131

Re: Verhaal van Kuros

Hoe krijg je in Godsnaam alle niets vermoedende doelwitten op hetzelfde tijdstip op de parking?  Toch eenvoudig: ieder voor zich! Ofwel ga je met je slachtoffer mee ofwel stuur ze je op de een of andere manier op dat uur naar daar ! De slachtoffers kenden elkaar niet! De opdrachtgevers wel ! De daders moeten enkele tijd ervoor "hun" slachtoffers gezien hebben! En ze verwachten dat ze allen op 5 min na op de parking arriveerden! Buiten 1 die niet is komen opdagen! doch de opdrachtgever was tot 15 min voor de raid overtuigd dat hij wel zou gegaan hebben! Waarom anders hebben ze nog 3 a 4 min gewacht ? Met het risico van toch in de val te lopen en of neergeschoten te worden? Hetgeen misschien wel zou gebeurd zijn!

132

Re: Verhaal van Kuros

De nabestaanden van sommige slachtoffers het een dubbelleven,en de reden dat men geen onderzoek gedaan heeft is omdat er kinderen bij betrokken waren...

Het viel ook op dat ze de eerst die ze in Aalst gingen doden,precies zaten op te wachten,ze zaten achter een muurtje...

Binnenkort zal er een verhaal op de site komen van een persoon die naar de Delhaize is gestuurd en kon omtkomen.

Re: Verhaal van Kuros

Tsjaa, als dit waar zou zijn zouden er toch meer mensen moeten zijn die kunnen getuigen over de contacten die de slachtoffers in de aanloop naar de raid hebben gehad. Of misschien zijn ze er wel degelijk, maar wordt er door justitie met hen weining of geen rekening gehouden. Als deze aanslag voor het volle pond om afrekeningen zou gaan, zou het best wel eens kunnen zijn dat de Bende in bepaalde kringen kon worden 'ingehuurd', wat ook een verklaring zou kunnen zijn voor de verschillende mogelijke motieven

134

Re: Verhaal van Kuros

Biggus Dickus wrote:

Het lijkt me toch bij de haren gegrepen dat de raid op de Delhaize in Aalst alleen maar in het teken stond van afrekeningen, of dat (bijna) alle slachtoffers in de val gelokt zijn. Hoe krijg je in godsnaam alle niets vermoedende doelwitten op hetzelfde tijdstip op de parking van een hetzelfde warenhuis?

Ik vraag mij af of jij wel alles volgt op de voetn dan zou je zo geen domme vragen stellen

135 (edited by Columbo 07-03-2008 00:05)

Re: Verhaal van Kuros

Kuros, u hebt de gangsters zogezegd een Opel Commodore verkocht. 6 uitzonderlijk  lelijke gangsters. Die de avond voordien in Uw café zouden gezeten hebben. Ook zegt U dat U op de parking in Aalst verwacht werd. En dat U niet gegaan bent. Toch zouden ze hun vluchtauto 'bij degene die niet gegaan is' ondergebracht hebben. Dan vergeet ik nog de helft van wat U vertelt.

Ik geloof daar dus niks van. Ik vind het spijtig dat sommige mensen op dit forum geloof aan U hechten. Ze zouden beter moeten weten. Welk was de chassisnr. van de Commodore? Wie kwam er in Uw café? Kunt U bewijzen dat dat café ooit bestaan heeft?

Die gasten zullen zich gehaast hebben om de avond voor de feiten in Uw taverne te komen zitten!

Deze site zit goed in elkaar. Het grootste probleem is om zeveraars van goedmenenden of oprechte getuigen te onderscheiden.

Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:

Ik vraag mij af of jij wel alles volgt op de voetn dan zou je zo geen domme vragen stellen

Kuros, dit is echt heel, heel zwak. Past deze vraag (waarop je trouwens voor de tweede keer antwoordt) misschien niet in je kraam? Heb je je ooit al eens afgevraagd waarom je verhaal bij anderen, volgens jou 'domme' vragen oproept?

137

Re: Verhaal van Kuros

Mensen als Kuros doen de site naar de knoppen. Ik denk dat de bedoeling van de site is om de Bende te pakken. Ik acht dat niet onmogelijk. Het moeilijkste is om kaf van koren te onderscheiden. In de zaak Van Uytsel hebben we dat ook al gehad. Ik wist direct dat dat ne fantast was. Zijn toon stond me niet aan. Zelf snapten ze het niet. Ik begrijp niet dat ze dat niet snapten. Eventuele anonieme bellers zullen nu wel uitkijken! Alsook Ben Alladj. Het zal je maar overkomen dat ze als informant plots je kop op elk TV station tonen. Allez, al die informanten zijn zelf criminelen. Laat ze nu maar informanten gaan zoeken. Die zullen zich haasten.

