Yves Fievez, een rijkswachter die lange tijd het onderzoek leidde in de Cel Waals-Brabant. Zie het profiel van Pierre-Yves Fievez » www.facebook.com

23

In de aflevering van Peter R. De Vries van 09/01/2012 over Gladio en de wapenhandel. Hoe wapenhandelaars soms samenwerkten met de overheid, douane en agenten. Een deel ervan is in België gefilmd in Luik bij enkele wapenhandelaars soms met verborgen camera. De journalist spreekt met een agent die uitlegt hoe bizar het er soms aan toe ging. Op 1.09.23 u. verschijnt er tijdens dat gesprek een proces verbaal waar de naam van de agent opstaat, zijn overste staat er ook op en dat is Adjudant Pierre Fievez. Heel de aflevering door gaat het over Gladio-wapens die door mensen, jongeren, gevonden werden en hoe daarna wapenhandelaars, agenten, douaniers die wapens terug in omloop brachten en welke constructies ze er soms voor opzetten. Soms werden wapens in beslag genomen en liet men de zaak verjaren of zo lang aanslepen dat er amper iemand gestraft werd. Nadien kregen ze hun wapens vaak terug; enkele keren ging het om meer dan duizend en een spookfirma in Gibraltar waar de wapens heengingen zogezegd. (De aflevering staat momenteel weer op YouTube heb ik daarstraks gezien, soms verdwijnt ze.)

24

Jullie stellen de verkeerde vragen aan de verkeerde personen.

Vraag eens aan Imazibraine wat hij weet van Pietje Boem.
Heel erg veel maar wees gerust…

…hij zal zich weer van de domme houden en de aandacht proberen weg te leiden door op mij te schelden, door te zeggen dat ik een typetje ben, door over andere zaken te beginnen.

Focus op inhoud, verschillende mensen hebben uiteenlopende kennis maar niemand heeft dé waarheid in pacht.
Ze komen er wel, voor 2025.
Er zijn vele beelden, ook van Le Katangais maar het is zeker niet opportuun om die hier nu te gaan posten.
En J&B, er wordt gezichtsherkenning gebruikt na het scannen van de analoge beelden.
De matching lukt inmiddels beter en beter maar het blijft inderdaad nog vaak een moeilijk manueel vergelijk…

25

Xavica wrote:

Focus op inhoud, verschillende mensen hebben uiteenlopende kennis maar niemand heeft dé waarheid in pacht.…

Via die 5 000 000 pagina's zal het moeilijk zijn om de waarheid te vinden, anders was er al lang een proces geweest. Tevens is de waarheid wel gekend door de daders en de betrokkenen; Deze die op de hoogte zijn weten dat het niet zal verjaren.

26

Now wrote:

.... Tevens is de waarheid wel gekend door de daders ....

Dat is een waarheid als een koe.

27

Al aan gevulde kippen gedacht? De daders hadden een dure smaak .......

Om tot die post te komen is er ongetwijfeld een crisisoverleg nodig geweest.

Die gevulde kippen moeten de aandacht afleiden van mijn twee vorige posts, waar ik hierbij speciaal  de aandacht op vestig (topic 'Lessines').

29

Maakt je niet zo druk man. Die kippen waren cool moet je wetenl, ze stegen op in Miami. En niet te geloven maar wel waar hier vertrokken wapens via de zelfde transport middelen;

Niet te geloven. Superinteressant, uiteraard.

Los daarvan kunnen we dit spelletje nog wel even verder zetten, voor wie het nog niet begrepen heeft.