171

Re: Verhaal van Kuros

Kan iemand me wat meer vertellen over de slachtoffers in Aalst,de verbanden tussen hun onderling en de reden waarom ze volgens bepaalde pistes moesten vermoord worden. Was Nijs bv klant van kuros, de lord, el gringo, podevijn...

172

Re: Verhaal van Kuros

Het verhaal van David vd Steen » Aalst

Als jullie dit lezen komt de piste van kuros toch weer naar voor. De gangsters wisten waar de familie woonde,ze hadden van vader van den abiel zijn nummerplaten gekopiëerd. Hij reed met een mercedes.
Ik denk dat we steeds meer stukken in de juiste volgorde aan het leggen zijn. Maar hoe kan het in godsnaam dat het de speurders nooit is gelukt,sommige dingen liggen toch voor de hand of zijn verdacht genoeg om te onderzoeken.

Aan Milan: Welkom op het forum. Kijk tussen de slachtoffers is op het eerste zicht geen verband,ik zeg wel op het eerste zicht. Maar er zijn wel verbanden tussen de nabestaanden van de slachtoffers. We spreken hier over 3 gezinnen,kuros inbegrepen. Maar misschien zijn het wel 4 kernen. En deze nabestaanden kwamen allen in de zaak van kuros. Maar binnenkort meer duidelijkheid ivm dit onderwerp.

Re: Verhaal van Kuros

milan wrote:

Kan iemand me wat meer vertellen over de slachtoffers in Aalst,de verbanden tussen hun onderling en de reden waarom ze volgens bepaalde pistes moesten vermoord worden. Was Nijs bv klant van kuros, de lord, el gringo, podevijn...


Milan, ik ga dat doen voor u... Een summir tekstje van wat al beproken geweest is

kuros wrote:

Mijn excuses aan Biggus Dickus, maar of je het gelooft of niet, iemand die hier bij mij was en uw bericht had gelezen, heeft onder mijn naam en op mijn computer erop geregeerd hetgeeen ik ten stelligste betreur! Het is hier niet de bedoeling om ruzie te maken! En wat die opel commodore betreft: ik heb die wagen van mijn vader inderdaad verkocht voor 5000 fr ! Maar niet aan die mannen, wel aan de kelner die toen bij mij werkte! Aan wie hij hem nadien heeft doorverkocht weet ik niet! En ik ga hier ook niet beweren dat die zou gebruikt zijn ! Ik kan alleen maar zeggen dat het echt zo is! En als je al gaat beginnen twijfelen dat die taverne waarvan ik spreek echt zou bestaan hebben? Vind ik nog straffer! En dat ze daar niet zouden geweest zijn : er is een pv van gemaakt op 12/11/1985 en die bestaat nog! Als je natuurlijk alles verkeerd begrijpt ? Of leg ik het misschien verkeerd uit? En waarom zou ik fantaseren? Wie heeft daar iets aan? Ik zeker niets!!!


Ik geef het toe ik was diegene die die opmerking maakte waarvoor ik mij excuseer, Kuros zit hier voor niks tussen en nam het mij zelfs een beetje kwalijk. Nogmaals mijn excuses Biggus Dickus

Renne wrote:

Weet er iemand met zekerheid wie er in Aalst eerst is neergeschoten?
Want de familie Vanden Steen was in de winkel en werd bij het buitenkomen neergeknald.
David vd Steen vloog door het venster terug naar binnen,en zag de killer.

Maar David gaf in het filmpje op youtube zijn versie en daar zegt hij dat die gangsters hen precies aan het opwachten waren achter een muurtje...
Waren alle vorige slachtoffers dan al gevallen?


Ay anyone who it belongs: Renne, Kuros of ikzelfs zullen je snel genoeg op de hoogte brengen en summir alles heel kort smenvatten zodat je deel kan nemen aan ons Forum.

Colombo, wat is uw mening over alles, ongezouten, onder ons, dezelfde geestesgenoten, wat denk jij over alles tot nu toe...

174

Re: Verhaal van Kuros

En op de vraag waarom E vroeg waarom ze dat dacht zei F dat de autosnelweg dichtbij gelegen was en ideaal als vluchtroute was.

Ik ga hier even op reageren. Vandaag las ik een interview met de kinderen en de ex-vrouw van Jan Palsterman. Eén van de kinderen verklaarde op een bepaald moment het volgende : 'Vader had kort voordien, na de aanslag in Overijse, nog gezegd dat een overval op het warenhuis in Aalst ideaal zou zijn voor de gangsters, omdat ze meteen kunnen vluchten. De Delhaize ligt omzeggens aan de oprit van de autoweg.'

Ook blijkt het interview dat Jan Palsterman nooit gaat winkelen in de Delhaize van Aalst. Marie-Jeanne Callebaut - de ex-vrouw van Jan Palsterman - denkt dat hij naar daar werd gelokt en dat zijn dood een afrekening is. Jan Palsterman zou betrokken geweest zijn bij een diamanthandel. Zijn kinderen verklaren het volgende : 'Als ze het op vader gemunt hadden, zouden ze toch wel geweten hebben dat hij daar nooit inkopen ging doen. Het was heel toevallig dat het die dag wel gebeurde. Mijn oudste zus Irena is getrouwd met een Libanees, en haar man was op reis. Daarom had ze mijn vader gevraagd of hij haar naar het warenhuis kon voeren. Het was de bedoeling om na de middag te gaan winkelen, maar vader speelde graag gezelschapspelen, en wij natuurlijk ook (...).'

