21

Re: Nieuws

Bewijsstukken

In dit forum stonden twee twee topics met heel veel informatie, namelijk: Overige bewijsstukken en Wapens gebruikt door Bende. Het probleem was echter dat er over verschillende zaken tegelijk werd gediscussieerd. Ik heb daarom beslist om deze twee topics te sluiten en tijdelijk te verplaatsen naar de Prullenbak.

De informatie zal nu uit de topics gehaald worden en er zal ofwel een nieuw topic gemaakt worden of de informatie zal in een bestaand topic geplaatst worden.

Heb je vragen over deze beslissing, mag je mij altijd contacteren.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

22

Re: Nieuws

Encyclopedie

Voor iedereen die zich afvraagt waarom er opeens zoveel nieuwe topics zijn: vroeger was er op de website een "Encyclopedie". Ik heb besloten om dit te integreren in het forum zodat er meer informatie op het forum komt en het voor iedereen gemakkelijker is om over bepaalde personen of organisaties te discussiëren.

Er is op het forum ook geschoven met een paar topics. Er is nu een apart gedeelte met de titel "Encyclopedie" waarin de volgende onderwerpen staan: Robotfoto's, Bewijsstukken, Wagens, Plaatsen, Organisaties en Documentatie.

Mist het forum nog een topic over een persoon, organisatie, wagen, plaats, bewijsstuk, ... uit het dossier? Aarzel dan niet om een zelf een topic te openen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

23

Re: Nieuws

Feiten

De feiten in Genval en Ukkel hebben een aparte pagina gekregen op de website. De pagina begint altijd met de diefstal van de wagen die bij dat feit gebruikt werden.

Motief

De verschillende motieven staan nu in alfabetische volgorde (behalve Andere, dat er onderaan bij hangt).

Encyclopedie

Mijn idee met de encyclopedie is afgewerkt. Ik ga mij nu concentreren op het verbeteren van de tijdlijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

24

Re: Nieuws

Statistieken

Altijd fijn om eens naar de statistieken van de website te kijken op het einde van het jaar. Ik kan momenteel nog geen volledig overzicht geven, dat krijgen jullie begin volgend jaar, maar ik kan al wel zeggen dat van 1 januari 2012 tot en met 30 november 2012 de website 173.874 keer is bezocht. Van 1 januari 2011 tot en met 31 december 2011 is de website 132.742 keer bezocht.

Dit wil zeggen dat de website nog altijd blijft groeien.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

25

Re: Nieuws

Forum

Het niet is toegestaan om dubbele accounts te hebben op dit forum. Vanaf heden is er een programma geïnstalleerd waardoor dubbele accounts worden samengevoegd. Indien je dus ooit een dubbele account hebt aangemaakt, zal deze in de nabije toekomst verdwijnen.

Ik heb ontdekt dat op het forum sommige achternamen kunnen verschillen qua schrijfwijze: Beyer, Beijer of De Staerke, De Staercke en Destaerke. Daarom heb ik dit voor deze twee voorbeelden aangepast zodat het overal dezelfde naam is. In dit geval: Beijer en De Staerke.

Dit maakt het opzoeken van deze namen gemakkelijker. Daarnaast raad ik , voor dezelfde reden, ook het gebruiken van afkortingen af.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

26

Re: Nieuws

Andere zaken

Belangrijke wijziging: de hoofdstukken Politieke groepen en De zaak Cools zijn samengevoegd tot één hoofdstuk met de naam Politiek. De verschillende groeperingen en organisaties die in het hoofdstuk Politieke groepen stonden, zijn verhuisd naar het hoofdstuk Organisaties.

Opmerkingen of ideeën zijn steeds welkom in het topic Feedback. Vanaf heden is dit topic ook gesloten voor commentaar. Heb je vragen, ideeën of opmerkingen? Gebruik dan het topic of Feedback of stuur mij een mail.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

27

Re: Nieuws

Documentatie

Twee kleine aanpassingen in dit forum:

  • Het onderwerp "Vanavond op TV" heeft een andere naam gekregen » TV-Gids. Als er een interessante documentaire op tv is, mag je deze hier aankondigen.

  • Er is een onderwerp bijgekomen » Archief. Hier kan je links plaatsen naar online archieven van kranten.

Beide topics zijn bovenaan het forum vast gezet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

28

Re: Nieuws

Opkuisen topics

Het topic over de riot guns is opgekuist. De verklaringen van forum-lid Robert French zijn verplaatst. Je vindt deze vanaf nu in het forum Hypotheses » Verhaal van Robert French

In het topic over de riot guns stonden ook verklaringen van forumlid andycap. Deze verklaringen zijn verplaatst naar het topic over de opgravingen in Haacht » Forum

Gelieve altijd goed na te kijken waar je een reactie plaatst: "kaap" bijvoorbeeld geen populaire topics met iets dat er niet hoort. Als je niet zeker bent, mag je mij altijd contacteren of start gewoon een nieuw topic en dan kan ik snel controleren of het op de juiste plaats staat.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

29

Re: Nieuws

YouTube

De documentaires over de laatste 30 uren van de Bende van Nijvel waren al zeer snel te vinden op het YouTube-kanaal van deze website. Eén nadeel, ze waren in verschillende stukken gekapt. Vanaf vandaag zijn ze in één stuk te bekijken. Ze zijn te vinden via volgende link » Forum

PS: Ook een documentaire van het Nederlandse actualiteitenprogramma Netwerk is vanaf nu integraal te bekijken » YouTube

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

30

Re: Nieuws

Topics

Er zijn twee nieuwe topics bijgekomen: Getuigen en Journalisten.

Getuigen: Dit topic verzamelt getuigenissen van mensen die feiten hebben gezien of meegemaakt. Ben je zelf een getuige dan mag je altijd je verhaal hier vertellen.

Journalisten: Een overzicht van journalisten die zich hebben bezig gehouden met het dossier.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube