Re: Willy Van Cutsem

Hi Johan, herinner jij je nog of Bouhouche, Beijer en Kapllan Nederlands praatten? Wat was trouwens in het algemeen de voertaal in De Pomp?

Re: Willy Van Cutsem

Sebastiaan wrote:

Zijn naam was Radovan Gvozdenovic

Misschien weet Johan meer. Het overlijdensbericht van Conny is een bron van info die hij kan aanvullen. Hilde Geens noemde Conny trouwens een Vietnamese in Beetgenomen. Dankzij Johan weten we dat ze Chinees-Belgische is. Het zou dus ook kunnen dat de Vietnamese vriend van Beijer weliswaar een Aziaat is, maar niet noodzakelijk een Vietnamees, net als de Vietnamees die Bruno Vandeuren vergezelde. Dat zou dus evengoed een Chinese Belg kunnen zijn. Misschien kan Johan na wat zoekwerk die vriend van Bruno toch terugvinden?

Re: Willy Van Cutsem

Nee Bruno die herken ik in die robotfoto's niet.

Nee nee, Conny haar eerste man was een man van goud, gewone werkmens totaal geen banden met het criminele milieu. Het is trouwens ook zo dat Conny niet van een arme familie was, haar vader zette toen in de cafe's de gokkastjes, de bingo's, Conny werkte voor haar vader en heeft zo mijn vader leren kennen en zijn dan samen een relatie begonnen, en dan uiteindelijk jaren later ook wettelijk gehuwd.

Volgens mijn vader heeft hij Kapllan leren kennen in De Pomp zoals met de andere personen, voor De Pomp had mijn vader ook geen banden met het criminele milieu, dat is allemaal begonnen toen hij De Pomp gestart is.

Re: Willy Van Cutsem

De voertaal in De Pomp was Vlaams, maar ik als ik het me goed herinner werd er vaak Frans gepraat ook, Kapllan sprak zo goed als geen Vlaams, Bouhouche en Beijer kan ik me niet zo goed herinneren maar als het de beide zijn die ik me van toen voorstel spraken zijn geen Vlaams.

Waarom en door wie is Bruno eigenlijk vermoord? Zijn daar ergens artikels over op het forum?

75

Re: Willy Van Cutsem

Dancing Mustang ligt aan het Mutsaardplein, Strombeek-Bever, deelgemeente van Grimbergen. Grenst aan de Romeinsesteenweg, grondgebied Vilvoorde en Laken (stad Brussel). Er is hier sprake van een driegemeentenpunt. Ruig volk, meerdere doden gevallen met conflicten aan de deur, laatste in 2008.

Re: Willy Van Cutsem

Inderdaad over die Mustang had ik het.

Re: Willy Van Cutsem

fipilip wrote:

Het zou dus ook kunnen dat de Vietnamese vriend van Beijer weliswaar een Aziaat is, maar niet noodzakelijk een Vietnamees,

Zou kunnen, maar Ton Quang Loc is echt wel een heel typisch Vietnamese naam hoor.

Re: Willy Van Cutsem

Dat zegt me echt niets, kan me ook niet herinneren van in De Pomp ooit Aziaten gezien te hebben.

79

Re: Willy Van Cutsem

Johan, ik denk dat het nuttig zou zijn - ook om misverstanden te vermijden - dat we een paar overzichtslijstjes maken. Eén van de mensen waarvan je zeker weet dat ze in De Pomp kwamen (Luc Vankeerberghen, Kapllan, ...), één waarvan je vermoed dat ze in De Pomp kwamen (Beijer, ...) en eventueel één van mensen die in het dossier genoemd worden en die met je vader in contact stonden maar buiten De Pomp om. Zouden we dat ééns kunnen proberen gebaseerd op het bovenstaande?

Re: Willy Van Cutsem

Ok, begin maar.