Re: Verhaal van Insider

Misschien dat een inhoudelijke discussie ook Peter zijn verhaal hier kan bevestigen door nieuwe elementen. Zo is meteen de twijfel van de baan. Ik zou zeggen, in de fameuze woorden van Brick Top: "crack on shell we?" Dus, indien de Bende van Nijvel getraind heeft in die teams en u heeft een lijst met namen, misschien moeten we deze lijst hier gewoon eens bekijken en alle namen onder het vergrootglas leggen? Dat lijkt mij een mooie plek om te beginnen.

Servo per Amikeco

282

Re: Verhaal van Insider

Werner wrote:

Dat is dan jammer. Kon u binnen "uw mogelijkheden" de Franse taal gebruiken? Waarom bent u zo emotioneel? Ik heb nooit beweert dat u gelogen hebt over uw postings. Merkwaardig dat de Nederlandse overheid U uitkiest voor een coup in Suriname, terwijl u niet de nodige stressweerbaarheid bezit voor een open forum. Het kan natuurlijk moeilijk zijn om een KCT uniform en een fles whisky te verwoorden in een forum? Zeker voor u als oud-militair?

Als dit jouw idee is van emotioneel zijn, geeft dit al aan dat jij niet op dit forum thuishoort. Je moet mijn vorige posting nog maar eens opnieuw lezen. De belangrijkste reden om jou geen antwoord te geven is, dat je vragen of-topic zijn en tweede dat je mij een irritant mannetje lijkt. Verschoon mij verder van je praatjes, die tot niets leiden.

283

Re: Verhaal van Insider

Los van alles wat hier besproken is op dit topic, is Insider/Van Haperen op dit forum onder eigen naam, dit kan niet van iedereen gezegd worden. Dit alleen al verdient respect, het maakt ook van hem een makkelijk doelwit voor kritiek en vooringenomenheid. Wat de waarde is van dit topic zal de tijd wel uitwijzen vermoed ik.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

284

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Als dit jouw idee is van emotioneel zijn, geeft dit al aan dat jij niet op dit forum thuishoort. Je moet mijn vorige posting nog maar eens opnieuw lezen. De belangrijkste reden om jou geen antwoord te geven is, dat je vragen of-topic zijn en tweede dat je mij een irritant mannetje lijkt. Verschoon mij verder van je praatjes, die tot niets leiden.

Hou jij van de Griekse klassiekers? Ik bedoel daar niets seksueels mee, dus je hebt je touwtje ook niet nodig. Ooit gehoord van de Epimenides paradox? Zegt u dat iets? Bij gelegenheid bent u altijd vrij om het eens op te zoeken, nietwaar?

285

Re: Verhaal van Insider

Het kan soms slimmer zijn om te zwijgen dan altijd het laatste woord te willen hebben. Dat eindigt toch steeds - zoals nu - in een nutteloze discussie die al lang niet meer gaat over de inhoud maar enkel over het eigen ego.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

286

Re: Verhaal van Insider

Juist Ben. Insider, moest je er niet in slagen tegen oktober je boek uit te geven, kan je het hier nog altijd bij de artikelen posten. Maar langs de ander kant, als Bouten zijn boek kan uitgeven, moet jij dat zeker kunnen.

In de Nederlandse pers is er al een lange campagne bezig om Van Haperen af te schilderen als een oplichter. Heeft te maken met de ruzie tussen Nederland en Bouterse en hetgeen van Haperen over de decembermoorden aan het licht bracht. Als het immers gegaan is zoals Van Haperen zegt, had Bouterse meer dan reden genoeg om die figuren tegen de muur te zetten en af te knallen en mogen de eertijdse Nederlandse en Belgische regeringen ongerust worden. Helaas heeft Bouterse de Belgen niet kunnen pakken, anders hadden we de Bende van Nijvel nooit gekend.

Verder lijkt het me toch zot, een paar overvallen op warenhuizen om rechts aan de macht te brengen? Welk rechts in België? Als ze de schuld op links willen schuiven, dan kunnen ze beter bij elke overval "linkse" pamfletten achter laten. Niets van dit alles. Men zal de CCC waarschijnlijk wel even hebben laten doen om links in diskrediet te brengen, maar ik denk dat de CCC in principe overtuigde communisten zijn die zeker geen slachtoffers wilden. Ik dacht eerder dat de Bende van Nijvel voor specifieke doeleinden van machtigen gebruikt werd (afrekeningen bij drugs, bankenfraude, ... maar eigenlijk zeker niet Vanden Boeynants) en men warenhuisovervallen deed om speurders op een verkeerd spoor te brengen. Daarnaast deden de mannen het niet alleen voor het geld maar ook uit sadistisch plezier.

Wie was ook alweer de "oude"? Een hogere in rang?

Vriendelijke groeten, Charly. smile

Re: Verhaal van Insider

the end wrote:

Los van alles wat hier besproken is op dit topic, is Insider/Van Haperen op dit forum onder eigen naam, dit kan niet van iedereen gezegd worden. Dit alleen al verdient respect, het maakt ook van hem een makkelijk doelwit voor kritiek en vooringenomenheid. Wat de waarde is van dit topic zal de tijd wel uitwijzen vermoed ik.

Mag ik hier aub even om lachen. De meeste zijn kennelijk hier kort van herinnering. Insider reageerde altijd anoniem. Totdat Rende hem vroeg of hij wellicht Van Haperen zelf was. Insider reageerde toen met de mededeling dat hij het niet was, maar wel goed bekend was met Van Haperen, en dat we via hem vragen konden stellen aan deze man.

Ik vind dat raar. Het doet zijn geloofwaardigheid iig geen goed. Ook raar om dan nu te gaan beweren dat zijn openheid voor hem spreekt. Mensen, Belgen, laat je niet zo voor de gek houden.

288

Re: Verhaal van Insider

noorderling, na een hoopje Insider-bashing en sporadisch een eitje horen was je al maanden van de radar verdwenen, nu pas opduikend om hetzelfde oude spelletje weer te beginnen. Ben, jij bent hier moderator, maar misschien wordt het tijd om de niet ter zake doende reacties op te kuisen want er zijn er hier een paar die er genoegen in scheppen om "de vis te verdrinken"? En neem ook deze post dan maar mee met de stofzuiger.

Re: Verhaal van Insider

Tuurlijk als je het niet zelf af kan, dan maar ome Ben erbij halen. Joh, ik heb gewoon respect voor de hypothese van Insider. Je moet echter niet de waarheid gaan verdraaien. Insider heeft nooit gezegd dat hij Van Haperen is. Sterker nog hij heeft dit ontkent toen hem dit gevraagd werd. Wel konden we via Insider vragen stellen aan Van Haperen. Ik vind dat niet erg sterk overkomen.

Van mij mag Insider prima zijn verhaal doen. Maar ga niet zoals TheEnd beweren dat Insider ooit bekend heeft gemaakt dat hij Van Haperen is. Dat is dus niet waar.

290

Re: Verhaal van Insider

the end wrote:

Los van alles wat hier besproken is op dit topic, is Insider/Van Haperen op dit forum onder eigen naam, dit kan niet van iedereen gezegd worden.

Rende Van De Kamp postte onder eigen naam, anderen vielen door de mand. Maar daar gaat dit topic niet over het "Verhaal van Insider"? Laat het ons daar bij houden.