51

Re: Feedback

Ik heb al enkele keren geprobeerd om deze foto's te laten zien, maar ze verdwijnen steeds weer. Ik vermoed dat het probleem bij de server van die website ligt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

52 (edited by Boemerang 06-10-2010 15:50)

Re: Feedback

Of zijn ze ons op het spoor hahaha. (?) Ik zal binnekort eens een photo-account aanmaken en ze zelf aanbieden. Trouwens gezien het offline gaan van isgp, wat gebeurd er met al de "kennis" op deze site als ... Heeft deze site wel eens "onder druk" gestaan? (Niet antwoorden mag ook.)

53

Re: Feedback

Boemerang wrote:

Heeft deze site wel eens "onder druk" gestaan?

Nee. En zolang ik braaf en op tijd ieder jaar de rekening aan het hosting-bedrijf betaal, zal deze website nog wel een tijdje blijven bestaan.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

54

Re: Feedback

Op vlak van informatie is er al een groot aanbod op de website, daarom heb ik besloten om het Nieuws-deel eens aan te pakken. Ik heb eerst wat rondgekeken op nieuwssite's en ben tot de conclusie gekomen dat het beter is om ieder artikel een aparte pagina te geven. Ik ben begonnen met archief en momenteel heeft ieder artikel dat verschenen is tussen 2000 en 2006 een aparte pagina.

Suggesties of tips zijn steeds welkom.

PS: Deze aanpassingen zijn een rechtstreekse voorbereiding voor het nieuwe design dat ik aan de website wil geven.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

55 (edited by Boemerang 23-10-2010 00:50)

Re: Feedback

Ben, een remindertje. Gezien het aantal nieuwkomers als ook omdat ik zelf nog niet alles compleet heb. Een pagina met links naar enkel officiële stukken (commissies) met een daar aan hangend forum met links of plaatsing van andere documenten (Brussel/Jonghe, Godbille, misschien wel Personne Implique?) zou als onderdeel van het archief erg handig zijn (ze zijn nu vaak moeilijk of onmogelijk te vinden) en zou wellicht ook meer mensen uitnodigen tot het lezen van deze stukken.

Mocht je er ooit tijd voor hebben, "dans l'intérêt de l'histoire".

56

Re: Feedback

Boemerang wrote:

Een pagina met links naar enkel officiële stukken (commissies etc) met een daar aan hangend forum met links of plaatsing van andere documenten

Ik zal het onthouden.

De verbouwingen aan het nieuwsarchief zijn al weer een stapje verder. Ieder bericht verschenen tussen 2000 en 2010 heeft een aparte pagina gekregen. Nu moet er nog een beetje verder gewerkt worden zodat je gemakkelijker nieuws terug vindt, zullen alle nieuwe nieuwsberichten ook verschijnen in een aparte pagina en worden de nieuwsdossier ook aangepakt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Bij het versturen van een e-mail via een profiel krijg ik volgende foutmelding:

An error was encountered
Error: Unable to send e-mail. Please contact the forum administrator with the following error message reported by the SMTP server: "535 Incorrect authentication data".

58

Re: Feedback

luckyiron wrote:

Bij het versturen van een e-mail via een profiel krijg ik volgende foutmelding:

Dit probleem zou normaal gezien opgelost moeten zijn.

In ander nieuws: De laatste tijd heeft het forum nogal veel last van spambots. Een spambot is een bot (een autonoom opererend stuk software) die ontworpen is om ongewenste e-mailberichten (beter bekend als spam) in grote hoeveelheden naar zoveel mogelijk mensen te sturen of hun berichten op fora te plaatsen.

Om dit te verminderen heb ik de spambot-vraag die je moet invullen bij een registratie op dit forum aangepast. Ik hoop hiermee het aantal te verminderen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

59

Re: Feedback

Ben, weet niet hoe ik op nieuws moet regaren maar er staat een franstalig bericht en helaas is mijn Frans niet je dat. Het lijkt erop dat er een DNA match is. Wat is de kern van het bericht? Dank voor de moeite.

Re: Feedback

rni220 wrote:

Weet niet hoe ik op nieuws moet regaren maar er staat een franstalig bericht en helaas is mijn Frans niet je dat. Het lijkt erop dat er een DNA match is. Wat is de kern van het bericht? Dank voor de moeite.

Zie topic » DNA onderzoek