Re: Verhaal van Kuros

We zien wel hé mannen. Als het dossier echt naar de advocaat is kan het best zijn dat hij moet zwijgen. We verliezen er zelf toch niets mee. Wie zegt trouwens dat het de Bende Van Nijvel was in Aalst? Het zou ook om een kopie kunnen gaan, met de bedoeling dat men automatisch de link met de Bende van Nijvel zou leggen. Er lopen in Aalst wel degelijk mannen en vrouwen rond die tot "krapuleuze" dingen in staat zijn. Alles moet onderzocht worden. Ook de verhalen die in andermans ogen onbelangrijk of belachelijk lijken.

Als het verhaal verzonnen zou zijn kunnen er tegen hem ook gerechtelijke maatregelen genomen worden, ik denk dat hij dat ook wel weet. Zou hij dat riskeren omwille van een verhaaltje (waar hij dan ook nog veel tijd moet in steken)? Ik geloof hem in ieder geval.

252

Re: Verhaal van Kuros

Wil nu toch nog even reageren:

1. Ik heb op 12/11/85 geen klacht ingediend tegen die 6 personen, enkel aangifte gedaan van hun aanwezigheid! Hetgeen ik zinnens was te doen voor het naar huis rijden! Er is niet alleen een PV van gemaakt. Er was van de 2 feiten een getuige Piet VDB, hij heeft nadien ook in de fotoboeken moeten kijken van Politie (maar hij ze spijtig genoeg maar even gezien).

2. Volgens "believer" zou ik dus op 12/11 aangifte doen van een fantasieken en dan 20 jaar wachten (wetende toen al dat het nog niet zou uitkomen) om dan volgens hem de "plezanten" uit te hangen!

3. Weken voor de feiten: de aanwezigheid van de "reus". Heb rijkswacht top gesproken en beloofde me het PV op te zoeken! Maar volgen hun reeds "versnippert" zijn (niet mijn fout). Doch getuige van dit voorval: Guy B.

4. Ik bezit niet de "gave" (of is het een handicap?) nadat ik mensen heb gezien, ze gemakkelijk zal herkennen! Hadden ze zich bekent gemaakt? Dan was het simpel geweest! Maar het is even belangerijk te weten te komen waarom ze de moeite hebben gedaan om tot 3-4 uur te wachten om mij een "bezoekje" te brengen! "Iemand" zou hun toch moeten gestuurd hebben? Dezelfde "iemand" die mij om 19.30u naar hun heeft gestuurd? Wie zal het zeggen?

5. Jan Palsterman - Gilbert Van Den Steen en ikzelf gingen toch nooit naar de Delhaize? Als je dan te weten komt hoe dat het komt dat ze die avond wel zijn gegaan! Je kan het mij opnieuw kwalijk nemen dat ik nu hier niet zeg wat ik weet en waarom ze die avond wel zijn gegaan, als jij nu niet begrijpt waarom ik dit nu niet kan lossen, dan kun je wel dan kun je wel raden wat ik van U moet denken! Of wil jij gewoon iets uitlokken? Zodat ik informatie geef die een mogelijk verder onderzoek zal schaden? En nu wil weten: wat weet hij, en wat niet?

6. Wat mijn idenditeit betreft! Wie ben jij? Ik heb er geen moeite mee mij bloot te geven! Of wil jij daardoor de "indruk" geven aan de andere forumgebruikers dat ik daardoor ne "zeveraar" ben? Wel goedkoop argument hé! Trouwens degene die het "mogen" weten! Die weten het, en trouwens believer! Ukent mij! U bent van Aalst! Waarom dring je er dan nog op aan?

7. Waarom ze mij nadien nog niet "het zwijgen" hebben opgelegd? Volgens U is alles niet waar omdat ik nog altijd leef (wat een geluk voor mij!) Awel dat is juist dezelfde redenering van die smeerlappen zelf! Hun bedoeling was toch: iedereen moet denken dat allen toevallige slachtoffers zijn, als er met mij iets zou gebeuren, dan pas valt gans hun opzet in het water! En dan nog iets: ik kan niet zeggen wie ze waren degene die het wel weten! Die moeten opletten en schrik hebben! Toch zal ik een tipje van de sluier oplichten: mijn broer was in 84 en 85 de advocaat van één van de slachtoffers! Hij was dus een klient verloren! Ik was ook klanten kwijt die avond! En leg nu verbanden met de een en de ander! En geloof me of niet! Er zijn er! En veel! Ik hoop believer dat je nu een beetje wacht om mij te puchen, trouwens zal er niet meer op reageren! Alles op gepaste tijd! Gij nie zenne met u klein veloke.

