181

Re: Verhaal van Kuros

Heeft er trouwens iemand weet van mensen die doelbewust onder vuur zijn genomen geweest, maar hun executie overleefd hebben?

Het feit is dat die moorden gecamoufleerd waren en als je kuros ziet op zijn eigen lijkt hij een onschuldig slachtoffer dat toevallig op de verkeerde plaats was,maar kan het dat op zijn minst 3 mensen,mannen,daar allemaal voor het eerst naartoe gestuurd werden.
En dat er onrechtsteeks verbanden zijn,maar dat die verbanden onzichtbaar zijn op het eerste zicht.
Binnenkort meer....beetje geduld aub.

182

Re: Verhaal van Kuros

Biggus Dickus ! Waar jij je informatie haalt van die gezelschapsspelen weet ik niet? Maar ik heb andere informatie gekregen! Irena was gewoon van elke zaterdagavond rond zelfde uur met haar moeder (Marie-Jeane) naar Delhaize te gaan! Ze verwachtte die avond hetzelfde, doch belde haar op waar ze bleef? Waarop zij zou gezegd hebben: ik kan niet ! Vraag het aan je vader! Zij was op dat ogenblik samen met Jules V. Zeg me als ik toch mocht fout zitten!!! Werkte Irena niet tot 19u in "de Picknick" toen op de grote markt in Aalst?

Re: Verhaal van Kuros

Kuros, ik haal die informatie gewoon uit een interview dat Ben gisteren aanhaalde (een paar berichten hiervoor). Ik ken de familie Palsterman van haar of pluim, noch ben ik op de hoogte van het reilen en zeilen van de andere slachtoffers.

184

Re: Verhaal van Kuros

Sorry! Had inderdaad de vorige berichten niet gelezen! Zou die vraag dan eigenlijk aan Ben willen stellen! En waar ik dat intervieuw met de kinderen kan vinden? Wil uitzoeken, en zeker geen tegenstrijdige verklaringen afleggen!

185

Re: Verhaal van Kuros

Kuros, het verhaal dat Ben op forum zette over Palsterman:

Vandaag las ik een interview met de kinderen en de ex-vrouw van Jan Palsterman. Eén van de kinderen verklaarde op een bepaald moment het volgende : 'Vader had kort voordien, na de aanslag in Overijse, nog gezegd dat een overval op het warenhuis in Aalst ideaal zou zijn voor de gangsters, omdat ze meteen kunnen vluchten. De Delhaize ligt omzeggens aan de oprit van de autoweg.'

Ook blijkt het interview dat Jan Palsterman nooit gaat winkelen in de Delhaize van Aalst. Marie-Jeanne Callebaut - de ex-vrouw van Jan Palsterman - denkt dat hij naar daar werd gelokt en dat zijn dood een afrekening is. Jan Palsterman zou betrokken geweest zijn bij een diamanthandel. Zijn kinderen verklaren het volgende : 'Als ze het op vader gemunt hadden, zouden ze toch wel geweten hebben dat hij daar nooit inkopen ging doen. Het was heel toevallig dat het die dag wel gebeurde. Mijn oudste zus Irena is getrouwd met een Libanees, en haar man was op reis. Daarom had ze mijn vader gevraagd of hij haar naar het warenhuis kon voeren. Het was de bedoeling om na de middag te gaan winkelen, maar vader speelde graag gezelschapspelen, en wij natuurlijk ook (...).'

186

Re: Verhaal van Kuros

Een verklaring van één van de zonen

Vindt u het zo absurd dat naar de burgerlijke partijen niet meer geluisterd wordt? Als het aan sommige burgerlijke partijen lag zou er effectief naar spoken gezocht worden. Mijn vader was een slachtoffer in Aalst, en ging normaal gezien NOOIT naar de Delhaize. Nochthans wordt hij (Jan Palsterman) in de media beschuldigd van allerlei misdaden, van diamanthandel, wapenhandel en wat nog meer... Het slachtoffer onderging een dadertransformatie, terwijl dit eigenlijk gewoon ontsproten was aan het ziekelijke brein van een rancuneuse (bijna) ex-vrouw die nooit kunnen verkroppen heeft dat mijn vader reeds in 1984! het hoederecht (maar dat was een ander proces) toegewezen kreeg.

