231

Re: Verhaal van Insider

Werner wrote:

Is dit volgens u de verklaring waarom u een KCT uniform aan had, terwijl u een fles whisky bestelde?

Was jij er bij? Of ben jij alleen een vervelend mannetje die nergens verstand van heeft maar zo nodig mee wil praten? Kom met iets inhoudelijks of hou je hier verder buiten.

232

Re: Verhaal van Insider

U bent hier op dit forum gekomen, op uw eigen initiatief. Telkens men u vraagt voor inhoud, reageert u niet of u speelt op de man. We zijn nu 24 pagina's verder, en we weten nog niets.

Re: Verhaal van Insider

Insider, ik heb je gemaild, via een privé bericht op dit forum, met de bedoeling iets inhoudelijks nuttig te doen. Als u dat wil kunnen we iets bereiken, maar dan moet u mijn bericht antwoorden.

Servo per Amikeco

234

Re: Verhaal van Insider

Het lijkt me dat de info van Insider behoorlijk concreet en duidelijk is. Of deze info juist of fout is laat ik in het midden. Maar altijd is er wel een "noorderling" of andere "werner" in de buurt om te stoken of trollen. Niets van aantrekken, Insider, er zijn genoeg forumleden die op zijn minst de aangeboden informatie willen overwegen en meenemen.

235

Re: Verhaal van Insider

Ongelooflijk.

236

Re: Verhaal van Insider

De man noemt namen, vermeldt concrete  acties, schetst omstandigheden, ... Volgende stap is om na te gaan in welke mate het past in de rest van de informatie. Niet om aan de hand van woordspelletjes (bv. over wat al dan niet Special Forces zijn) de flauwerik te gaan uithangen. Geloof je het niet, geen probleem. Toon aan waar het fout loopt, maar ga niet gaan zeiken.

En, trouwens, wat heeft "werner" eigenlijk al gedaan om de dossiers vooruit te helpen?

237

Re: Verhaal van Insider

Vanaf nu laat ik zijn opmerkingen overigens voor wat ze zijn, tenzij ze inhoudelijk en/of intelligent worden. Anders blijven we ouwehoeren; ik hoop dat Insider hetzelfde doet.

238

Re: Verhaal van Insider

U reageert veel te emotioneel. Als men vragen stelt aan getuigen, moet je uitkijken dat je het antwoord, wat je wil horen niet meegeeft. Dat is ook de rede dat ik niet gereageerd heb op de posting van Geronimo.

Re: Verhaal van Insider

Dim, ik denk dat we in de eerste plaats een objectieve kijk op de zaken moeten behouden om te vermijden dat we op den duur gaan 'zien' wat we willen 'zien'. Het grote voordeel op dit forum is dat er zaken in vraag worden gesteld door meer sceptische geesten en die compenseren vaak voor anderen die soms misschien zelfs een beetje hopen op een duister complot met complexe intriges.

Ik denk dat dit forum daar een goed evenwicht in heeft en dat mensen als werner (of  noorderling) het debat net scherp houden, ons eraan herinneren dat we niets zomaar voor waar moeten aannemen. Zonder een sceptische blik, zou dit forum wel zijn geloofwaardigheid verliezen.

Servo per Amikeco

Re: Verhaal van Insider

DeadLetterBox wrote:

Dim, ik denk dat we in de eerste plaats een objectieve kijk op de zaken moeten behouden om te vermijden dat we op den duur gaan 'zien' wat we willen 'zien'.

100% onzin. Dim is niet naïef.

dim wrote:

Het lijkt me dat de info van insider behoorlijk concreet en duidelijk is.

En dat klopt.

dim wrote:

of deze info juist of fout is laat ik in het midden.

Precies. Wij kunnen niet zeggen dat Insider liegt. Maar het is ook onmogelijk deze info te bevestigen. Wij hebben meer info nodig.