11 (edited by riot 24-10-2012 14:17)

Re: Basri Bajrami

Ik heb bij die Bajrami ook geen goed gevoel. Hoe hij ervan genoot aan de zoon van Haemers te vertellen dat zijn vader op het einde niet meer geliefd was en het een mama's kindje was. Met wat zou hij zich echt bezig houden in Kosovo?

12

Re: Basri Bajrami

Niets dat het daglicht wil zien, heb ik de indruk.

Re: Basri Bajrami

Chef van de veiligheid bij een veiligheidsfirma, en getrouwd met de dochter van een politiecommissaris. Is een held in zijn land, en heeft het daar al ver gebracht voor een crimineel. In de Humo staat een interview met zijn kinderen.

14

Re: Basri Bajrami

"Chef van de veiligheid", hoe ironisch kan het zijn.

15

Re: Basri Bajrami

Nou ja, in die landen kan nog veel hoor. Neem nu Kosovo in de jaren '90. Zij die toen moorden, branden, verkrachten en hun wapens betaalden met druggeld zijn er nu de officiële politiedienst, uitgerust met US wapens en kledij. En graag geïntegreerd in Europa. Europese politiemensen (ook Belgische) leren hun de knepen van het politievak! Komaan zeg! Ik veronderstel dat een doorsnee Belgische dancingportier zich ginder kan uiten als een 'veiligheidsexpert ' en een job vindt als 'beschermer' van één of andere industrieel of voetbalmanager.

16

Re: Basri Bajrami

Misschien nog iets voor Bultot?

Re: Basri Bajrami

Spanje jaagt op Bajrami

Basri Bajrami (57), de gewezen luitenant van Patrick Haemers, zit in het vizier van het Spaanse gerecht. Hij zou op het eiland Ibiza hebben geprobeerd een Belgische vastgoedhandelaar af te persen.

Meer » Nieuws

Servo per Amikeco

Re: Basri Bajrami

Met een beetje goede wil kan je zijn levenswandel perfect volgen op Facebook.

19

Re: Basri Bajrami

Heeft er iemand een foto van hoe Basri er destijds uitzag? Op het Franse forum ziet men in hem robotfoto 4, 10 of 14. Welke taal sprak hij, kon hij Nederlands?

20

Re: Basri Bajrami

Lees zeker ook het verhaal van Murcielago op deze site wat Bajrami betreft. Murcielago is er van overtuigd dat hij Bajrami heeft gezien in Aalst tijdens de aanslag op de Delhaize. Ongemaskerd, in de verwarring aan de kant van de Parklaan. En het lijkt geconfirmeerd door wat hem nadien zoal overkomen is. Los daarvan. Weten we iets meer over de contacten van Bajrami in Metz?