Re: Verhaal van Kuros

Makavelion wrote:

....Of het wel of niet op de site zal verschijnen?

Inderdaad....NIET op de site zal verschijnen...   *zei NightHawk, niet gespeend van enige Scepsis* cool

262

Re: Verhaal van Kuros

het begint nu wel heeeeeeel lang te duren ....zonder dat ik aan kuros twijfel!!!

Het zou gewoon interresant zijn om 'eindelijk' het ganse verhaal een s te kunnen  lezen

263

Re: Verhaal van Kuros

1000 maal mijn excuses,!!! Maar kan op dit ogenblik niets kwijt op het forum!
Spijtig voor de ongeduldiggen en  degenen die nu denken: hij heeft ons hier "bezig" gehouden! Maar ik volg de raad op van mijn advocaat, en heb het ganse verhaal "afgegeven"  en wachten een eventueel onderzoek af! Meer kan hij of ik niet doen, afwachten dus! Ik kan jullie alleen maar beloven, als ik bericht krijg van een eventueel onderzoek, (of niet?) jullie ervan op de hoogte zal brengen!

264

Re: Verhaal van Kuros

Dit is de normaalste zaak van de wereld,we weten dat hier mensen aanwezig zijn dat heel geintresseerd zijn in dit verhaal,maar men moet ook beseffen dat er nog altijd mensen rondlopen die betrokken zijn bij de Bende en alles hier open en bloot vertellen zou in hun voordeel zijn

Re: Verhaal van Kuros

Renne wrote:

Dit is de normaalste zaak van de wereld,we weten dat hier mensen aanwezig zijn dat heel geintresseerd zijn in dit verhaal,maar men moet ook beseffen dat er nog altijd mensen rondlopen die betrokken zijn bij de Bende en alles hier open en bloot vertellen zou in hun voordeel zijn

idd als jullie dat niet begrijpen ...

En als het er niets mee te maken zou hebben, is het allesinds een piste die we kunnen uitsluiten. Mocht men enkele denkpistes definitief kunnen afsluiten, zou dit het onderzoek ook geen slecht doen.

266

Re: Verhaal van Kuros

HEEL JUIST!, Het is nu er op of er onder! Ik moet zelf  afwachten, en indien negatief antwoord, zal ik en jullie ook! Er mij moeten bij neerleggen! Maar mijn mening en ik zeg nog altijd: mijn mening! Mijn verwachtingen zijn groot! Hopelijk komt er een doorbraak!

267

Re: Verhaal van Kuros

dus als ik het goed versta ga je niks bekend maken als je advocaat zegt dat het niet mag?

Re: Verhaal van Kuros

Natuurlijk niet, anders is dit toch in het voordeel van de verdachten. Procedurefouten enz, enz... Ben zelf ook geen rechtenknobbel ... Maar als je advocaat zegt om te zwijgen zal dit toch wel z'n redenen hebben.

Als de eventuele betrokkenen ook lezen op dit forum kunnen ze zich al maanden van op voorhand voorbereiden mocht er eventueel een zaak komen.

Ik ben ervan overtuigd dat sommigen (verdachten) die meer weten de forums lezen (zeker de Franstalige).

269

Re: Verhaal van Kuros

dus als ik het goed versta ga je niks bekend maken als je advocaat zegt dat het niet mag?

Indien hij het hier zou laten lezen,zouden wij juist maar kunnen zeggen si en la...
Het is dus de beste oplossing om er eerst hoger mee te gaan,vergeet niet dat dit de laatste kans is...zeg ze het wordt niet dan zal kuros zijn verhaal openbaar maken want dan kunnen we er niets meer mee bereiken,nu wel...

En als men er mee doorgaat zullen we alles op tijd te weten komen,het zou niet slim zijn om tegen de raad van zijn advocaat in te gaan hé.

Ik ben ervan overtuigd dat sommigen (verdachten) die meer weten de forums lezen (zeker de Franstalige).

Dat is zo,men mag niet vergeten dat de daders van zulke feiten nog vrij rondlopen,toch diegene die nog leven en die zullen zeker alles zo goed mogelijk proberen volgen op een zo veilig mogelijke wijze..

270 (edited by mardec 22-05-2008 01:14)

Re: Verhaal van Kuros

Geloof je nu werkelijk dat de reus hier zit mee te lezen? Hoe naief kunnen sommige mensen toch zijn. Het enige dat kuros aan het doen is een advocaat rijker maken. Voor de rest zijn er 1000 van die verhalen verschenen en niet één heeft ons tot de oplossing gebracht. Ik noem kuros geen fantast maar zoals zijn verhaal zijn er zoveel verschenen vlak na de overvallen dat de mensen zelfs de moeite niet meer deden om ze te lezen in de krant.