21

Re: Nr. 20

Toen Luc en Suzy hun vreemde ontmoeting hadden aan de atletiekpiste in het Osbroekpark beschreven ze de bestuurder van de Taunus als iemand:

(...) met een dikke ronde kop, zwart haar en een snor, van het Italiaanse type, "Clayton uit Dallas, maar jonger". 

De omschrijving van deze man doet mij een beetje aan deze robotfoto denken. En voor iedereen die - zoals ik - nooit naar Dallas heeft gekeken, dit is Clayton:

https://dallasdecoder.files.wordpress.com/2013/12/critique-dallas-episode-143-barbecue-four-2.jpg?w=300

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 20

Wat als ik u zeg dat ik het adres weet waar dienen te vinden is.

Re: Nr. 20

Moderatie: Adres gewist. Het is niet de bedoeling om zomaar adressen te plaatsen op het forum, zeker niet zonder enige context.

Re: Nr. 20

Toch raar dat ge het adres geeft en ze die dan wissen. De killer is een nonkel van mij

25

Re: Nr. 20

De reden waarom het adres gewist is, staat hierboven. Indien u informatie heeft dat het onderzoek kan verder helpen, raad ik u aan om contact op te nemen met de speurders van de Cel Waals Brabant.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nr. 20

Sorry Ben, ik heb een schat aan informatie maar ben al te veel vruchteloos naar politie e.d. geweest. En de laatste keer dat ik de killer i.v.m. hun affaires sprak, zei ik dat ze beter de cel Waals-Brabant zouden afkopen wat ze dan ook wss hebben gedaan.

Re: Nr. 20

Als u zoveel bruikbare inlichtingen hebt, en de politie doet er niets mee, dan zou ik ze in u plaats publiek bekend maken.

Servo per Amikeco

Re: Nr. 20

http://bendevannijvel.com/wp-content/uploads/2014/05/Madani-Bouhouche-Christian-Amory-en-Robert-Beijer.jpg

Dan lijkt Amory ook een goede kandidaat.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"

29

Re: Nr. 20

Zeer zeker. Amory is een zeer serieuze kandidaat.

Re: Nr. 20

Dan zou ik zeker zo ver willen gaan dat Madani Bouhouche en Robert de Beijer er heel goed mee te maken hebben (of zelfs deelgenomen). Zeker als je van alle drie de achtergrond bekijkt.

"Niets is wat het lijkt, want de waarheid veranderd nooit"