101

Re: Verhaal van Kuros

ok! veel succes en moest je de juiste mensen niet kennen bij de pers ken ik wel iemand waar je terecht kan...

102

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:
bart wrote:

idee ; kunnen kuros en kalasnjikov niet staalhard dossier aan de pers doorspelen?

Dan gaan ze wel erg zeker moeten zijn van hun stuk. Voor hetzelfde geld worden ze afgedaan als fantasten.

Eén van die woordvoerders van CWB (die vrij jonge man, met zwart haar die soms op Franse reportages komt) is een meester in het weglachen van piste's en feiten.

Ideale opvolger voor Deprêtre.

Inderdaad en dat is zelfs nu al gebeurd.
Maar ik vindt als je alles op een rijtje zet zoals kuros,dan zou het idioot zijn om niets te ondernemen,zo een groot misdaad dossier en dat ze bij een mogelijke tip mensen direct afschrijven als fantasten,keer op keer want er zijn nog voorbeelden.
Ze maken van de tipgever eigenlijk een slechte,zeker als het heet word in hogere kringen.

Ik vindt het gewoon schandalig dat ze niet de moeite doen om het te onderzoeken,ze willen er niet aan beginnen.
En zo een stom filmke daar verkopen ze dan zoveel cinema over,dat meneer Vos in de Laatste Show zijn show mag opvoeren.
Daar heeft hij echt een slechte indruk gegeven,hij zat erbij als een loser,en hij gaf mij ook een onzekere en verwarrende indruk,ik denk dat er hier mensen zitten die het dossier mss beter kennen dan hij zelf,misschien overdreven maar hoe hij zo zeker is dat de "killer" dood is dat begrijp ik niet.
In Aalst kan de "killer" niet geraakt zijn,wel de reus...ook al is het niet dezelfde reus als in Overijse en Eigenbrakel.

103 (edited by Kalasjnikov 28-02-2008 01:46)

Re: Verhaal van Kuros

De pers is een goed idee maar please, NU nOG NIET of alle werk is voor niks geweest  en dan zijn we weer de fantasten. Heb nog even geduld tot de de bewijzen aan een ketting aan onze hand leggen. Ik beschouw jullie als vrienden, niet als vijanden maar als maten, met hetzelfde  doel voor ogen. Dus beste vrienden, onderoek nog even maar zonder pers, we hebben nog teveel mensen die we moeten zien vooraleer we de juiste besluit kunnen nemen. En inderdaad Bart dan hebbn wij een dossier die nog harder is dan het staalvan Mittal Steel :-)

Re: Verhaal van Kuros

Goede vooruitzichten. Heeft dit enkel te maken met Aalst of met alle feiten? Of is dit nog geheim.

105

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Goede vooruitzichten. Heeft dit enkel te maken met Aalst of met alle feiten? Of is dit nog geheim.

Maar niet te euforisch worden,je weet hoe het onderzoek in het verleden gesaboteerd is geweest,dus zullen ze nu er ook alles aandoen om iemand een fantast te noemen,maar laat ons hopen dat ze met hun rug tegen de muur staan op een gegeven moment

Re: Verhaal van Kuros

Renne wrote:
club_le-happy-few wrote:

Goede vooruitzichten. Heeft dit enkel te maken met Aalst of met alle feiten? Of is dit nog geheim.

Maar niet te euforisch worden,je weet hoe het onderzoek in het verleden gesaboteerd is geweest,dus zullen ze nu er ook alles aandoen om iemand een fantast te noemen,maar laat ons hopen dat ze met hun rug tegen de muur staan op een gegeven moment

Die muur zijn wij nu aan't zoeken en ze is a de helft af...

club_le-happy-few wrote:

Goede vooruitzichten. Heeft dit enkel te maken met Aalst of met alle feiten? Of is dit nog geheim.

Enkel Aalst.

Willi wrote:

Als je A schrijft moet B volgen

neen niet altijd, greef mij een reden waarom B op A moet volge direct...

107

Re: Verhaal van Kuros

Is het niet normaal dat we bijzonder nieuwsgierig zijn in jullie verhaallijn? Dit houdt de meeste van ons toch bezig. En als jullie nu net de doorbraak zouden forceren dan zouden we graag de eerste zijn die dit willen weten.........

Re: Verhaal van Kuros

bart wrote:

Is het niet normaal dat we bijzonder nieuwsgierig zijn in jullie verhaallijn? Dit houdt de meeste van ons toch bezig. En als jullie nu net de doorbraak zouden forceren dan zouden we graag de eerste zijn die dit willen weten.........

Dat hoeft voor mij niet. Best iedereen tegelijk. Zo kan er niets lekken naar de verkeerde (pers)mensen.

Ik ben ervan overtuigd dat sommige mensen uit de pers dit forum ook zullen lezen (zeker nu men weer wat aandacht aan dit onderwerp besteed) en het zou spijtig zijn dat het op die manier zou foutlopen.

109

Re: Verhaal van Kuros

volkomen mee eens!

110

Re: Verhaal van Kuros

Als er doorbraak komt en je zet het op het forum dan pleeg je zelfmoord. Alles langs de officiële weg doen, daarmee bedoel dat je niets mag doen wat ze later tegen u kunnen gebruiken. Het is niets voor niets dat het onderzoek al 22 jaar op een dood spoor zit, dit heeft zijn redenen. En als je Aalst voor een stuk kan oplossen dan kan je via Aalst de hele puzzel oplossen. Of toch een heel groot deel ervan.