101

Re: Feedback

Bedankt voor het compliment. Aan de nieuwe forumsoftware is nog wel wat werk. Zo moet er een Nederlandse vertaling komen van de functies, moet het navigatiemenu terug bovenaan komen en moet de lay-out iets aangepast worden aan de rest van de site.

Maar het was vooral belangrijk dat de verouderde software van het forum ge-update werd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Kijk ik ergens overheen? Ik zie geen link meer op het forum naar de gewone Bende van Nijvel-website. Stel u bent op bendevannijvel.com en klikt op forum, dan kan je er wel in, maar niet meer uit.

Re: Feedback

Ben wrote:

moet het navigatiemenu terug bovenaan komen

Sorry, te laat gelezen. Even wennen aan de nieuwe lay out, vond de oude looks behoorlijke cool, maar waarschijnlijk na een paar weken weet je niet beter meer.

Re: Feedback

Komt de gesupprimeerde 'edit'-functie van een bijdrage terug? Want dat was toch wel handig om typ- en spellingsfouten te verbeteren.

Re: Feedback

Mooi nieuw forum Ben. Enkel wat te wit.

Re: Feedback

Te wit inderdaad, alsof je in een tl buis kijkt. Ik vond de opmaak van het vorige forum perfect, hele rustige kleuren, dit blauw is wat springeriger, ben er nog niet aan gewend. En psychologisch mis ik vooral de forum home button, zo'n beetje rechts boven, daar zit nu niks meer en moet je naar links boven. Er zullen zeker en vast  meer members zijn die via tablet of smartphone met touchscreen deze website volgen. De letters op de overzicht pagina's zijn kleiner geworden, in de lengte onleesbaar geworden op mijn smartphone. Dat vind ik een achteruitgang.  Dat geldt niet voor de grootte van de uiteindelijke bericht teksten.

107

Re: Feedback

Vooral dat rechts bovenaan vind ik raar, NEW POST als verwijzing naar WNP.

Re: Feedback

lol

109

Re: Feedback

Misschien ben ik wat achter maar het internet hou ik op de pc en de telefoon (gsm) om te bellen en sms'en! Zo lijkt me alles netjes op zijn plaats te zijn. :)

110

Re: Feedback

Ben, twee vraagjes: een nieuwe post kan ik niet aanmaken, dat hoort zo veronderstel ik? De laatste dagen wordt er iets extra gevraagd als je iets post, pun stop of zoiets? Wat is daar de bedoeling van?