231

Re: Verhaal van Kuros

Hoe naïef kunnen mensen zijn.

232

Re: Verhaal van Kuros

Heren ! aub! Ikzelf sta te popelen om ALLE informatie die ik heb met jullie te delen maar mijn advocaat die er mee bezeig is ging pas 15 of 16 deze maand terug komen van Oostenrijk, en ging alles op gemak eens lezen! Moet ik hem nu ook nog eens opjagen? Ik ben er dag en nacht mee bezig, maar wil weten of ik namen mag vermelden of niet ? Dat is het enige wat mij nog weerhoud om jullie mijn bevindingen te laten weten! Het gaat hier om waar gebeurde feiten! Waarover ik mijn conclusies moet treffen (eigen mening!) En waardoor jullie (ieder voor zich!) hetzelfde kan doen! ofwel : zijn mijn verhalen niet waar? Of in geval ze wel waar zijn ! (ik alleen zal het weten!) zullen de "believers" toch ook even moeten slikken en hun wenkbrouwen fronsen! Het is niet mijn bedoeling gelijk wie iets op de mouw te spelden en hier den "interesanten " uit te hangen! Daarvoor  is het gebeurde veel te ernstig geweest! En geloof me: ik doe dit in naam van Gilbert Van Den Steen en Jan Palsterman, omdat hun stem niet meer kan gehoord worden! En ook in naam van de kinderen van Jan P. Willen jullie "please" nog even geduld hebben! Ben jullie zeker niet vergeten! Groetjes aan allen!

233

Re: Verhaal van Kuros

Om jullie op de hoogte te houden : heb maandag om 20.30u afspraak met advocaat! Gerust gestelt nu ???? Telefonisch kon dit niet besproken worden! Hoop dat hij mij toelaat er hard tegenaan te gaan! Ik wil niet mijn hoofd in het zand steken! In tegendeel : wil kost wat kost mijnen "nek" uitsteken, maar toch juridisch een beetje in orde zijn !

Re: Verhaal van Kuros

kuros wrote:

Om jullie op de hoogte te houden : heb maandag om 20.30u afspraak met advocaat! Gerust gestelt nu ???? Telefonisch kon dit niet besproken worden! Hoop dat hij mij toelaat er hard tegenaan te gaan! Ik wil niet mijn hoofd in het zand steken! In tegendeel : wil kost wat kost mijnen "nek" uitsteken, maar toch juridisch een beetje in orde zijn !

bijzonder moedig van Kuros.
en voor diegenen die ondertussen behoefte hebben aan lectuur , ...die kunnen eens zien en downloaden wat het forum Les Années te bieden heeft, bvb op het volgende  onderdeel; het lijkt me de moeite waard om te  downloaden en te analyseren:

» Anneés de plomb

235

Re: Verhaal van Kuros

Je kunt het verhaal van Kuros ongeloofwaardig vinden en hem daarom een aansteller/fantast noemen of je kan het verhaal geloven, maar één ding moet iedereen toegeven, het verhaal zorgt voor heel wat emoties/zenuwachtigheid op dit forum. Sommigen hopen dat het verhaal zo snel mogelijk zal verschijnen en moedigen Kuros aan om het zo snel mogelijk uit te brengen, andere lijken dan weer zeer sceptisch te staan tegenover zijn getuigenis en twijfelen aan het feit of het ooit zal uitkomen. Ieder zijn recht natuurlijk, maar ik wil toch een oproep doen om nog even geduld te hebben.

Misschien wordt het echt een 'orkaan', of misschien wordt het niets. Maar vergeet niet dat we nu al op pagina 28 zitten in dit topic en als ik het mij goed herinner werd er reeds over dit verhaal vertelt op het oude forum van Bendevannijvel.com. Nu zouden we eindelijk iets concreets krijgen - het hele verslag - dus moeten we misschien nog even geduld hebben en pas nadien oordelen over het verhaal.

Het is ook belangrijk om te weten dat we met een onderzoek zitten dat na 25 jaar nog steeds nergens staat. Als er dan iemand op dit forum komt vertellen dat hij misschien de waarheid kent, dan vind ik dat we die kans moeten grijpen. We moeten echt niet denken dat we nog veel kansen krijgen om dit dossier op te lossen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

236 (edited by Kalasjnikov 21-04-2008 00:27)

Re: Verhaal van Kuros

Beste forumleden

ik ben nu ook al een tijdje lid van dit forum. Begrijpelijk dat iedereen "hier" wat op de toppen van zijn tenen loopt. Maar ik verzeker u en durf er mijn beide handen voor in het vuur steken, Kuros heeftnog even tijd nodig om de puntjes op de 'i' te zettten wat betreft het juridisch aspect, dit moet in orde zijn. Dit is niet zomaar "doe maar raak" maar een ingewikkelde procedure wat betreft de juridische kant.

