271

Re: Verhaal van Kuros

Geloof je nu werkelijk dat de reus hier zit mee te lezen?

Als je ziet dat gangsters als Beijer en Bultot op het franse forum zitten dan zou ik er niet van verschieten dat mensen die bij de Bende van Nijvel betrokken waren ook hier zitten mee te lezen, en dan spreek ik nog niet over de betrokkenen bij het verhaal van kuros.

Het enige dat kuros aan het doen is nen advocaat rijker maken.

Dan ben je verkeerd. Het werk dat die man al gedaan heeft is voledig gratis, die man heeft zijn werk gedaan en nu zien we wel.

Ik noem kuros geen fantast maar zoals zijn verhaal zijn er zoveel verschenen vlak na de overvallen dat de mensen zelfs de moeite niet meer deden om ze te lezen in de krant

Inderdaad,vele mensen zeiden dat het allemaal excecuties zijn en er zijn vele verhalen maar in zijn verhaal zijn veel te veel toevalligheden, en het is eigenlijk niet alleen zijn verhaal maar ook dat van 2 of 3 andere personen die in Aalst vermoord werden. Maar die mensen kunnen het niet meer navertellen ... en hopelijk word er een onderzoek gedaan.

272 (edited by Willi 22-05-2008 13:27)

Re: Verhaal van Kuros

Een rechtszaak  steunt op politionele vaststellingen en feiten en niet op de inhoud van een forum. Gans de comedy heeft geen enkele maar dan ook geen enkele waarde. Wie of wat gelezen wordt eveneens. Daarom herhaal ik mijn voorgaande: Hoe naïef kunnen mensen zijn.

273

Re: Verhaal van Kuros

Groot gelijk Willi!

Renne , denk je echt dat de zogezegde Bende-betrokkenen uit Kuros zijn fantastische verhaal gaan wachten tot hij iets op het net zet om zichzelf veilig te stellen?
Met al wat hij hier al zitten verkondigen heeft weten ze nu heus wel dat hij het is en dat hun zorgeloos leventje in gevaar is. Denk je dat die mannen twee keer zouden nadenken om Kuros het zwijgen gaan op te leggen?

Ik zeg u dat hier nooit ne letter van dat verhaal zal verschijnen en dat er hier iemand hem gewoon interessant willen maken heeft! En hij is er nog in gelukt ook aan die enkele volgelingen te zien!

274

Re: Verhaal van Kuros

Ik zeg u dat hier nooit ne letter van dat verhaal zal verschijnen en dat er hier iemand hem gewoon interessant willen maken heeft! En hij is er nog in gelukt ook aan die enkele volgelingen te zien!

Als ze besluiten er niks mee aan te vangen zal het hier op de site komen. Maar het is toch logisch dat hij eerst de gerechtelijke stappen afwacht. Wat kan hij hier op dit forum bereiken? Niets. Juist de reactie van de forumleden beantwoorden. En het zal zeker op de site komen, en als het er niet op komt is het teken dat er werk van gemaakt wordt, zo simpel is het.

Renne , denk je echt dat de zogezegde Bende-betrokkenen uit Kuros zijn fantastische verhaal gaan wachten tot hij iets op het net zet om zichzelf veilig te stellen?
Met al wat hij hier al zitten verkondigen heeft weten ze nu heus wel dat hij het is en dat hun zorgeloos leventje in gevaar is. Denk je dat die mannen twee keer zouden nadenken om Kuros het zwijgen gaan op te leggen?

Die betrokkenen mogen weten wie hij is, maar in zijn plaats zou ik het toch ook zo niet laten. Wat heeft hij hier mee te verliezen.
Het allemaal zo laten is dat dan de goede oplossing, vergeet niet dat die mannen nog altijd vrij rondlopen, ondanks de 28 doden, het is dan toch eens de moeite om het mogelijke te doen, ook al is het meer dan 20j later.

275

Re: Verhaal van Kuros

Hoe naïef kunnen mensen zijn.

Naïef, op welk vlak? Het feit dat sommige mensen denken dat er nog een mogelijkheid bestaat dat het dossier kan worden opgelost? Naïef om het verhaal van Kuros te geloven? Ik kan alleen maar concluderen - zelfs zonder het verhaal van Kuros - dat er iets niet klopt met de overval in Aalst, en dat zal iedereen moeten toegeven. Zo zijn er een paar zeer interessante vragen die je moet stellen :

- Waarom Aalst? (hoe dikwijls heb ik me dat al niet afgevraagd)
- Waarom vallen er zoveel slachtoffers op de parking?
- ...

Ik kan heel goed begrijpen dat je het verhaal niet gelooft, maar probeer dan ook eens een antwoord te vinden op al die belangrijke vragen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Verhaal van Kuros

Als ze hem nu vermoorden of bedreigen, geven ze juist toe dat ze schuldig zijn.

277

Re: Verhaal van Kuros

club_le-happy-few wrote:

Als ze hem nu vermoorden of bedreigen, geven ze juist toe dat ze schuldig zijn.

En zou het niet naïef zijn van kuros om het allemaal zo te laten,het is misschien te laat maar langs de andere kant misschien juist nog op tijd en bij de juiste mensen.
Want ik kan mij moeilijk voorstellen dat er de afgelopen 20jaar echt niemand met goeie informatie kwam aankloppen,maar alle bruikbare informatie mocht niet verder onderzocht worden op de één of ander manier staken ze alles in de doofpot.

