11

Re: Patrick Haemers

swansongunsung wrote:

Dit is geschreven op deze site. Ken iemand de volle naam en nationaliteit van Jean-Claude S.?

Misschien een citaat uit het boek Bloed zonder Tranen, maar ik ben niet zeker en ook niet zeker of daar de familienaam in vermeld staat.

Re: Patrick Haemers

Dank je wel, maar er bestaat geen naam in het boek. Als ik herinner mij goed het boek praat over een Amerikaanse man, maar Jean-Claude is een franstalige naam.

13

Re: Patrick Haemers

Het hierboven vermelde fragment van de website komt uit het boek Losgeld voor een leven van Els Cleemput en Alain Guillaume. De volledige naam van deze Jean-Claude S. ken ik spijtig genoeg niet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Patrick Haemers

Na zaterdagavond en nacht doorgebracht te hebben in de Aarschotstraat in Brussel, waar menig zwaar bandiet (crapuul) vertoeft, hebben bepaalde personen me gezworen dat Patrick Haemers totaal niets met de bende van Nijvel te maken heeft gehad. Ik ga dit wel nog is verder uitgraven. Jammer genoeg niet direct, want ben deze nacht rijbewijs kwijtgespeeld door 2 jonge "klote-flikjes", die niets anders te doen hadden.

Re: Patrick Haemers

Oei, begeef je niet op te gevaarlijk terrein hé man. In het milieu vertelt iedereen zijn "eigen waarheid". Degene die voor hen het voordeligst is. Als men ziet dat je een buitenstaander bent, gaat men je ook geen top secret geheimen vertellen. Men kan evengoed gedacht hebben dat je één of andere rijkswachter in burger was. Zeker nu met de Bende terug in het nieuws.

16

Re: Patrick Haemers

Inderdaad, het lijkt me ondenkbaar dat die personen, gesteld dat ze al op de hoogte zouden geweest zijn - wat te betwijfelen is-, ook maar iets zouden lossen over de rol van Haemers aan een wildvreemde. Als je echt iets te weten wil komen via de Aarschotstraat, lees eens het dossier Toussaint en probeer de volgende namedropping: Roland Potier, Farid Riffi, Michel Verdeyen, Chantal Roefs, ... pas op want het zou wel eens warm kunnen worden onder de voeten.

17

Re: Patrick Haemers

patrickhaemers wrote:

Na zaterdagavond en nacht doorgebracht te hebben in de Aarschotstraat in Brussel, waar menig zwaar bandiet (crapuul) vertoeft, hebben bepaalde personen me gezworen dat Patrick Haemers totaal niets met de bende van Nijvel te maken heeft gehad.

Ik ga daar ook eens heen,maar gewoon om eens te kijken, in welke zaken ben je dan zoals geweest. Je mag gerust een e mail sturen of privé bericht. En zitten daar eigenlijk Belgen of meer Noord-Afrikanen?

club_le-happy-few wrote:

Oei, begeef je niet op te gevaarlijk terrein hé man.

Bah, dat is te zien hoe je bent hé,aan nen toog kan je soms veel horen maar daarom is het niet allemaal waar hé. Als er mensen kent moet je eerst hun vertrouwen winnen, dat is zeer moeilijk en zo kom je ook in hun gebied en daar geraak je niet snel uit, want ze gaan weten wie jij bent voor jij wel weet wie zijn eigenlijk zijn.

dim wrote:

Roland Potier, Farid Riffi, Michel Verdeyen, Chantal Roefs

Zeer gevaarlijk om daar in te gaan graven.

Re: Patrick Haemers

Ik ben in de "cafés" en sommige bars geweest. Niet in de gewone bordelen. Er loopt van alles rond, heel veel Noord-Afrikanen (hebben niets te zien met de bende), die veel te jong zijn. Ook een aantal bingogokkers. Ik kom er al jaren, dus een aantal personen kent me. Maar niemand vertrouwt niemand daar. Men moet er steeds goed oppassen. Maar zeker niet laten lijken dat je angstig zou zijn. Ik weet ook in de rue de malines een "cafeetje" dat in de week gerund wordt door een Aalstenaar.

Er komt ook wat louche volk bijeen: pooiers, bandieten, en allerlei, hoertjes. Kom daar al tijdje, dus mettertijd ga ik beginnen peuteren, vooral bij de Aalstenaar. Het valt me vooral op dat daar, en in de aarschotstraat veel Aalstenaars vertoeven in het avond en nachtleven, zelfs bars gerund door hen. Is het toeval? Renne, ik zal je wel is laten weten waar het interessant is, of is afspreken.

Maar je moet zelf overkomen, dat je van niets bang bent, maar niet uitdagend zijn. En contacten kan je leggen, door bv. te zeggen dat je naar iets op zoek bent (een zaakje). Er zitten ook wat grieken in het milieu in de aarschotstraat. Ik kan de namen hierboven ter sprake brengen, bij een zeer gekende vrouwelijke pooier om het zo te zeggen die er al 20 jaar 6 bars heeft. Ik hou jullie op de hoogte. Maar zoals ik al zei, niet de eerste weken want zit zonder rijbewijs. Alhoewel dat geen probleem is, maar je weet  nooit. roll

19

Re: Patrick Haemers

Hm, interessant, ik kijk uit naar je verdere info.

20

Re: Patrick Haemers

patrickhaemers wrote:

Renne, ik zal je wel is laten weten waar het interessant is, of is afspreken.

Patrick Haemers, dat is voor mij goed en ik ben van de kanten van Aalst. Je laat maar iets weten hé.