151

Re: Feedback

Ik heb zo de indruk dat iedereen zit linken te leggen naar mogelijke daders en medeplichtigen. Maar ik weet totaal niet welk spoor er gevolgd wordt?

152

Re: Feedback

Even een vraagske smile: ik abonneer mij op diverse topics dat je een allert krijgt maar krijg spijtig nooit een alert in mijn postvak in, spam of wat ook wat kan ik doen. Dank jullie Alle!

153

Re: Feedback

Ben: misschien kijk ik er over of doe ik te weinig moeite. Staat er ergens op dit forum of de website een overzicht over de samenstelling van de federale regeringen in de jaren '70 en '80?

Met name een chronologische evolutie van de verdeling van de ministeriële posten en de daaraan gelinkte partijen zou handig zijn. Als het er toch al ergens op staat verdien ik pak voor mijn broek. smile

154

Re: Feedback

raven, goed idee. Ik heb een overzicht gemaakt » Forum
Yada, ik zal je probleem bekijken. Ik laat hier iets weten als ik een oplossing vind.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

155

Re: Feedback

Dank u Ben

156

Re: Feedback

Wat ik irritant vind op dit forum, is dat je bij het aanklikken van een link geen nieuw tabblad geopend krijgt...

Hardcore 4 life

157

Re: Feedback

Stoorde mij ook al lang, dus heb ik het ineens aangepast. Een externe link zal vanaf nu in een nieuwe tab openen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

158

Re: Feedback

Bedankt, Ben!

159

Re: Feedback

[left]Ben, kun je geen topic maken met robotfoto's en reële foto's en dan wie bij welke robotfoto past. Eventueel naast elkaar en de echte door de tekening laten komen? Het is maar een suggestie. Maar foto hierboven toont wel wat gelijkenissen. [/left]

160

Re: Feedback

Idd bedankt Ben. Echter nog een vraagje. Of ik heb er grof over gekeken, of je kan een post niet edit'en?

Hardcore 4 life