21 (edited by the end 14-01-2013 17:06)

Re: Target 121

dim wrote:

De kans is niet klein dat de reus op de foto Claude Delperdange is.

Was hij niet slanker? Of zou de reus op de foto misschien Luciano Bender kunnen zijn?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

22

Re: Target 121

dim wrote:

Weet iemand iets meer over Christian Rouss., behalve dat hij een verpleger was en in een rusthuis werkte?

Als je zijn achternaam niet volledig schrijft, is het nogal moeilijk om te weten over wie het gaat.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

23

Re: Target 121

Christian Rousseau

24

Re: Target 121

Peter dB wrote:

Update: dit vond ik terug bij onze franstalige vrienden

Of op pagina 1 van dit topic.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Target 121

Peter dB wrote:

Volgens dit document van club_le-happy-few zijn dit de namen die aanwezig waren in Leopoldsburg:

Charles Lamury
Michel Leurquin
Léopold Dury
Madani Bouhouche
Alain Weykamp
François Dehan
Marcel Schumilliver
René Gondry
Jean Pierre Marino
Jean Bultot
Louis Deliens
Christian Rousseau

Als we van alle personen foto's zouden kunnen bemachtigen, zouden we al een stap verder zijn.

Bouhouche, gevolgd François Dehan, Alain Weykamp, ONBEKEND , René Gondry, Charles Lamury. De "reus" onder dit gezelschap zijn identiteit is dus niet gekend; deze mogelijkheden blijven nog over:

Michel Leurquin
Léopold Dury
Marcel Schumilliver
Jean Pierre Marino
Jean Bultot
Louis Deliens
Christian Rousseau

En zou Louis Deliens dezelfde persoon zijn als de wapenhandelaar die beweert dat hij het FAL wapen nr. 2500414  (gestolen bij Mendez en teruggevonden in de 'Apollon' box van Haemers) van Bouhouche in bewaring heeft gekregen en die het wapen aan Roland Durselen doorverkocht heeft?

Zie op deze pagina.

26

Re: Target 121

Rousseau, inderdaad. Ik vraag het omdat een sudistenlid uit Eigenbrakel, die volgens Deprêtre tevens ook lid van de bende van Nijvel is (!), dezelfde achternaam draagt (niet voornaam): namelijk "I.R." en ook de intrigerende getuige "wolf" op het Franse forum sprak van een homonym-bendelid: namelijk N.R.

Familiebanden of toeval vraag ik me dan af (beseffend dat Rousseau een courante naam is).

Re: Target 121

Nummer 4: origine/nationalité Francaise = Jean-Paul Contat onder een andere (of zijn echte) naam?

Re: Target 121

Sebastiaan wrote:

Nummer 4: origine/nationalité Francaise = Jean-Paul Contat onder een andere (of zijn echte) naam?

In welke context plaats je die naam? Want bij het googelen vind ik niets en het doet bij mij ook geen belletje rinkelen ergens.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Target 121

Peter dB wrote:

Bouhouche, gevolgd François Dehan, Alain Weykamp, ONBEKEND , René Gondry, Charles Lamury. De "reus" onder dit gezelschap zijn identiteit is dus niet gekend; deze mogelijkheden blijven nog over:

Michel Leurquin
Léopold Dury
Marcel Schumilliver
Jean Pierre Marino
Jean Bultot
Louis Deliens
Christian Rousseau

Michel Leurquin, Jean Pierre Marino, Jean Bultot kan je al schrappen. Deze Heren staan niet op deze foto.

Re: Target 121

the end wrote:

In welke context plaats je die naam? Want bij het googelen vind ik niets en het doet bij mij ook geen belletje rinkelen ergens.

Bij onze franstalige vrienden » tueriesdubrabant.winnerbb.com