Re: Benefietavond

dolorean wrote:

Mensen die niet kunnen komen, mogen altijd een kleine bedrage leveren (zoals Noorderling vorig jaar wink)

Linda kan dit jaar wederom op me rekenen. Ook in Nederland is men de slachtoffers van deze vreselijke bende niet vergeten. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met haar gaat.

22

Re: Benefietavond

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s960x960/10548343_706234949423898_7210907876560673316_o.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Benefietavond

Beste forumleden, reeds 43 reservaties voor de benefiet van 4 oktober genoteerd. Alvast een grote dank je wel aan de 4 forumleden die reeds hun plaatsje hebben gereserveerd!

24

Re: Benefietavond

Hoe reserveer je?

Re: Benefietavond

Dag Kenza, gewoon door mij een mailtje te sturen: tomknokke@hotmail.com

Re: Benefietavond

Beste forumleden, is er iemand die zin heeft om op de benefiet de lotjes voor de tombola te verkopen. De gast van vorig jaar kan niet. sad Profiel: vlotte babbel, kan woordje West-Vlaams en Antwerps praten, kortom een all round man. Kandidaten mogen zich melden bij: tomknokke@hotmail.com

Re: Benefietavond

Nog 10 plaatsen beschikbaar. wink

28

Re: Benefietavond

Om hoe laat begint de benefietavond eigenlijk? Want volgens mij staat er geen uur op de affiche.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Benefietavond

Aanvangsuur is 18u30.

Re: Benefietavond

Er komt een jaar dat ik er bij zal zijn, veel plezier gewenst en ik lees graag het verslag.