253

Re: Verhaal van Kuros

Wie ik ben Kuros, een gewone forumbezoeker zoals al de rest, die probeert  wat nuttige informatie van deze site te plukken. En eigenlijk lukt dat goed, alle topics zijn duidelijk gestructureerd,mooi opgebouwd en veelal resulterend in een leuke interactie tussen de forumleden. Er is maar één verhaal, of topic, waar ik kop noch staart kan aan krijgen. Wat is het doel van te zeggen dat uw broer advocaat was van een van de slachtoffers? Zo is gans Aalst gelinkt aan de bende! De bakker van een slachtoffer, de melkboer van een slachtoffer,misschien de pastoor ook?

Als jij samen met Jan Palsterman en Gilbert Van Den Steen naar de Delhaize gelokt werd over welke informatie beschikte je dan wel niet dat ze je wilden vermoorden? Waarom was je dan zo'n belangrijk persoon voor hun? Omwille van je vriendin? Das dan een nieuw motief naast destabilisatie van de staat en getuigen van de roze balletten, de vriendin van Kuros! Of wilden ze misschien je zaak racketeren naast Delhaize en Colruyt!

Je hebt ze erkend,maar weet niet wie ze waren. Hoe kan je dan hier met zo'n zekerheid lopen verkondigen dat het de bende was! In Aalst liepen er in die tijd genoeg gansters rond! Ooit in de Kings binnengeweest? Daar heeft het altijd gestikt van de gangsters! Die dus in Aalst vertoefden, ga jij mij dus vertellen dat je uit al dat gespuis effe de bendeleden gaat plukken! Chapeau! Waarom ik u niet geloof heeft niks te maken met leven of niet leven. Het heeft te maken met jezelf tegen te spreken,loze feiten en versnipperde PV's.

Bewijzen die verhalen hard maken dat hebben we nodig! Duidelijke linken! Geen flarden van een theorie, want het zijn altijd die flarden die niet meer te checken zijn of waarvan het bewijsmateriaal verdwenen is die je op het forum uit de doeken doet. Aan welke pagina van je verhaal zit je advocaat trouwens? Ik vermoed dat zijn bladwijzer vantussen het dossier gevallen is en hij helemaal opnieuw moeten beginnen is.

254 (edited by club_le-happy-few 05-05-2008 22:40)

Re: Verhaal van Kuros

Niemand verplicht je zijn verhaal te geloven. Moet ieder maar voor zich uitmaken. Begrijp niet waar u zich druk in maakt.

255

Re: Verhaal van Kuros

believer wrote:

Wat is het doel van te zeggen dat uw broer advocaat was van een van de slachtoffers?

Eigenlijk zeer interessant als je het weet, maar het is helemaal niet mijn taak om te zeggen wat het verband is.

believer wrote:

Hoe kan je dan hier met zo'n zekerheid lopen verkondigen dat het de bende was!

Het is pas nadien dat Kuros zich vragen is beginnen stellen over het bezoek die ochtend/nacht van de 9e november. Het is de Cel Waals Brabant die nadien heeft gezegd dat het de Bende van Nijvel was. Al weten zij ook niet wat ze daar kwamen doen.

believer wrote:

Ooit in de Kings binnengeweest? Daar heeft het altijd gestikt van de gangsters!

Van de Kings had ik nog nooit gehoord. Bestond die discotheek al tijdens de jaren '80? Ik vond wel dit interessant artikel op de site van het Nieuwsblad » Kings voor zes maanden dicht

Wat ik wel weet is dat er op de baan tussen Aalst en Brussel in die tijd verschillende dancings waren waar verschillende topgangsters uit het Brusselse hun vrije tijd kwamen opdoen. En daar werd gebruik gemaakt van drugs en veel alcohol. Ook van sexfuiven en partnerruil waren ze in die dancings niet vies.

believer wrote:

Bewijzen die verhalen hard maken dat hebben we nodig!

Inderdaad, honderd procent gelijk. Maar begin er maar eens aan twintig jaar na de feiten, wanneer alles al verdwenen is en de meeste verdachten ondertussen al dood zijn.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

256

Re: Verhaal van Kuros

De Kings ligt pal in het centrum van aalst, op de hopmarkt. Ik weet niet precies sinds wanneer die er is maar ik heb het er altijd geweten, dan spreek ik toch van voor de jaren '90.

club_le-happy-few heeft gelijk dat iedereen voor zich moet uitmaken of hij het verhaal gelooft. Maar daarbij moet in één zucht ook gezegd worden dat iedereen voor zichzelf moet bepalen hoe kritisch hij de gegevens klasseert. Is het niet normaal dat bij sommige voorgeschotelde feiten wat meer uitleg gevraagd wordt? Om die te toetsen aan andere gegevens? Om niet zomaar alles van iedereen te geloven? Is het niet al meermaals gezegd dat er rookgordijnen worden opgetrokken, valse denkpistes, ...

Wie het ganse verhaal al heeft kunnen doornemen zal miscchien overtuigd zijn van de autenticiteit. Wie enkele flarden van het verhaal kent stelt zich beter kritisch op. Ik vind dat wie het verhaal reeds gans kent niet mag verwachten van zij die het niet mogen kennen, dat ze zich geen vragen mogen stellen of een gevoel van twijfel mogen hebben. Wanneer ik het verhaal tot in detail ken, zal ik me niet te schoon voelen om mijn ongelijk toe te geven, tot dan blijf ik alles kritisch bekijken, tot spijt van wie het benijdt.