Vergeet niet dat kuros ze in werkelijkheid heeft gezien,ze hebben hem toen foto's laten zien maar hij kon er niemand uit herkennen.
Maar ook toen al vindt ik persoonlijk dat ze allemaal maar simpel onderzoek voerden,
is het normaal dat 7man (frans en nederlandstaligen) om 3h00 een taverne binnenkomen.
Vergeet niet dat er al een paar vreemde zaken in aalst hadden afgespeeld,
de opvallende mensen in het osbroekpark en de wapens die men daar had gevonden en de (mogelijke) reus die in de zaak werd weggehaald door de rijkswacht.
+
die gast (met vreemde naam Djurovski ofzo iets) dat in Overijse (of Eigenbrakel) werd onder vuur genomen en zijn vader verloor,herkende later één van die schutters als zijn ondervrager... (of zoiets).
Die ondervragen zou ook in Aalst gewerkt hebben,als ik juist ben.

Aalst was voor heel wat gangsters een bekende plaats,ook Mendez kende er zijn weg goed.

278 (edited by believer 29-05-2008 08:44)

Re: Verhaal van Kuros

Op wat slaat dat nu? Kuros heeft ze in werkelijkheid gezien maar hij kan niemand herkennen? Als die mannen zo een indruk op je maken dan vergeet je hun gezicht voor de rest van je leven niet meer!
En wat is er nu in godsnaam verdacht aan 7 man die om 3 uur een café binnenkomen? Om hun volgende slachtoffer te screenen? Dikke zever!!! Als ze hem moeten hebben ist simpel! Bivakmuts op , café  binnenstormen, bullit between the eyes en klaar is kees! niet: eerst zonder vermomming effe rustig een pintje gaan pakken bij het slachtoffer, dat slachtoffer naar winkel lokken op tijdstip waarop slachtoffer nooit gaat winkelen om dan op terroristische wijze hem daar neer te maaien!
en als ze hem moesten gemist hebben zouden ze de dag daarop wel hun taak afmaken.

279

Re: Verhaal van Kuros

Kuros heeft ze in werkelijkheid gezien maar hij kan niemand herkennen?

Believer het zou ook kunnen dat die kerels gewoon niet in het fotoalbum zaten hé.

En wat is er nu in godsnaam verdacht aan 7 man die om 3 uur een café binnenkomen? Om hun volgende slachtoffer te screenen?

Het is de manier waarop het allemaal gebeurde:
Er zat nog één persoon in de taverne,kuros was er samen met zijn garçon aanwezig.
De persoon verlaat de zaak,kuros krijgt telefoon vanuit het stadhuis waar zich een politieagent(e) bevindt die er de wacht houdt.
De agent(e) vraagt of ze hem een drankje kan bezorgen,kuros laat zijn garçon het drankje brengen,en op dat moment komt er één persoon  de deur open doen en bekijkt de zaak en gaat opnieuw buiten en houdt de deur open en laat de 6 andere binnen.
DUS:ze wouden dat er niemand meer zat en binnen de politiediensten zaten ook enkele rotte appels,een vb:toen het alarm toesloeg op het politiekantoor na de aanslag wouden ze uitrukken met 3combi's,geen enkele van die 3 startte,toeval?misschien maar het is toch allezins ook verdacht,+nog zaken die ik niet verder kan vertellen,maar die zaken bekrachtigen het verhaal dat het geen toeval was.

Als ze hem moeten hebben ist simpel! Bivakmuts op , café  binnenstormen,

Dan is het een afrekening en de dag er na is het een ongeluk.

als ze hem moesten gemist hebben zouden ze de dag daarop wel hun taak afmaken.

Door dat te doen zouden ze zich bloot geven en laten zien dat de andere moorden ook afrekeningen zouden kunnen zijn,ik denk dat die gangsters na de aanslag zich zo ver mogelijk schuil hielden en terugkomen zou het domste zijn wat ze konden doen,want er was ook al klacht ingediend dat ze er 's nachts waren geweest.

280

Re: Verhaal van Kuros

Wat was de reden dat die combi's niet startten? Werden de batterijen losgekoppeld ? Of werden ze op een professionelere manier gesabotteerd? Kan zijn dat een garagist uit het milieu (zoals er in Aalst zijn) dat gedaan heeft ipv de flikken zelf. Om op een dwaalspoor te zetten.

Als er geen foto of robotfoto bij de politie was van de 7 personen wil dat zeggen dat ze niet in de databank van de politie zaten. Hoe kan dan met zekerheid gezegd worden dat het de bende was? Als Kuros aan de agenten een persoonsbeschrijving geeft van de 7, dan moeten die toch ergens kunnen vergelijken en concluderen dat het de bende is?

Wie zegt dat wanneer ze met kuros de dag daarop afrekenen dat dat zou kunnen gelinkt worden aan de bende ? Ze hebben nog geen foto van die mannen, laat staan dat ze naam , adres e.d. hebben. Ze kunnen niks bewijzen op die moment, gewoon vermoedens, zoals er zovele zijn in het dossier.

Kuros vertelde dat de politie hem gezegd had dat het de bende was die hem kwam bezoeken in zijn café dacht ik. Waarop baseren ze zich om dat te zeggen.