Re: Bruno Vandeuren

Onder die naam was hij blijkbaar gekend in de Brusselse onderwereld. Zo staat het in het boek.

Re: Bruno Vandeuren

Op het Franstalige forum, in de topic van de campingmoorden, staat een interessant stukje conversatie tussen een forumlid Lucetluc (of iets in die aard) met Beijer over Vandeuren. Vandeuren zou burgerdienst doen. Het forumlid LeL zegt dat Beijer vandeuren voordien al eens had opgepakt in de zaak van overvallen op tankstations. Ik vind het bewuste stukje niet meer terug, kan interessant zijn ivm. De Pomp.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Bruno Vandeuren

Bruno Vandeuren werd op 24 december 1988 vermoord in een park te Oostende. Heeft iemand hierover meer concrete gegevens. Ook in het boek van Hilde Geens is de locatie nogal vaag. Alvast bedankt aan de helpers.

Re: Bruno Vandeuren

Hallo, ik ben het petekind van Bruno Van Deuren de schets die mijn sponsor is het nummer 16 en het is absoluut niet dood thuis als zijn hier kan gezegd worden maar het werd gevonden in een parkeergarage Oostende.

45

Re: Bruno Vandeuren

Beste Vandeuren, welkom, maar niet helemaal zeker dat ik begrijp wat je bedoel. Pas certain de comprendre. Ecrivez en français, si ça vous va mieux, pas de soucis.

Re: Bruno Vandeuren

Als ik het goed begrepen heb, wil je zeggen dat Bruno Vandeuren niet thuis werd vermoord, zoals Renne beweert in de eerste post van dit topic, maar in een parkeergarage in Oostende.

47

Re: Bruno Vandeuren

Op franse site bevestiging door familielid: Vandeuren kende inderdaad zowel Willy Van Cutsem als Murat.

Bruno was (volgens zelfde familielid = zus) blond en in 1982 ongeveer 1m80, maar op het moment van zijn dood 1m90 (en >90kg).

Re: Bruno Vandeuren

Dan is die als twintiger nog zo'n 10 cm gegroeid. Lijkt me straf...zonder enige vorm van groeihormoon. Een normaal menselijk lichaam stopt rond de 16-18 jaar met groeien. Of was hij in de periode 1982 nog een tiener?

49

Re: Bruno Vandeuren

A propos, wat is zijn geboortedatum?

Re: Bruno Vandeuren

Je vais donc ecrire en francais. Je me réexplique, Bruno Vandeuren est (etait) mon parrain, et donc le frere de ma mere. Il est pas mort dans une maison mais retrouve abattu sur un parking a Oostente. Il est né le 20 juillet 1962 et donc en 1982 il avait donc 20 ans.