Je moet jezelf wat indekken bij bevoegde instanties, bij deze is dat Kuros zijn advocaat(en). Ik heb samen met Renne het voorrecht gehad om enkele zaken reeds in te kijken en voor de believers zal hun honger snel gestilt zijn.

Dus beste forumleden, nog even daarna kunnen jullie julie eigen mening maken over het vehaal. Tijdens het lezen zul je enkel de lijn moeten volgen die we de vorige 28 bl beetje bij beetje uitgestippild hebben.

Commentaar zien we nadien wel waar we nog over kunnen disscuciëren: Geef Kuros nog even tijd.

Met vriendelijke groet
Kalasjnikov
member

237

Re: Verhaal van Kuros

Misschien wordt het echt een 'orkaan', of misschien wordt het niets.

In ieder geval houdt dit heel wat mensen bezig,niet alleen de forumleden.
Hij heeft niets te verliezen,dit is de laatste kans.
Ik lees hier ook hoe naïef sommige hier zijn om dit te geloven,maar dan vraag ik mij af hoe jij dan zou denken als je dit meemaakte.
Het zou pas naïef zijn als je zou denken als het allemaal toeval was.
En dat zou kunnen,maar als je dan zaken gaat onderzoeken en je stelt vast dat het allemaal geen toeval is,dan is het toch normaal dat je verder gaat zoeken.
En als je dan nog eens iemand tegen komt die zaken uit U verhaal kan bevestigen,dan denk ik toch dat kuros op de goede weg zit.
Het zou dom zijn dat hij hier alles op tafel gooit,zonder dat hij zich eerst laat bijstaan door een advocaat.

als ik het mij goed herinner werd er reeds over dit verhaal vertelt op het oude forum van Bendevannijvel.com.

Klopt,dit was wat er zich afgespeelt had in de taverne,de nacht voor de overval en weken voor de overval.
Maar ik denk dat kuros nu ook zaken gaat vertellen over zijn ex vrouw,wanneer hij de zaak begon,enz...

Re: Verhaal van Kuros

en voor diegenen die ondertussen behoefte hebben aan lectuur , ...die kunnen eens zien en downloaden wat het forum Les Années te bieden heeft, bvb op het volgende  onderdeel; het lijkt me de moeite waard om te  downloaden en te analyseren:

http://anneesdeplomb.topdiscussion.com/ … eline-f35/

Eveline, diegene die deze wel zeer interessante bestanden op het net heeft gezwierd, zou dat de (ex?) vrouw van Christian Amory kunnen zijn? In het bestand over Mendez bevindt zich (p. 245)  namelijk een PV van een verklaring, afgenomen van Evelyne L., echtgenote van Amory. Dit zou wel verklaren wat de bron van al die documenten is.

239

Re: Verhaal van Kuros

Beste forumleden en gasten, mijn raadsman is van oordeel dat er voldoende elementen zijn om een grondig onderzoek aan te bevelen en gaat eerstdaags met bevoegde instanties contact opnemen en zullen samen dan de nodige informatie geven! Daarom raad hij mij aan om zeker voorlopig niets op dit forum te zetten, daar de eventuele "verdachten" in deze zaak kunnen (zeker!) meekijken, en in het kader van mogelijk komend onderzoek, mogen zij absoluut niet weten, wat we al dan niet al weten!

Zou stom zijn om nu al onze kaarten op tafel te gooien , zodanig dat ze zich zouden kunnen voorbereiden! Trouwens , door alles open te leggen weten ze ook wie kuros is (alhoewel ze dat nu al zeker weten). Maar ik beloof jullie plechtig, ik houd jullie zeker op de hoogte en vergeet jullie zeker niet! Maar begrijp dat dit zeker geen "spelletje" is waar sommigen wel zo over denken. Hopelijk tot zeer binnen kort! Groeten aan allen!

240

Re: Verhaal van Kuros

Zou je er niet beter mee ophouden Kuros en ergens anders met de mensen hun voeten gaan rammelen? Vergeet die enkele mensen hier die je bullshit geloven en ga eens op een ander forum de mensen voor de gek houden! Of schrijf een boek over hoe het allemaal in mekaar zit misschien kan je er dan nog wat geld uit kloppen. Mensen, ben zelf van Aalst en weet ondertussen wie Kuros is en raad jullie aan om niet meer op zijn hersenspinsels in te gaan als jullie op dit forum toch het niveau willen behouden!