Als Delhaize de premie zou verhogen, zou dat kunnen helpen. Als het niet zou helpen zouden ze hun geld ook niet kwijt zijn. Delhaize wil dat hoofdstuk begrijpelijkerwijze afsluiten. Ik niet. CWB heeft ook geen fatsoenlijke website. Brabantkillers.com. Waarom zetten die lui geen fatsoenlijke website op? Dat is echt het minste wat je zou kunnen verwachten. Ik heb het gevoel dat het uit onverschilligheid is. Uit mottigheid veeleer. Zouden ze voor express geen goede website opzetten? Je moet het wel denken.

Als zij dat niet willen, dan moeten wíj dat doen. Dat ze hun plan trekken. Als je 'Bende van Nijvel' intikt kom je direct op deze site uit. Het zou goed zijn als op deze site zeer complete betrouwbare info zou staan aangaande de feiten zelf. De feiten zélf zijn de enige sleutel. De FBI is met de profiling bezig. Tja. Een FBI-wicht zal met een profiel komen aandraven.

De feiten en de getuigen kunnen nog wat opleveren. Gewoon mensen uit Aalst die zaken gezien hebben. En er nooit wat over durven zeggen hebben. Of nooit geen gehoor gekregen hebben. Zeker 200 mensen hebben de overval in Aalst gezien. Dan maak je mij niet wijs dat al die 200 mensen niet wisten aangaande de hoedanigheid van de gebruikte GTI. Ze moeten toch gezien hebben welke kleur en hoeveel deuren die auto had?

Als mensen op dit forum zouden kunnen komen zonder hun e-mail hoeven achter te laten zou dat kunnen helpen.

-Wie heeft de Golf in Aalst goed gezien?
-Heeft iemand gezien hoe  iemand zich verkleedde achteraan in de winkel?
Nadat de wapens in het bos gevonden werden zijn ze waarschijnlijk wapens en andere spullen gaan verstoppen in het warenhuis zelf.

De CWB wéét dat er daar een verkleedpartij gebeurd is, maar men kon dat niet goed plaatsen. Ze werden er zelfs belachelijk mee gemaakt.

In het midden van hun onderzoek kwamen ze uit op een verkleedpartij. En daar liep het vast.

-Was er een uitgang achteraan de Delhaize?

Men blijft zeggen dat Philippe De Staerke die namiddag in Aalst geweest is. Ik geloof dat niet. Waarom zou De Staerke zijn kop daar laten zien? Wie heeft daar enigerlei soort van bewijs van? Misschien is hij er gewoon gaan winkelen?

Men durft genadeloos onschuldigen aan het kruis nagelen in dit land. Els Van Doren was de ex-schoonzus van Patrick Dewael. Van Doren heeft waarschijnlijk zelfmoord gepleegd.
Men trachtte 'labiele' Els Clottemans daar voor op te laten draaien. Met alle mogelijke middelen, een jaar voorarrest!! Maar in het gevang herpakte Clottemans zich. Dat hadden ze niet verwacht.

Men deinst er niet voor terug om een onschuldige voor een moord te laten opdraaien.
Dat zegt wat.

Als je de 'parachutezelfmoord' eens goed onder de loupe neemt. Dan zie je zo dat Clottemans onschuldig is.
-Twee dagen na het ongeval hing ze rond in Opglabbeek, vond de Pilot Chute en meldde dat aan de politie.
Die vonden dat hoogst verdacht.

Als ze het gedaan had zou ze daar wel weggebleven zijn. Waarschijnlijk kon Clottemans er niet goed aan over. En wilde ze gaan kijken. En Clottemans liet zich niet doen.

138

Re: Verhaal van Kuros

Mojn excuses aan Biggus Dickus , maar of je het geloofd of niet , iemand die hier bij mij was en uw bericht had gelezen, heeft onder mijn naam en op mijn computer erop geregeerd hetgeeen ik ten stelligste betreur! Het is hier niet de bedoeling om ruzie te maken! En wat die opel commodore betreft: ik heb die wagen van mijn vader inderdaad verkocht voor 5000 fr ! Maar niet aan die mannen, wel aan de kelner die toen bij mij werkte! Aan wie hij hem nadien heeft doorverkocht weet ik niet! En ik ga hier ook niet beweren dat die zou gebruikt zijn ! Ik kan alleen maar zeggen dat het echt zo is! En als je al gaat beginnen twijfelen dat die taverne waarvan ik spreek echt zou bestaan hebben? Vind ik nog straffer! En dat ze daar niet zouden geweest zijn : er is een pv van gemaakt op 12/11/1985 en die bestaat nog! Als je natuurlijk alles verkeerd begrijpt ? Of leg ik het misschien verkeerd uit? En waarom zou ik fantaseren? Wie heeft daar iets aan? Ik zeker niets!!!

139

Re: Verhaal van Kuros

Hoe krijg je in godsnaam alle niets vermoedende doelwitten op hetzelfde tijdstip op de parking van een hetzelfde warenhuis?

