51

Re: Nieuws

Forum

Dankzij dit artikel heb ik het topic op dit forum over WNP kunnen aanvullen met zeer veel namen en een aantal organisaties. Om snel zaken te kunnen opzoeken, heb ik ook een Wiki-pagina gemaakt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

52

Re: Nieuws

Forum

Om de gigantische hoeveelheid informatie op dit forum op een handige manier terug te vinden, heb je natuurlijk de zoekfunctie. Maar in verschillende hoofdstukken van dit forum vind je sinds kort ook wiki's. Hieronder vind je het overzicht:

De komende weken zullen er nog een aantal bijkomen. Deze wiki's zijn gemaakt om een overzicht te hebben van alle topics binnen een bepaald hoofdstuk. Ze zijn dus niet gemaakt om discussies te voeren.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

53

Re: Nieuws

Nieuwsbrief

Binnenkort ga ik terug beginnen met een nieuwsbrief. Ik ben nog een beetje aan het nadenken of ik maandelijks een mail ga maken of het enkel ga gebruiken als er "Breaking news" is over het onderzoek. Iedereen die lid is van dit forum zal automatisch deze mail ontvangen (maar iedereen kan zich ook zonder problemen uitschrijven).

Hou zeker uw mailbox in de gaten de komende dagen. smile

Website

Wat staat er voor de site nog op het programma:

  • Afwerking tijdlijn;

  • Integratie forum in nieuwe website;

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

54

Re: Nieuws

Nieuwsbrief

Ik heb zonet de eerste nieuwsbrief gemaakt en verstuurd. In de loop van de nacht zullen alle forumleden de mail ontvangen. Als u de mail niet ontvangt, kijk dan even in je spam-folder. Waarschijnlijk vind je hem daar.

Alle opmerkingen of suggesties zijn zeker welkom.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

55

Re: Nieuws

Nieuwsbrief

Even melden dat er iets is misgelopen met het versturen van de brief. Hierdoor hebben de meeste mensen de mail niet ontvangen. Ik ben het aan het onderzoeken en hoop zo snel mogelijk de nieuwsbrief alsnog te kunnen versturen. Ik hou jullie op de hoogte.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

56

Re: Nieuws

Forum

Kleine aanpassing i.v.m. Ronquières. Er is nu een topic Ronquières in het onderdeel plaatsen waar alle info over Ronquières verzameld kan worden. Daarnaast zijn er nog twee specifieke topics over de zoekacties in 1985-86 en 2010.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

57

Re: Nieuws

Forum

Ben je op zoek naar een boek, artikel, foto, ... Stel je vraag dan in het nieuwe "Gezocht"-topic » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

58

Re: Nieuws

Website

Goed nieuws voor alle Mac-gebruikers (met versie 10.9 of hoger). Vanaf nu is het mogelijk om Push Notifications van deze site te ontvangen. Surf naar de Home-pagina en klik op "Toestaan" als je de boodschap krijgt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

59

Re: Nieuws

Forum

Zonet is er een nieuwe versie geïnstalleerd van de forumsoftware. Hierdoor ziet het forum er anders uit en is het niet meer in het Nederlands. We werken zo hard mogelijk om het terug in het Nederlands te krijgen.

Nieuwigheden:

  • Met de list-fucntie kan je vanaf nu lijsten maken in berichten.

  • Je kan reacties delen via sociale media. Gebruik hiervoor de "Share"-knop die je onder iedere link vindt.

  • Je kan een topic delen via sociale media. Een Facebook, twitter en Google+ knop vindt u onder de eerste post van een topic.

  • Je kan een topic aan je favorieten toevoegen. Gebruik hiervoor de "Favorite"-knop bovenaan ieder topic.

  • Per topic is er nu een RSS-feed die je kan volgen. Zo blijf je per topic snel op de hoogte als er een nieuwe reactie is.

  • De "Snelle reactie" heeft nu ook opmaakmogelijkheden.

  • Als je een nieuw topic start, kan je tags toevoegen. Op die manier kan je snel topics terugvinden met dezelfde tags.

  • Met de "Alerts"-functie kan je waarschuwingen krijgen als er een reactie komt binnen een bepaald topic.

Zoeken:

Met de nieuwe software is de zoekfunctie ook een beetje gewijzigd. Als je nu op "search" drukt, krijg je een eenvoudig zoekscherm. Rechts kan je dan kiezen voor "Advanced search". De grootste nieuwigheid hier is het feit dat je binnen een bepaald forum kan zoeken. Je kan er dus bijvoorbeeld voor kiezen om enkel resultaten uit het forum "Nieuws" te krijgen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

60

Re: Nieuws

Forum

  • Bovenaan staat nu een Home-knop. Hiermee kom je direct terug op de voorpagina van deze website. Dit is een tijdelijke oplossing.

  • Als je ooit gereageerd hebt binnen een bepaald topic, zie je dit vanaf nu onmiddellijk aan het kleine vierkantje voor de titel van het topic.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube