81

Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:

"Zij geven mij te kennen dat ik over geen politie-bevoegdheid beschik! Dat klopt!"

Dan is dit toch heel duidelijk, met of  zonder politiebevoegdheid wordt je  verhoord als getuige in een zaak, tenzij je als iemand met een politiebevoegdheid  je proces-verbaal rechtstreeks overmaakt aan de Procureur of aan de Onderzoeksrechter. Als burger  mag je  gerust informatie vragen maar of je de info gaat krijgen die je verwacht is een andere zaak. Als je vragen (als burger) over een gevoelige inhoud gaat, moet je niet verbaasd zijn dat ze aan de andere kant met hun ogen beginnen knipperen.

82

Re: Verhaal van Kuros

Als elke serieuze mens eens alles nakijkt en leest,dan komen we tot dezelfde conclussie:
Dit is een zaak dat alléén overeind kan blijven met behulp van Politie-Rijkswacht/Justitie/Politiek.

Re: Verhaal van Kuros

Beste Forum-leden

Inderdaad, ik ben nieuw op dit forum maar dat wil niet zeggen dat ik niet begaan en "bezig" ben met de zaak. Alles samengevat kan je stellen dat dit niet zo maar een overval was maar de best voorbereide raid allertijde waarbij er aan het kleinste detail gedacht is. Hoe doe je dit? Om het antwoord hierop te weten moet je geen intellect zijn. Het "perfecte" bereik je door bij wijze van spreken de koppen bij elkaar te steken en na te denken hoe een bepaald probleem aan te pakken.

Als je dan nog eens zeker bent van de grote slaagkans en alle factoren zijn gunstig, dan doe je het. Ik verwoord het wat cryptisch maar jullie zullen mij wel verstaan. Door de toenmalige Rijkswacht wordt het woordje "toevallig" teveel gebruikt. De definitie van toevallig is een onverwachte gebeurtenis.

Deze overval is geen ordinaire overval maar een partij van executies. Toch, deze zaak was niet zo goed voorbereid als geacht want ze hebben 1 doel gemist. (geen verdere commentaar). Deze fout zal hen zuur opbreken. Nu lach je misschien wat met mijn mening maar je kent het spreekwoord "Alles komt aan het licht." En ik bedoel hiermee ongeacht de tijdspanne die erover dient te gaan.

Kuros heeft het bij het rechte eind en ik stel mij hierbij de vraag waarom hij als verdachte gezien wordt. Als verdachte heb je minder rechten en minder toegang tot bepaalde informtie zodat je speelruimte veel kleiner wordt.

Ik zeg jullie: de waarheid is nabij!

84

Re: Verhaal van Kuros

Als verdachte heb je minder rechten en minder toegang tot bepaalde informtie zodat je speelruimte veel kleiner wordt.

Welkom op dit forum.
En dat is was de Cel Waals Brabant probeerd te doen en eigenlijk over heel de periode al goed is gelukt en dat is diegene die het onderzoek vooruit kunnen helpen schaakmat te zetten.

Ik hoop dat de waarheid aan het licht komt,dat hopen we allemaal wel,en eigenlijk zijn die daders maar bijzaak,die deden hun job...

Re: Verhaal van Kuros

Renne, je gaat binnenkort verschieten. Ik geef je een tip. Ken je DNA? De afkorting hiervoor wetenschappelijk is "Desoxyrybo-nuclein acid" of kortweg nucleinezuur. Dit heeft een structuur dat de mens uniek maakt. Geen enkele mens op aarde kan NOOIT een zelfde structuur zijn omdat er meer mogelijke combinaties met DNA-structuren bestaan dan dat er op aarde mensen rondlopen. Waar wil ik naartoe? Wat je binnenkort ongetwijfeld in het nieuws zal horen zal met dit te maken hebben. 1 probleem zal je er moeten bijnemen. Weet je het welke ik bedoel ls WE erin lukken de 2000 stukjes van de puzzel te doen passen? Wat denk je?

"iets" of "iemand" dwarsboomt ons terwijl we de waarheid zelfs kunnen ruiken! Ik zeg het u ik begrijp Kuros maar ik ben ook geen doetje geweest vroeger jaren dus ik vind dat Kuros over sommige en let op mijn woordspeling "sommige" zaken te licht overgaaten. Hij moet het heft in eigen handen nemen miljaarde (sorry voor de uitspraak) en zal nadien de nodige roem krijgen op een manier die dan pas zullen kennen

Ik ken de waarheid maar ik weet niet of ik "belgïë op z'n kop" zie ziten...

86

Re: Verhaal van Kuros

Kalasjnikov wrote:

Ik ken de waarheid maar ik weet niet of ik "belgïë op z'n kop" zie ziten...

Als je A schrijft moet B volgen

87

Re: Verhaal van Kuros

Als je A schrijft moet B volgen

Als nieuwsgierig persoon die ik ben, hoop ik natuurlijk dat wie A zegt ook even later B zegt. Al besef ik maar al te goed dat dat niet altijd mogelijk is. Maar als ik je uitleg goed volg dan zullen we binnenkort in de media interessanten zaken kunnen lezen en zien. En die interessante zaken zullen te maken hebben met DNA?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

88

Re: Verhaal van Kuros

Laat het dan maar snel zover zijn... dat het gaat uitkomen want iedereen is nu al lang genoeg aant wachten op de waarheid. Wat ik ook hier weer straf zou vinden is dat ze nu pas de oplossing via DNA zouden vinden... Deze test bestaan toch al verschillende jaren...

Re: Verhaal van Kuros

Men heeft toch verschillende DNA-stalen. Daarmee zou men min. zekerheid hebben over 1 dader. Maar men wil het niet publiek maken.

90

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Men heeft toch verschillende DNA-stalen. Daarmee zou men min. zekerheid hebben over 1 dader. Maar men wil het niet publiek maken.

En dat is iets wat nu al jaren niet meer versta waarom ze die naam verzwijgen.
Wie is die persoon en waarom kan men zijn identiteit niet geven?
Waarom kan men die naam niet zeggen en zoveel jaar achterhouden.

Renne, je gaat binnenkort verschieten.

Ik hoop het,maar wat bedoel je met binnenkort.
Bv. na de verjaring of spreek je in de nabije toekomst...binnen een periode van een jaar ofzo?

Ik ken de waarheid maar ik weet niet of ik "belgïë op z'n kop" zie ziten...

Je maakt ons heel nieuwschierig,maar wat bedoel je ik ken de waarheid?

Over het motief van de bende,waarom ze aanslagen pleegden?
Of wie(daders of opdrachtgevers) ze waren in '85 en '82 en '83?
Of over de slachtoffers die gemaakt zijn?
En heeft dit te maken met het onderzoek van Daniélle Zucker?Of staat het er los van?