Re: Benefietavond

Beste medeforum-gebruikers, even een stand van zaken doorgeven, momenteel 45 plaatsen toegangstickets verkocht van de 75 beschikbare plaatsen.

Een dankjewel aan het adres van Ben en Geronimo die bevestigd hebben aanwezig te zijn.

Buiten deze twee leden van het forum, hebben nog geen andere leden iets kleins gestort of bevestigd aanwezig te zijn. sad Ik vind het spijtig dat er vanuit dit forum zo weinig belangstelling is en wou dat even kwijt.

Re: Benefietavond

Zoals beloofd in dit topic, heb ik een bescheiden maar welgemeende bijdrage geleverd. Het zal maandag op uw rekening staan. Inderdaad jammer dat niet meer mensen hebben gereageerd. Maar dat kan natuurlijk alsnog. Ik wens alle aanwezige een fijne benefietavond. Laat gerust even weten hoe het was.

Re: Benefietavond

Allereerst een bedankt aan dolorean voor de leuke avond. Spaghetti was zeer lekker. Gezin was het unaniem eens dat het de op één na beste spaghetti was. big_smile Verder heb ik wat kunnen bijpraten met een paar forumleden. Er was eveneens een mooie tombola. Kortom een grote proficiat aan Dolorean en zijn team om op deze wijze de slachtoffers van een overval te steunen. Linda keek er naar en zag dat het goed was. Na het in de bloemen zetten van alle medewerkers werd de avond afgesloten met nog een drankje en reden we weer richting ... Bij een volgend initiatief zal ik er zeker proberen bij te zijn.

Re: Benefietavond

Dank je wel Geronimo. Graag had ik in naam van Linda en ook in mijn naam iedereen willen bedanken die iets voor de benefiet betekend hebben, hoe klein die bijdrage ook mag zijn want voor Linda was de erkenning misschien nog belangrijker dan het financiële aspect, zo heb ik dit toch mogen ervaren.

Btw, tot op vandaag is er 1625 euro opgehaald.

15

Re: Benefietavond

Mijn late maar welgemeende proficiat voor dit initiatief. Graag neem ik een volgende keer ook deel.

Re: Benefietavond

Op zaterdag 4 oktober zal er opnieuw een benefiet georganiseerd worden voor Linda in Zeebrugge. Dit keer geen spaghetti (spijtig hé Geronimo wink) maar een kaas- en wijnavond. Peter van het project is Guy Bouten.

Ideaal om eens bij te praten en dit voor een goed doel, met een hapje en een drankje. Inschrijven kan bij mij, affiche volgt nog. En dit voor 14 euro per persoon (-12 jaar: 8 euro). Kaas à volonté. smile Uiteraard kunnen mensen die niet kunnen komen, een steunkaart (10 euro) kopen of een storting doen.

Re: Benefietavond

Dag dolorean, kan er nog niet op antwoorden. Normaal lukt het wel, maar indien niet zorg ik wel voor een kleine steun.

Re: Benefietavond

Tof van je Geronimo! Sebastiaan wil alvast graag opnieuw de affiche maken, leuk dat iedereen z'n steentje wil bijdragen. smile

19

Re: Benefietavond

Ik schrijf mij bij deze in, en neem mijn boeken van Guy mee om te laten signeren, ook een reden om naar deze benefiet te komen!

Re: Benefietavond

Goed nieuws, met de kaasboer goeie deal gemaakt en toegangsprijs voor volwassenen is nu 12 euro ipv 14 euro, kinderen 6 euro i.p.v. 8 euro! Opnieuw een reisje voor twee personen in tombola.

Affiche is ook klaar (waarvoor dank Sebastiaan), we kunnen beginnen met publiciteit maken!  Slechts 75 plaatsen beschikbaar en ik zit nu al aan 20 reservaties... Mensen die niet kunnen komen, mogen altijd een kleine bedrage leveren (zoals Noorderling vorig jaar wink).

IBAN: BE14 0634 5121 9783
BIC: GKCC BE BB
Belfius bank, rekeningnummer op naam van T. Hoeberigs.
mededeling: Benefiet Linda

BTW: Guy Bouten is peter van de benefiet en zou ook komen. cool