121

Re: Verhaal van Kuros

Ben wrote:

Is het ok dat wij jou binnenkort contacteren via dit forum om mij (ons) met wat raad bij te staan?

Natuurlijk, als jullie denken dat ik daarvoor de beste persoon ben, mogen jullie mij gerust contacteren. Gelieve dan wel even te mailen naar info@bendevannijvel.com.

zou er iemand eens een korte samenvatting kunne geven van verhaal kuros, of is dat te moeilijk?

Ik zal even een kleine poging doen, verbeter me maar als ik een vergissing maak. De theorie draait om het feit dat bepaalde personen in Aalst niet toevallig die avond in de Delhaize waren. Zij waren naar de Delhaize gelokt om daar vermoord te worden door de Bende. Het feit dat het in een warenhuis gebeurde zou de onderzoekers laten denken dat het toevallige slachtoffers waren.
In de vroege ochtend van 9/11 heeft de Bende - of bepaalde personen uit de Bened - een bezoek gebracht aan de taverne van Kuros, dat heeft de Cel Waals Brabant bevestigd.

Het lijkt me een goed idee om het verhaal in de nabije toekomst een plaatsje te geven op de website, zodat mensen het kunnen nalezen zonder in dit topic te moeten zoeken naar de verschillende delen van het verhaal.

Ik wil geen spelbreker zijn, maar dat is een piste die 20 jaar geleden al door de Cel Waals Brabant werd gevolgd.

Re: Verhaal van Kuros

Maar toen had men geen getuige, want Kuros was zich nog niet bewust dat hij naar daar gelokt was. Het is pas nadien dat hij het dubbelleven van zijn vrouw ontdekt heeft meen ik gelezen te hebben.

123

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Maar toen had men geen getuige, want Kuros was zich nog niet bewust dat hij naar daar gelokt was. Het is pas nadien dat hij het dubbelleven van zijn vrouw ontdekt heeft meen ik gelezen te hebben.

Inderdaad Happy-few,maar Jumet wil nu nog niets met deze zaak te maken hebben.
Ze zeggen tegen hem we hebben ons al 1000keer afgevraagd waarom ze bij u zijn binnengeweest,die waarom is nu toch een piste die men zou moeten onderzoeken,maar men doet het niet.

124

Re: Verhaal van Kuros

net film gezien van jean bultot op het nieuwsblad, ge ziet da gewoon op zen gezicht dat da ne gangster is..... en zo zelfvoldaan

Re: Verhaal van Kuros

volgens mij was die op dat moment vooral voldaan van alcohol en drugs smile

126

Re: Verhaal van Kuros

bart wrote:

net film gezien van jean bultot op het nieuwsblad, ge ziet da gewoon op zen gezicht dat da ne gangster is..... en zo zelfvoldaan

En dan moet je eens naar de koppen van vroeger kijken van de borains en al de rest,die zien er nog veel erger uit,Bultot word weergegeven als brave gangster,alé ze zeggen dat het niet op zijn gezicht staat geschreven smile

Wat ik graag zou weten is wie in het politiebureau in aalst is gaan verklaren dat er een overval op komst was,een week (of +/-2weken) op voorhand.

Remember...citaat uit tpic kuros van zijn ex vrouw die het volgende beweerde:
"Binnenkort is het hier in Aalst,let op mijn woorden"
Psychopaten geven soms een indruk dat ze iets weten,ze zijn er fier op.
Toen kuros er op antwoorde zei ze:"Gewoon ik den dat omdat de E40 er dicht bij gelegen is.
Maar er was nog nooit een overval (behalve Temse) gebeurd in Vlaanderen,dus ik denk dat die uitspraak geen toeval was,ze wist iets en ze wou laten blijken dat ze het wist,maar uiteindelijk DACHT ze dat gewoon,zogezegd

127

Re: Verhaal van Kuros

Ik wil geen spelbreker zijn, maar dat is een piste die 20 jaar geleden al door de Cel Waals Brabant werd gevolgd.

Dat is dan een zeer straffe prestatie, want 20 jaar geleden bestond de Cel Waals Brabant nog niet. Bedoel je misschien de Delta-cel? Het lijkt me niet meer dan logisch dat je als onderzoekers een slachtofferonderzoek doet, zeker als blijkt dat bijna alle slachtoffers op de parking vallen. Is daar dan een speciale reden voor? En zoals reeds aangehaald, toen had men nog geen getuige die concrete feiten kon voorleggen.

volgens mij was die op dat moment vooral voldaan van alcohol en drugs

Bart verwees naar dit filmpje » Bultot reageert zelf op YouTube na filmpje confituurseks

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

128

Re: Verhaal van Kuros

Ik wil geen spelbreker zijn, maar dat is een piste die 20 jaar geleden al door de Cel Waals Brabant werd gevolgd.

Ze hebben het genoteerd en zijn tot de coclussie gekomen dat ze inderdaad daar zijn geweest,maar toen had kuros nog geen vermoeden waarom ze daar waren,gewoon toeval.
Zoals zoveel zaken zogezegd TOEVAL zijn,in dit dossier.
Ik ga beginnen met het verhaal van kuros uit te schrijven en dan door hem laten checken,dan kan dit op de site gezet worden.

129

Re: Verhaal van Kuros

inderdaad ben

Re: Verhaal van Kuros

Het lijkt me toch bij de haren gegrepen dat de raid op de Delhaize in Aalst alleen maar in het teken stond van afrekeningen, of dat (bijna) alle slachtoffers in de val gelokt zijn. Hoe krijg je in godsnaam alle niets vermoedende doelwitten op hetzelfde tijdstip op de parking van een hetzelfde warenhuis?