211

Re: Agenda

Heb ook interesse, laat maar iets weten. Meerdere wegen mogelijk. Wanneer zouden jullie gaan?

212 (edited by Merovinger 09-02-2012 01:10)

Re: Agenda

dolorean wrote:

Kent iemand die laatste locatie die ik benoem of is dit enkel bekend bij de CWB?

Ik ken de plek en wil wel meegaan. Zie ook deze topic.

213

Re: Agenda

Hallo Geronimo, ik heb reeds aan Merovinger en Leo laten weten dat ze mij een mailtje kunnen sturen met daarin hun mailadres zodat ik doodle kan opstarten voor best passende datum voor geïnteresseerden.

214

Re: Agenda

dolorean wrote:

Kent iemand die laatste locatie die ik benoem of is dit enkel bekend bij de CWB?

Klikerdeklik.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

215

Re: Agenda

Beste, ook e&r willen mee op pad wanneer dag en uur passen, dank.

216

Re: Agenda

Zijn er mensen die interesse hebben om nog eens een plaatsbezoek te doen? Zo ja, laat iets weten en we plannen een datum.

Re: Agenda

Als je een busje organiseert, met liefst Eddy Vos als gids, en ons langs de voornaamste Bendeplekken dirigeert, ben ik van de partij.

218 (edited by Ben 15-10-2012 19:06)

Re: Agenda

Ik wil ook wel mee. Ik kan nog 3 mensen meenemen. Laat maar komen die doodle.

219

Re: Agenda

Zijn er nog mensen die mee willen? Zo ja stuur mij een berichtje met voorkeur te bezichtigen locatie naar m'n hotmailadres en ik stuur je een doodle terug. Mijn mailadres: tomknokke@hotmail.com

220 (edited by riot 16-10-2012 15:18)

Re: Agenda

Ik zie dat ook wel zitten, waarom niet. Er kunnen nog 3 extra mensen mee (vanuit Gent). Mail verzonden naar dolorean.