221

Re: Agenda

In het weekend kan ik ook wel, maar vertrek volgende week voor 10 dagen naar Gran Canaria. Als het mij past kan er nog iemand meerijden (defender lichte vracht). Laat maar iets weten wat jullie willen zien.

222 (edited by luc 17-10-2012 00:34)

Re: Agenda

Ik zou ook wel eens enkele plaatsen willen bezichtigen! Mensen uit de omgeving Deinze-Waregem kunnen eventueel meerijden.

223

Re: Agenda

Geronimo, kun je me nog eens een mail sturen want ik vind je mailadres niet meer terug. Voorstel is om op een zaterdagvoomiddag af te spreken op parking Delhaize Aalst, daarna bois de la Houssieère en Ronquières te bekijken in de namiddag ('s middag samen lunchen) en we zien dan wel hoe laat het is voor eventueel extra bezoekje nog andere locatie. We zijn al met een met 4 man!

224 (edited by dolorean 17-10-2012 21:28)

Re: Agenda

Link is doorgestuurd naar de geïnteresseerden. Als er nog kandidaten zijn, zend me een mailtje en ik stuur de link door.

225

Re: Agenda

Laat maar weten wanneer, en ziet er wel goed uit.

226

Re: Agenda

Na het interessante plaatsbezoek van november, zou ik graag in de maand maart hetzelfde willen organiseren. Deze keer wil ik graag Ohain (Aux Trois Canards), Eigenbrakel (Saab-garage + achtergelaten Saab) en Beersel (Auberge du Chevalier) aandoen. Wie wil meegaan, kan mij een mailtje sturen en een Doodle verwachten waarop we een datum prikken die past voor de meesten.

227

Re: Agenda

Dag Tom, beste wensen, voor iedereen trouwens. Je mag mij al is opschrijven, zal mijne GTI wa opdrijven om u te kunnen volgen. big_smile

228

Re: Agenda

Dag Tom, wij hebben elkaar nog niet ontmoet, maar ik zou ook wel geïnteresseerd zijn om die plaatsen eens in real life te gaan bezoeken. Stuur je mij een PM of mailtje hierover sturen? Alvast bedankt!

Re: Agenda

Als ik mij vrij kan maken zou ik ook graag eens meegaan. Ik mail je.

Servo per Amikeco

230

Re: Agenda

Plannen jullie nog een vergadering?