Zou jij iets vermoeden als je vrouw/man je vraagt om even iets gaan halen in de Delhaize? Gewoon iets heel simpel is al voldoende. Je wordt opgebeld om half acht : 'Ik ben aan het koken en ik ben nog iets vergeten. Wil je dat nog even in de Delhaize gaan halen.' Maar de strategie is niet waterdicht, want Kuros heeft de mogelijkheid om zijn verhaal hier te vertellen.

Het lijkt me toch bij de haren gegrepen dat de raid op de Delhaize in Aalst alleen maar in het teken stond van afrekeningen, of dat (bijna) alle slachtoffers in de val gelokt zijn.

Ik denk ook niet dat de raid volledig in het teken stond van afrekeningen. Het was een groot onderdeel van de overval, maar een beetje angst zaaien ondertussen kan ook geen kwaad. Eén specifieke opdracht die eveneens past in een globale strategie van spanning.

Er zijn een paar vragen die iedereen zich zou moeten stellen. Waarom Aalst? Waarom zo'n 'gevaarlijke' Delhaize kiezen? Waarom zoveel slachtoffers op de parking? Het is zeer moeilijk om op die vragen een antwoord te vinden. Als normale gangster blijf je zover mogelijk weg van dat warenhuis, het is een rattenval. Zowel voor de gangsters als voor de mensen die inkopen doen. Het voordeel van de theorie van Kuros is dat het eigenlijk een antwoord geeft op deze drie vragen. Waarom? Omdat het draaide rond afrekeningen! Daarom heeft Kuros nog niet gelijk, maar hij heeft wel zeer sterke punten die zijn uitleg geloofwaardiger maken. De Cel Waals Brabant heeft toegegeven dat dat de Bende in zijn taverne is geweest.

Als mensen op dit forum zouden kunnen komen zonder hun e-mail hoeven achter te laten zou dat kunnen helpen.

Sorry, daar ga ik niet mee beginnen. Dan krijg je onmiddellijk honderden spam-accounts. Als mensen iets interessants te vertellen hebben, dan moeten ze maar even één minuutje tijd nemen om zichzelf in te schrijven of met hun informatie naar de onderzoekers stappen.

Moderatie: Gelieve het vriendelijk te houden en on-topic te blijven. Het gaat hier over de eigen mening van Kuros en niet over de 'parachute'-moord of informanten van de Staatsveiligheid.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

140

Re: Verhaal van Kuros

Ik denk ook niet dat de raid volledig in het teken stond van afrekeningen. Het was een groot onderdeel van de overval, maar een beetje angst zaaien ondertussen kan ook geen kwaad.

Inderdaad,en het doel van die overval was angst zaaien en moorden,het waarom weten we niet,maar als er toch moorden moeten vallen,en als je in contact staat met één van de bendeleden,en je wilt bv. je man laten vermoorden,is het toch niet moeilijk om hem naar daar te sturen.
En zoals bij kuros kan het evengoed zijn dat sommige slachtoffers hun killer dagen ervoor gezien hebben.

Ik ben aan het verhaal bezig, het neemt wel wat tijd in beslag maar ik doe mijn best. Dan is er een duidelijk overzicht van het verhaal.

Beste mensen, Wat ik hier allemaal lees,dat die taverne niet bestaat enz...en dat het verhaal van kuros verzinsels zijn...?
Die zaak heeft bestaan en nu nog maar onder andere naam.
Jumet heeft een PV omgemaakt op 12/11/1985 omtrent het bezoek van 6 individuen in de zaak.
En bevestigde dat het om de Bende van Nijvel gaat.
Wie zijn jullie omdat met zekerheid te zeggen dat dit verzinsels zijn,kennen jullie de waarheid misschien?
Zeg ze dan.
Het is een piste en die is de moeite om te onderzoeken maar ze wordt zoals zovele zaken tegengewerkt.

Ik weet dat het soms allemaal wat moeilijk is om alles goed te verstaan omdat het verhaal hier in stukken en brokken staat weergegeven maar we gaan het verhaal binnenkort door de webmaster op de site laten plaatsen.
En oordeel dan aub.
Het is een verhaal die niet verzonnen is;maar door onderzoek tot stand is gekomen.
Het is een puzzel die stukje per stukje groter is geworden en nog blijkt te gaan kloppen ook.
En dankzij getuigenissen van onder andere nabestaanden van slachtoffers kwam men toch tot één conclusie:
Dat meerdere personen die in Aalst omgekomen zijn naar daar werden gestuurd.
Oké waar of niet? Dat kan je zelf oordelen....
Toeval of niet?
Het lijkt toch de moeite waard om het eens weer te geven in de juiste volgorde en zonder fouten want er worden hier verschillende zaken verkeerd geïnterpreteerd.

Mvg
Renne