Re: Verhaal van Insider

Nu deze topic opnieuw open is kan Insider ons misschien nog wat meer vertellen? Is er nog een vervolg gekomen aan de brieven die je gericht hebt aan onderzoeksrechter Michel?

322

Re: Verhaal van Insider

Ik ben 99,99% zeker dat het helemaal niets heeft te betekenen. Maar toch dacht ik meteen aan het verhaal van Insider toen Didier Reynders gisteren voor de nieuwscamera vertelde dat hij gewacht had op ... 'de dienst'. In elk geval een mooie aanleiding om deze hypothese een keer te bumper. Is het boek nog op komst? Of heeft Van Haperen in stilte een mooi pensioen gekregen ondertussen?

323

Re: Verhaal van Insider

Was Peter niet gewoon een gevallen oplichter?

324

Re: Verhaal van Insider

Raf wrote:

Indien er enkele "leden van de ploeg" echte psychopathen waren, dan moet dit in het contact met de anderen zeker opgevallen zijn. Totale gevoelloosheid tov anderen en dergelijke. Ik kan mij niet voorstellen dat een brave huisvader 's avonds even naar zijn "werk" vertrekt om kinderen te vermoorden.

Bekende seriemoordenaars waren tegelijkertijd brave huisvaders... Blijkbaar kennen velen het milgram experiment niet meer, waar personen elektroshocks mogen toedienen, tot letale toe, aan anderen die verkeerde antwoorden geven. De personen die de shocks toedienen, weten niet dat de testonderworpen personen toneelspelers zijn en denken echt dat de elektroshocks waar gebeuren. 'Allen' gaan over tot dodelijke dosissen in deze test: 'iedereen is potentieel killer'.

325

Re: Verhaal van Insider

Net heel de discussie gelezen, en mijn conclusie is toch dat Peter hier in het begin vooral informatie is komen verzamelen, links en ideeën die hij kon gebruiken in zijn boek. Wss hoopt hij tegen de verjaring van het dossier - als het terug veel media aandacht krijgt - een bestseller te lanceren.

326

Re: Verhaal van Insider

Ik denk dat we de verklaringen van Insider over de link tussen Suriname en de Bende van Nijvel wel kunnen klasseren.

327

Re: Verhaal van Insider

Niet mee eens. Ik heb nog steeds geen reden om Insider te verwerpen. Maar dat zal dan maar mijn persoonlijke mening zijn.

328

Re: Verhaal van Insider

Ik zeg niet dat je Insider moet verwerpen. Ik zeg dat er geen link is tussen Suriname en de Bende van Nijvel. Groot verschil.

329

Re: Verhaal van Insider

Werner, Insider's verklaringen waren voor mij persoonlijk en in verband met de Bende van Nijvel niet relevant. Ook niet zijn beweringen over de contacten met Eddy Vos. Een tijdrovende verspilling.

330

Re: Verhaal van Insider

Is er ooit een antwoord van insider gekomen over wie de lange was op de foto van Dim op pagina 8 van dit topic? Insider zou er later op terugkomen, maar omdat er schijnbaar een hoop posts zijn verwijderd is dit onduidelijk.