Topic: Is Gladio nog onder ons?

De overheid zal natuurlijk zeggen van neen, maar een aantal gebeurtenissen sedert het officieel opheffen van de organisatie zijn toch wel opvallend. Waarom zouden Gladio-leden die er steeds lucratievere handeltjes aan overhielden, plots stoppen met hun activiteiten nadat de overheid hun organisatie ophief? Kijk bv. eens naar het aantal rechtszaken tegen illegale wapenhandelaars, die op een sisser van 'procedurefouten' uitloopt. Onvoorstelbaar veel zijn er dat.

Zoek hiervoor de aflevering van Gladio met Peter R; de Vries eens op You Tube eens op. Nog een voorbeeld: enkele jaren geleden werd de brave burger de 'kans' gegeven om illegale wapens in te leveren bij de politie, als onderdeel van de nieuwe wapenwet. Nu zou ik toch graag eens weten wat met die wapens is gebeurt! Ik durf te verwedden dat de politie zwaar gefeest heeft met die wapens die ze 'kregen'. Waar zijn die wapens?

2

Re: Is Gladio nog onder ons?

giserke wrote:

Nog een voorbeeld: enkele jaren geleden werd de brave burger de 'kans' gegeven om illegale wapens in te leveren bij de politie, als onderdeel van de nieuwe wapenwet. Nu zou ik toch graag eens weten wat met die wapens is gebeurt! Ik durf te verwedden dat de politie zwaar gefeest heeft met die wapens die ze 'kregen'. Waar zijn die wapens?

Ik denk dat vooral de criminelen gefeest hebben. De wapens zijn allemaal vernietigd zonder enig onderzoek.

Over Gladio na de "opheffing" bestaat al een topic » Gladio B

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

3

Re: Is Gladio nog onder ons?

Ben wrote:

Ik denk dat vooral de criminelen gefeest hebben. De wapens zijn allemaal vernietigd zonder enig onderzoek.

In een humo artikel van een tijd geleden was er een quote dat een bepaald deel van die wapens spoorloos verdwenen was. Kan me de context van het artikel noch de bron herinneren, maar zal het proberen terug te vinden.