111

Re: Feedback

Als je zegt dat je geen nieuwe post kan aanmaken, bedoel je dan niet een nieuw topic? En als dat niet kan, dan is dat niet correct. Welke boodschap krijg je dan?

Dat van die "pun stop" lijkt me ook niet helemaal correct. Kan je toevallig een screen shot van die melding doorsturen?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

112

Re: Feedback

Als ik naar mededelingen ga staat er helemaal rechts => Sorry! no permission to post new topics

En ja ik bedoel een topic!

Die pun stop lijkt me nu weg maar de eerste 2 of 3 reacties van mij moest ik steeds een woord intikken dat hij de pc gaf, voorbeeld laatste keer was dat "hallo"! Dat was me niet direct duidelijk wat ik moest doen, het woord dus intikken, is waarschijnlijk om te zien of er effectief een persoon aanwezig is?

Hoe neem je een screenshot (print screen?) en hoe plaats je het in een post?

113

Re: Feedback

Die "pun stop" is een controle die je normaal gezien alleen krijgt als je wil registreren op dit forum, dit om spambots tegen te houden (door te controleren of er wel een persoon achter het toetsenbord zit). Je zou dit dus niet mogen krijgen als je een post plaatst. Raar, maar het lijkt opgelost.

In verband met je topic-probleem heb ik een mogelijke oplossing: log uit, verwijder je cookies uit je browser en log terug in. Dit zou het kunnen oplossen.

PS: Een screenshot neem je door op de toets PrtScn te drukken. Daarna kun je de afbeelding in een mailbericht plakken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ik heb ook al meermaals die "pun stop" gehad voor het posten van een bijdrage. Soms moest ik zelfs twee vragen na elkaar beantwoorden vooraleer mijn bijdrage gepublished werd.

Re: Feedback

Voor het posten mijn de bovenstaande bijdrage #119 heb ik net nog een vraag moeten beantwoorden.

116

Re: Feedback

Merovinger, hij twijfelt serieus bij jou dan, maar ja de Merovingers zijn natuurlijk allang dood en begraven en zelfs al terug opgegraven op sommige plaatsen! smile

117

Re: Feedback

Ben, cookie verwijderd en ccleaner laten lopen, nog steeds geen nieuw te openen door mij, maar is geen probleem hoor, just to let you know! smile

118

Re: Feedback

Op mail #122 vroeg hij weer om "hallo" in te typen? smile

119

Re: Feedback

noorderling wrote:

En psychologisch mis ik vooral de forum home button, zo'n beetje rechts boven, daar zit nu niks meer en moet je naar links boven. Er zullen zeker en vast  meer members zijn die via tablet of smartphone met touchscreen deze website volgen.

Zeker en vast, 17% van alle bezoekers hebben dit jaar iOS gebruikt om deze site te bezoeken. Daarmee is iOS vlak na Windows het meest gebruikte besturingssysteem. Het wordt op de voet gevolgd door Android. Maar je opmerking over een "Home"-knop rechts snap ik niet zo goed en ik zal me even verklaren. Mensen lezen van links naar rechts, dus menu-knoppen op websites volgen diezelfde logica en richting: van links naar rechts. Er heeft ook nooit een menu-knop helemaal rechts gestaan en dat zal ook nooit gebeuren omdat het niet natuurlijk/logisch is. Als je met je duim niet aan de linkerbovenhoek van je smartphone geraakt, dan is je scherm van je telefoon te groot. En jammer genoeg worden schermen van smartphones alleen maar groter, waardoor het moeilijker wordt om met je rechterduim overal te geraken.

Ik wil ook wel even vermelden dat ik met veel aandacht al jullie feedback lees. Maar er is nog wel een belangrijk bericht over het forum dat ik wil delen. Toen dit jaar de website werd vernieuwd, veranderde ook de achterliggende software van de site. Sinds de vernieuwing gebruiken wij Wordpress. Het is echter zeer moeilijk om de forumsoftware - Punbb - te integreren in deze nieuwe site. Daarom ben ik er serieus over aan het nadenken om het forum te verhuizen naar software die beter aansluit op Wordpress. bbPress is één van de bekendste in zijn soort. Ik hoop in de komende dagen een beslissing rond te nemen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ben wrote:

Maar je opmerking over een "Home"-knop rechts snap ik niet zo goed. Er heeft ook nooit een menu-knop helemaal rechts gestaan en dat zal ook nooit gebeuren.

Ik weet het alweer. Voorheen stond er boven aan het forum de zelfde balk als op de website. En rechtsboven had je het forum-blokje. Die gebruikte ik altijd als homebutton. Op mijn mobiel (samsung galaxy s2) wist ik die knop altijd blind te vinden. Desalniettemin zeer bedankt voor uw feedback. Als ik het goed begrijp zal het waarschijnlijk weer makkelijker gaan worden het forum per mobiel te volgen, immers Wordpress is mobiel bestendig. En ik weet niet hoe het in Belgie is, maar hier in Nederland is een tablet op de salontafel een normaal iets geworden. Net als touchscreen mobieltjes, ik ken vrijwel niemand meer die er geen heeft. Het percentage iOS en android bezoekers hier zal wrs nog wel gaan toenemen.