257 (edited by club_le-happy-few 06-05-2008 17:18)

Re: Verhaal van Kuros

De Kings bestaat al een hele tijd. Vroeger onder een andere naam. Eind jaren '80 was Kings gekend bij mensen die in de horeca werkten en nadien 's morgens zelf na een nacht werken een glas wilden gaan drinken.

In de jaren '90 toen house bij het grote publiek populair werd, heeft men er dan een afterclub van gemaakt.

Er zaten daar zeker zware jongens tussen maar vooral op gebied van (allochtone) amokmakers en drugsfeiten. Wat Kings vooral berucht gemaakt heeft zijn de problemen met vreemdelingen (vechtpartijen).

Ik kan enkel voor de periode van de jaren '90 spreken. Partnerruil of sex geörienteerde feesten heb ik daar nooit geweten. Denk niet dat de meeste nog in staat waren om aan sex te denken wink Laat staan hun eigen voornaam uitspreken.

De echte profgangsters gaan ook niet in een club als Kings gaan zitten. Voor het minste is het daar razzia + regelmatig politiepatrouilles in de buurt (of je moet je wagen buiten centrum parkeren). Dus daar ga je enkel de kleine garnalen vinden ...

Ik heb zelf in Kings nooit problemen ervaren. Als je zelf niet te opvallend doet laat men u daar gewoon gerust. Het vreemdelingenprobleem zou er tegenwoordig een stuk beter zijn. En wat drugs betreft, die kan je tegenwoordig overal kopen. Dat hangt enkel van jezelf af.

Ik heb enkel weet van een Waalse afterclub waar je kalasjnikovs en dergelijke kon (kunt) kopen. Maar zeg nu zelf, een echte prof gaat toch zijn wapens niet in een discotheek gaan slijten aan jan en alleman. Wees maar zeker dat de BOB daar af en toe een mannetje rondlopen heeft. Dat zijn gewoon sukkelaars die binnen de kortste keren tegen de lamp lopen.

258

Re: Verhaal van Kuros

believer wrote:

Wie het ganse verhaal al heeft kunnen doornemen zal miscchien overtuigd zijn van de autenticiteit. Wie enkele flarden van het verhaal kent stelt zich beter kritisch op.
ik vind dat wie het verhaal reeds gans kent niet mag verwachten van zij die het niet mogen kennen, dat ze zich geen vragen mogen stellen of een gevoel van twijfel mogen hebben.
Wanneer ik het verhaal tot in detail ken , zal ik me niet te schoon voelen om mijn ongelijk toe te geven , tot dan blijf ik alles kritisch bekijken, tot spijt van wie het benijdt.

Zeer juist, maar toch even een bedenking, welke zijn de bronnen van de informatie dat hier op dit forum staat ? Moet ik het gazettepraat noemen ? Meestal wel. Men mag niet vergeten dat de persjongens in die periode en zelfs nu nog  alles hebben gedaan om in beeld te komen, om de primeur in hun dagblad te krijgen. Of de berichten nu juist of vals waren daar maakten ze geen punt van. Ik ken maar één reporter die toen voor het Nieuwsblad werkte en nu hoofdredacteur is van Het Laatste Nieuws, namelijk Hans Deridder die zijn bronnen  steeds bleef controleren. Dus kort samen gevat: behalve de cel heeft niemand zicht over de informatie die men ter beschikking heeft.

259 (edited by Renne 08-05-2008 16:52)

Re: Verhaal van Kuros

De Kings bestaat al een hele tijd.

De Kings bestaat zeker +/-30jaar al,ik weet dat één van de eigenaars er vroeger nog portier is geweest en die man is toch rond de 55j/60j.
Vroeger was het een gewone discotheek maar rond de jaren '90 is het zich gaan ontwikkelen als een afterclub (een discotheek die opengaat als de andere sluit)
Dit heeft enkele jaren stand gehouden en de naam werd The Kings Club,deze club werd bekent tot over de grenzen,nederland en Frankrijk.
Maar na vele klachten van buurtbewoners hadden ze na al die jaren een slechte reputatie opgebouwd.
De club ging vrijdagmorgen open tot zaterdagmiddag en van zondagmorgen open tot maandagmorgen.
The Kings Club werd na een razzia een bepaalde tijd gesloten en is nu weer open maar de club gaat nu op een bepaald tijdstip dicht,ze gaat open om 04h00 tot 11h00.
En ze houden zich aan de regels en houden er de louche figuren van vroeger buiten.

260

Re: Verhaal van Kuros

Al nieuws van je advocaat Kuros?

Weet je al wanneer je verhaal openbaar zal worden gemaakt? Of het wel of niet op de site zal verschijnen?