Gelukkig maar voor ons. De 'diamantsmokkelaar' was een integer man, die eeuwig zal verderleven in onze harten. U vraagt zich af waarom ik dit hier schrijf? Gewoon omdat ik mijn vader zijn naam vermeld zag staan (verkeerdelijk gespeld dan nog) en mij dan ook afvraag waarom hij hier vermeld staat, en niet de andere slachtoffers? Ik heb begrepen dat ik dit allemaal zelf wel kan aanpassen maar zie het nut er niet van in omdat ik mijn eigen theorieën niet als waarheid wil verkondigen. Misschien ben ik het in dit geval dan ook eens eens met Mark de Wit. Wat is een bewijs?

K.

187

Re: Verhaal van Kuros

Als je het schrijven van K. aandachtig leest (desnoods 10 keer!) kun je toch uitmaken wat hij eigenlijk wil zeggen, en wat ik ook wil zeggen!! Hoe komt het dat bij het horen van de overval! Marie-Jeane C onmiddelijk naar politie is gegaan (niet getelefoneerd!) In zogenaamde panniek of zogezegde bezorgdheid : mijn kinderen ! Mijn kinderen! Dan moet ze toch geweten hebben dat haar man en kinderen naar de Delhaize op dat ogenblik waren? Dus dat Jan mogelijk in de namiddag al zou kunnen geweest zijn klopt niet! Over haar man heeft ze zelfs niets gevraagd! Ik durf te zeggen : wat ne cinema! Nooit bezorgd geweest over kinderen en Jan, en nu plots wel! Raar! ZEER RAAR !

188 (edited by club_le-happy-few 15-03-2008 13:20)

Re: Verhaal van Kuros

K. zou door de nieuwe vriendin van zijn vader zijn opgevoed nadien?
Had die nog contact met Marie Jeanne?

Marie Jeanne leeft nu alleen in Aalst? Heeft ze na de overval nog met anderen samengeweest? Of gezien geweest? Bleef ze dezelfde activiteiten en werk doen na zijn dood? Verhuisde ze?

Ik vraag me dan af ... Gaan die zoiets de rest van hun leven (tot op hun sterfbed) kunnen verzwijgen. Moet je wel erg ziek voor zijn mijns inziens. Nog erger als degenen die de moorden hebben uitgevaard.

189

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Gaan die zoiets de rest van hun leven (tot op hun sterfbed) kunnen verzwijgen. Moet je wel erg ziek voor zijn mijns inziens. Nog erger als degenen die de moorden hebben uitgevaard.

Natuurlijk gaan die nooit bekennen,die zijn geestesziek,en gaat zij tegen haar kinderen zeggen,ik zit in het complot.
Die kinderen moeten van haar niet weten hé,omdat ze hun vader heel veel heeft aangedaan(bedoel daarmee niet zijn dood).
Vraag u eens af hoe het komt dat Meneer Jan Palsterman het goede recht kreeg over zijn kinderen en dat ze na zijn dood in een pleeggezin zijn geplaatst.
Normaal gaat het goede recht altijd naar de moeder hé,als ze normaal is maar dat was volgens vele niet het geval hoor,vele mensen zullen dit beamen.
Ik zeg maar wat de mensen in en rond aalst zeggen.
Jan Palsterman was een werker en deed alles voor zijn kinderen,die diamantensmokkel is een afleidingstruc van zijn ex,idem dat wapen dat hij zogezegd in zijn koffer had liggen,waar is dat wapen dan?De gangster zullen zijn koffer leeggemaakt hebben zeker,haha tis is om te lachen!!

Re: Verhaal van Kuros

De kinderen werden door de nieuwe vriendin van Palsterman opgevoed heb ik altijd horen zeggen.