Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Ik kan en wil hier niet teveel te grabbel gooien. De bijeengesprokkelde informatie is de moeite waard, dat garandeer ik. Niet alle interessante documenten konden in de Bijlagen van het boek. Daaronder enkele die ook Walter De Bock zelf niet publiek wilde maken. We mogen niet vergeten dat er ook een huiszoeking is geweest bij Walter De Bock, die op dat moment in het buitenland verbleef. Het is dus onduidelijk of de Cel Bende van Nijvel over alle info beschikt(e) die Walter De Bock had ingewonnen. Delicate zaak dus. Mogelijk zouden enkele van deze elementen bij 'kenners' van de Bende van Nijvel-dossiers (Cools dossiers, Haemers dossiers, ...) een lichtje kunnen doen opgaan.

22

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

't Pandreitje > Blijweert. Volg je ook de meer recente slijmsporen van deze familie in je boek? Ik kijk er echt naar uit...

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

En Jacques Monsieur? Heeft die niet in Aalst schoolgelopen?

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Blijweert heb ik niet verder uitgespit. Jacques Monsieur komt enkele keren voor in de tekst. De achtergronden van Monsieur werden eerder al te boek gesteld door Willy Van Damme. Er zitten een hele hoop meer belangrijke links in mijn boek.

Nog even geduld.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Zo vrienden, mijn tweede boek ligt in de Standaard en andere boekhandels. Ik verwacht toch dat het enige reactie zal losmaken omdat enkele onverwachte links worden blootgelegd. Links tussen de gebeurtenissen en figuren uit de jaren 80 en 90. Kijk vooral eerst even in de bijlagen als je nog zou twijfelen om 'De elite van de macht. De macht van de elite' te kopen.

26

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Gisteren gekocht. Morgenochtend begin ik er aan. Stevige turf.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Bedankt Raven. Ik lees graag je (jullie) commentaren en vragen.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Is het boek ook als e-book ergens te bestellen?

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

heckler, het is bij mijn weten (nog) niet als e-book in de handel.

Ik had bij mijn speurwerk toegang tot de notities van magistraat Willy Acke. Een deel van die zeer interessante info vinden jullie in mijn boek. Acke (zelfmoord) maakte aantekeningen van de briefings die hij bijwoonde (Delta cel). Het gaat om briefings door speurders, politie, rijkswachters, informanten, getuigen... over de ingewonnen info mbt de Bende van Nijvel en aanverwante dossiers.

Re: Boek: De elite van de macht. De macht van de elite

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Walter graag heeft dat we zijn boek kopen. Je zou haast denken dat Walter in zijn vorig leven een marketeer was i.p.v. luchtmachtpiloot. lol