281

Re: Madani Bouhouche

Ben wrote:
Iceman wrote:

Was deze beschuldiging tegen Bouhouche bekend en heb ik er op de website overheen gekeken?

Ja. smile Het staat op pagina 8 van dit topic. Meer details ontbreken.

Ik kwam dit nog tegen:

http://i.imgur.com/K0i9tzI.png

282

Re: Madani Bouhouche

Bovenstaand krantenartikel illustreert goed het antirijkswachtsentiment in die jaren en nog beter hoe bepaalde politici, Willy Kuypers is een mooi voorbeeld, er op inspeelden en het nog versterkten. Rijkswacht, nummerplaten, als er bij die passage in het artikel geen brede smiley op je gezicht verschijnt, dan weet ik het niet meer. Het antirijkswachtsentiment was iets dat je in die jaren makkelijk politiek kon verzilveren. Zeker in combinatie met import en export van bevroren vlees, een soort running joke als het ware. Was dit artikel voor of na de ontvoering van VDB? Wat heeft Wathelet geäntwoord?

283

Re: Madani Bouhouche

Aan het interieur van de chalet van Bouhouche kan men duidelijk zien dat hij in armoede leefde. Dit is een woning zonder aansluitingen, geen elektriciteit - buiten de paar zonnepanelen - en geen stromend water of gas. En dit voor 2006. Je moet er maar zitten in de winter. Een trapje lager is de goot. Buslik zit wel mooi in zijn vila, en Beijer zet Buslik uit het het zicht ... Buslik, Eaton, Lekeu ...

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Madani Bouhouche

Zou dit zijn 'echte' woning zijn geweest. Ik betwijfel het toch hoor...

Volgens mij is Beijer toch nog een grotere psychopaat. Hoe komt het dat Farcy op het adres van zijn pensionaatsvriend en louche garagist stond gedomicileerd? En dat ook Philippe De Staerke daar een kamer blijkt te hebben.

Deze garagist is nog steeds met louche zaken bezig en ondanks zijn 'tegenvallende officiële inkomsten' heeft hij nochtans een super de luxe-leven waar de meesten onder ons enkel maar van kunnen dromen.

Zijn oudste garage staat nog steeds ingeschreven op het adres dat hij aan Farcy 'verhuurde' (heeft Beijer Farcy daar gedropt als uitvalsbasis?), daarnaast heeft hij zijn oude vriend nog een resem bedenkelijke garages in het Brusselse. Daarnaast ook nog iets met huizenverkoop (vooral Franse) van op dat oude adres. Daarnaast ook nog huizenverkoop via ander bedrijf op de meest chique laan in Brussel en naar het schijnt ook nog kantoor in buitenland voor de kinderen.

Mijn tip is via Michel van de Franstalige site normaal gezien doorgegeven aan iemand van CWB. Maar ga het zelf ook nog een keer anoniem doorgeven nu ik tijdens mijn verlof wat meer tijd heb om alles gestructureerd op papier te zetten.

Dat zulke massamoordenaars vrij kunnen rondlopen en zeker zo'n arrogante psychopaat als Beijer die de slachtoffers in hun gezicht uitlacht. Dan stel ik mij toch wel vragen bij deze zogezegd 'beschaafde wereld'.

Voor mij is dit gewone maffia, de media heeft het gewoon een naam gegeven.

285

Re: Madani Bouhouche

club_le-happy-few wrote:

Zou dit zijn 'echte' woning zijn geweest. Ik betwijfel het toch hoor...

Hij kweekte er ook honden, en die bomen kappen zal hij niet voor zijn plezier gedaan hebben vermoed ik. Hij zal er dus echt wel gewoond hebben.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

286

Re: Madani Bouhouche

the end wrote:

Aan het interieur van de chalet van Bouhouche kan men duidelijk zien dat hij in armoede leefde. Dit is een woning zonder aansluitingen, geen elektriciteit - buiten de paar zonnepanelen - en geen stromend water of gas. En dit voor 2006. Je moet er maar zitten in de winter. Een trapje lager is de goot. Buslik zit wel mooi in zijn vila, en Beijer zet Buslik uit het het zicht ... Buslik, Eaton, Lekeu ...

Dat zie ik totaal niet op de foto's:

  1. Duidelijk een 'bonbon gas' te zien, een frigo die er niet aftands uitziet, een oven/gasvuur en een stoof.

  2. Zonnepanelen waren in 2006 zeker niet goedkoop. Hij heeft ook een schotelantenne.

  3. Ik zie een afsluiting die behoorlijk wat geld kost, is niet gewone kiekendraad.

  4. Dit is een huis in de bergen, en dat komt nu eenmaal met bepaalde beperkingen.

Als je dit armoedig/ 1 stap van de goot noemt, dan zijn er veel mensen in de bergen/Ardennen die er nog veel slechter aan toe zijn.

Re: Madani Bouhouche

Toevallig gevonden » isgp-studies.com

Accused in the Dutroux X-dossiers, the Maud Sarr and the Pinon/Pink Ballets affairs. 92 namen worden vernoemd en onder hen o.a. M. Bouhouche (nr. 12).

288

Re: Madani Bouhouche

zenga, luxueus is het zeker niet te noemen. Die frigo bijvoorbeeld is een inbouw gas frigo, en zijn kookvuur zal ook op flessen zijn. En wat van de voorwerpen is van Weykamp daar het zijn eigendom was. Daar hoog in de bergen zal het in de winter niet comfortabel geweest zijn. Dit is in grote tegenstelling van hoe zijn zogezegd vriend Buslik leeft in, die context bedoel ik dicht bij de goot. Hij leeft daar echt als een eenzaat in niet comfortabele omstandigheden.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Madani Bouhouche

Maar de grote vraag is, woonde hij daar wel of alleen op papier?

290

Re: Madani Bouhouche

Hij kweekte er honden, kapte er bomen (er stonden oorspronkelijk veel bomen op het domein), deed verbouwingen aan het huis. Hij zal er zeker gewoond hebben voor langere periodes.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.