21

Re: Websites

Site met foto's van de Bende Haemers » onedrive.live.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

22

Re: Websites

Landkaarten van vroeger nu op het internet dankzij Cartesius

Er opent zich een heel nieuwe wereld voor al wie graag naar land- en wegenkaarten staart. Er is een nieuwe website online gezet met daarop een massa gedigitaliseerde kaarten van vroeger en nu, voor iedereen beschikbaar.

» www.cartesius.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

23

Re: Websites

Voor de fans van kaarten, de topografische kaarten van NGI zijn ook online te vinden (met luchtfoto's) » www.ngi.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

24

Re: Websites

Meer dan 200 foto's van Brussel tijdens de jaren '80 » www.flickr.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Websites

De Stadsarchieven van Aalst hebben een aantal kranten gedigitaliseerd. U kunt die terugvinden op » aalst.courant.nu Het is mogelijk om op trefwoorden te zoek (bv: bende van nijvel).

26

Re: Websites

Bedankt voor de link. Best wel zoeken met haakjes, bv. "Bende van Nijvel". Zo krijg je betere resultaten.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Websites

Nog een handige site met verklaring van bodenstempels op kogelhulzen » www.cartridgecollectors.org

Re: Websites

Objectif Sécurité: Brabant Wallon, les tueurs fous » www.objectifsecurite.be

29

Re: Websites

Overzichtelijk artikel in het Frans. Staat dat daar al lang?

Re: Websites

P-51, ik zou het echt niet weten, maar de laatste tijd zit ik meer en meer op de Franstalige sites te zoeken en zo heb ik dit weeral gevonden. Tik dikwijls op Google gewoon wat in in het Frans en zodoende ...