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Verhaal van Kuros

Ben wrote:

Het was de bedoeling om na de middag te gaan winkelen, maar vader speelde graag gezelschapspelen, en wij natuurlijk ook (...).'

Dit wil toch juist zeggen dat Palsterman zelf heeft bepaald wanneer hij zijn noodlottige opwachting op de parking van de Delhaize maakte?

176

Re: Verhaal van Kuros

Inderdaad, Jan Palsterman ging nooit naar de Delhaize; kuros ook niet... En Jan Palsterman was toen verwikkeld in een vechtscheiding met Marie-Jeanne Callebaut en volgens de kinderen en andere mensen die hem kennen was het een doodbrave man, wat niet van Marie Jeanne kon gezegd worden. Ook de roddel dat Palsterman altijd gewapend rond reed is zever, wat ben je met een wapen in u koffer. Ter bij het is een leugen. Binnenkort meer hierover in het verhaal van kuros.

177 (edited by Kalasjnikov 17-03-2008 01:58)

Re: Verhaal van Kuros

Beste web-beheerder of mag ik Ben zeggen?
Er zijn keiharde bewijzen voorhanden... Voor onze neus en we zien ze niet...!

Dit frustreerd niet alleen mij, maar ook andere mensen die er echt mentaal onderdoorgaan, mentaal alle pistes bewandeld hebben, er zijn mensen die op enkele jaren tij "grijs" geworden zijn. Dit zeg ik even om er een vrolijke noot in te breneg maar het is toch zo!

Hier gaan mesnen mentaal onderdoor ALS je geen IJZEREN karaker hebt. Ik beteur dit. Zij zijn de slahtoffers en NIET de verdachten !!!!!!!!!!!!!

Oh ik kan mij in deze materie zo opwinden.

Met vriendelijke groet aan ieereen op het Forum.

Slaap Zacht vrienden

178

Re: Verhaal van Kuros

eerst en vooral ik hecht bijzonder veel waarde en geloof aanhetverhaal van kuros dit moet wel kloppen.Maar heb een paar bijkomende vraagjes -''land van riem'' deze zaak bestaat nog ter hoogte van cc de werf is dit dezelfde zaak of is deze later verhuisd met behoud van de naam? wantwaar ze nu is is dit toch al rap 400 meter van de grotemarkt.  en een twee kilometer van het vroegere politiecommisariaat. 
-ergens op de forums is er sprake van wm uit h en zijn zogezegde vriendschap met p ds komt hier het ziguener milieu nietgevaarlijk dicht in de buurt van dat andere in de streek goed gekende milieu en laat nu toevallig de vluchtauto zich in de richting van h uit de voeten maken . de jaren tachtig ,delord,'t muisken, de fats, el gringo, partridge, dhoeve der was wa beweging in de streek 'k zou da nie onderschatten een beetje onrust en angst zal waarschjnlijk ook welkom geweest zijn in bepaalde middens tzou me ni verwonderen da bepaalde milieus mekaar gevonden hebben.'t is maar een denk wijze he vandaar mijn vraag naar de slachtoffers want  in die connecties tussen de slachtoffers zit de sleutel denk ik, niet naar de uitvoerders maar naar de organisatie

179

Re: Verhaal van Kuros

Kort antwoord, want zeer binnen kort uitgebreid verslag ! En zullen veel vragen beantwoord worden! Dit wil ik nu al kwijt:
A : Van Den Steen ging NOOIT mee boodschappen doen nar Delhaize! Waarom die dag WEL? Komt uitvoerig aan bod!
B : Jan Palsterman ging NOOIT op zaterdagavond naar Delhaize! Waarom die dag WEL? komt ook uitvoerig aan bod!
C: Kuros ging ook NOOIT naar Delhaize! Waarom die dag WEL (bijna!) komt ook uitvoerig aan bod!
D : en kenden Marie-Therese en Marie-Jeane en EX van Kuros elkaar ? JA ! Komt ook uitvoerig aan bod!
E : ' t Land Van Riem was tot 2 jaar geleden gelegen op de grote markt (Waar nu De Plaza is!) tussen Café De klok en 't Pavilioen!

Plaese! Nog even geduld!

Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:

Jan Palsterman ging NOOIT op zaterdagavond naar Delhaize! Waarom die dag WEL?

Volgens Palsterman's kinderen moest hij met één van zijn dochters (Irena) naar de Delhaize in Aalst omdat haar Libanese man op reis was. Het was afgesproken dat dit in de namiddag zou gebeuren, maar door zijn voorliefde voor gezelschapsspelen is het uitgelopen en is hij pas 's avonds (met of zonder Irena?) gegaan. Dit impliceert toch dat Palsterman niet op dat bewuste tijdstip gestuurd is, maar dat hij het zelf in de hand heeft gehad.

Heeft er trouwens iemand weet van mensen die doelbewust onder vuur zijn genomen geweest, maar hun executie overleefd hebben?