91

Re: Feedback

Enkele bladzijden terug antwoorde ik op een bewering van forumlid speurneus dat "(...) kennis opdoen over het hanteren en gebruiksklaar maken van springstoffen in boeken (...)" in mijn ogen 'bullshit' was. Tsja, ik had misschien een ander woord moeten gebruiken, alhoewel enkele forumleden kunnen bevestigen dat dat inderdaad zo is. Toen mijn bewering (bullshit) niet in dank werd afgenomen door verschillende kritische forumleden heb ik me verontschuldigd bij forumlid speurneus. Verontschuldiging die door hem werd aanvaard! Kunnen we het nu daarbij bij laten aub? Ik vindt het hemeltergend dat mijn woorden worden gebruikt om een hetze te starten tegen de webmaster.

92

Re: Feedback

LEO, niet van wakker liggen, gewoon doorgaan: Ben is een intelligente knul die best wel de zaken kan plaatsen. En vele anderen op dit forum met hem. En nu weer aan het werk. Willen alle zeurkousen terug overschakelen naar de essentie of een andere hobby zoeken, aub? Zoals eerder laconiek geplaatst door een gewaardeerd forumlid: de zoektocht naar de Rechtvaardige Rechters is best ook een interessant dossier.

93

Re: Feedback

Gewoon even als feedback: ik vind die wiki's een beregoed idee!

94

Re: Feedback

Merci, wou er nog feedback over vragen. Kost me wel wat tijd en werk maar ik wil het zeker uitbreiden naar de meeste hoofdstukken. De volgende zullen waarschijnlijk Bouhouche en Beijer en de Bende Haemers zijn. Deze Wiki-topics zijn niet gemaakt om te discussiëren maar om snel informatie te kunnen vinden. Als je dus een fout ziet in een Wiki mag je dat er altijd plaatsen. Ik zal het dan verbeteren maar de reactie ook verwijderen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Niet aan twijfelen, Ben, die wiki's zijn een geweldig idee.

96

Re: Feedback

Iemand trouwens een idee hoe ik best Daders - Andere in een Wiki giet? Dit hoofdstuk telt al meer dan 80 topics.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

97

Re: Feedback

Wat voor software gebruik je, Ben?

98

Re: Feedback

Voor dit forum gebruik ik PunBB.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Het is nu wel heel strak geworden. We zullen het even gewoon moeten worden.

Een aantal bemerkingen:

  • de witte achtergrong is wel héél wit en op sommige computers komt dit heel fel over. Kan er een zachtere lichtgrijze tint ingesteld worden (idem voor de website trouwens)?

  • ik merk op dat de tijdsaanduiding een uurtje verkeerd staat

  • zoals noordeling al opgemerkt had kan men van het forumpagina niet terug naar de website

en hiermee heb ik al meteen de 'lijst'-functie uitgeprobeerd, heel handig en mooi!

100

Re: Feedback

Heel mooi Ben, dat nieuwe jasje voor het forum, en tegelijkertijd petje af voor deze site en de manier waarop het forum door Ben steeds op het goede spoor gehouden wordt! smile