1

Topic: Gezocht

Krantenartikel gezocht

Is er iemand die het krantenartikel nog heeft "Ik daag de bende van Nijvel uit". Uitspraak komt van een meester in de vechtsport uit het Aalsterse. Een collega heeft in die school Bultot nog les gegeven.

Re: Gezocht

Gene al te slimme meester. Wat ben je met vechtsport tegen een wapen en/of vuurwapen. Zulke gangsters kan je alleen bestrijden met hun eigen tactieken.

3

Re: Gezocht

Heb je een idee in welke krant of magazine het artikel is verschenen en in welk jaar dat was? De titel zegt mij in ieder geval niets.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

4

Re: Gezocht

Was juist na de overval in Aalst, die "meester" was zo kwaad dat hij zijn school heeft gesloten en onlangs terug heeft geopend. Moet men collega het juiste internetadres nog eens vragen. Hij vond het eveneens vreemd dat de portier van de jonathan nooit is ondervraagd, deze zou er ook les hebben gevolgd. Op de vraag hoe die lessen er aan toe gingen was zijn antwoord "overdreven hard".

5

Re: Gezocht

mmm, weet je ook nog de naam van de portier van de jonathan en wat zou de heftige reactie van die "meester" verklaren? Kwaad over de gruwel, zoals velen, maar waarom zelfs de school sluiten? Misschien je collega toch eens vragen wie (behalve Bultot) daar nog rondliep en of de naam Calmette hem iets zegt.

Re: Gezocht

dim, Eric Lammers was daar toch ook portier geweest?

7

Re: Gezocht

Kiels wrote:

Was juist na de overval in Aalst, die "meester" was zo kwaad dat hij zijn school heeft gesloten en onlangs terug heeft geopend.

In die periode zijn er natuurlijk veel artikels verschenen over de Bende. Het zou helpen als je nog wist in welke krant of magazine het was. Dat maakt het zoeken wat gemakkelijker.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

8

Re: Gezocht

Adressen gezocht

Mooie dag vandaag om een aantal plaatsen te gaan bezoeken. Zijn er precieze adressen beschikbaar ergens?

9

Re: Gezocht

Onderzoek » Plaatsen

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Gezocht

Contacten gezocht

Hallo, ik ben op zoek naar mail adressen van advocaten van de burgerlijke partijen, onderzoekrechters, onderzoekcellen, politieagenten en politieke personen, ... rondom de Bende van Nijvel. Gelieve mij te berichten op robert.french@gmx.fr. Bedankt.