191

Re: Christiaan Bonkoffsky

LeWhale, de foto is 100% zeker Bouhouche, zoek de context van de foto op, 3 collega's van de BOB te Brussel.

En over Bonkoffsky, er is enkel dit niets meer!

Element 1 – een bekentenis. Bonkoffsky zou gezegd hebben dat hij iets te maken had met de bende en dat ook de groep Diane er iets mee te maken had. Dat zijn even onthullende als vage uitspraken. Voor het eerst heeft een oud-rijkswachter in een gesprek met een familielid iets gezegd over zijn betrokkenheid bij de bende. Maar meer dan dat is er ook niet gezegd. Bonkoffsky, die nooit bepaald de reputatie had een grote prater te zijn, heeft geen enkele indicatie gegeven op welke manier hij dan wel betrokken was, bij welke feiten, op welk moment, in opdracht van wie, geïnspireerd door wie of wat… niets van dat alles. Bonkoffsky heeft ook nooit van zichzelf gezegd dat hij de reus was. Die interpretatie is achteraf door anderen gemaakt.

Dus veel is er niet, en de robotfoto's daar is men best voorzichtig mee vooral deze van 85, waarom wacht men 13 jaar om de robotfoto's te verspreiden? Twee (Overijse) van de drie robotfoto's komen niet van de overval maar van een getuige die een Golf zag.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

192

Re: Christiaan Bonkoffsky

http://i39.servimg.com/u/f39/15/00/61/71/bouhou10.jpg

Dit is met 100% zekerheid Bouhouche op beide foto's, het haar is hetzelfde (snit en kleur), zelfs de snor is exact hetzelfde en maakt aan de uiteinden op beide foto's een soort hoek van 90 graden naar beneden. Ik zie in de verste verte geen gelijkenis tussen Chris Bonkoffsky en Madani Bouhouche, niet van lengte, niet van gelaatstrekken, niet van haarkleur en snit, en zeker niet van lengte.

Dat Bonkoffsky "een" reus zou kunnen geweest zijn is volgens Guy Polspoel nog steeds niet bewezen, het gaat volgens hem om een verklaring van iemand op zijn sterfbed die alle dagen 3 flessen Vodka zoop en nog maar 42 Kg woog, en dat doet natuurlijk iets met een mens, al hoop ik echt dat we nu een ware piste bewandelen en dat er een domino effect uit kan volgen.

Maar je moet blijkbaar niet gezopen hebben om in een oude foto waarop duidelijk Bouhouche, Amory, en Beijer op staan toch te beweren dat je iets ontdekt hebt, en dat het niet Bouhouche is maar wel Bonkoffsky die op de foto staat, wat echt ongeloofwaardig is mijn gedacht.

Laat ons dit forum dus gewoon geloofwaardig houden, uiteraard met z'n allen blijven verder lezen en speuren, en durven speculeren/veronderstellen mag zeker, maar aub geen spoken gaan zien in de late (vroege) uurtjes. smile

193

Re: Christiaan Bonkoffsky

Ik werk nu eenmaal in de vroege uurtjes, mijn klanten zitten niet in Europa. wink Voor mij is het ochtend.

Zoals ik in mijn posts volgend op diegene, met een link naar het krantenartikel met Bouhouche, ook heb gemeld en in de post erna met de collage van alle Bonkoffsky's en Bouhouche's. Maar die foto van Bouhouche is van de jaren 70 en die is nogal wat getransformeerd, zoals blijkt uit de foto's van de jaren 80.

Omdat 'De Morgen' ooit, in een krantenartikel heeft geschreven, dat je jaren van lood uit het geweer van Bouhouche kwamen en daarin de foto van de jaren 70 gebruiken, als vergelijking met de robotfoto's. Dan klopt het verhaal van 'De Morgen' niet. Wat Bonkoffsky plausibeler maakt.

Domme commentaar van alfamannen met een te groot ego, daar heeft het forum niks aan. Dan mag je hier nog 50 jaar zitten. Er is dan nog niet veel opgelost me dunkt? Quid?

194

Re: Christiaan Bonkoffsky

Wat betreft die drie flessen vodka en zijn gewicht van 42kg... Wat is Polspoel zijn bron?

195

Re: Christiaan Bonkoffsky

  1. Nietsimpel is een verbannen forumlid die ik twee keer uitgebreid heb ontmoet. Als Bonkoffsky in het eerste stuk van de Moorselbaan woonde in z'n laatste jaren, dan waren Nietsimpel en Bonkoffsky bijna buren. (Sommige bronnen zeggen Langestraat 120 andere bronnen Moorselbaan +- 120.) Uit de ontmoetingen met Nietsimpel begreep ik vooral dat hij zich zwaar geviseerd voelde door een aantal politiemensen uit Aalst. Dit omwille van z'n nieuwsgierigheid naar het reilen en zeilen in z'n eigen straat. In bredere zin dacht hij dat de politie in Aalst geïnfiltreerd was door elementen van criminele milieus, waarbij hij vooral dacht aan een internationaal georganiseerde motorbende, of in nog bredere zin dat in de stad Aalst nog steeds een onderwereld gedijt met een politiek onfrisse agenda. Om het wat conreter te stellen: is het mogelijk dat Bonkoffsky in zijn laatste maanden door bepaalde politiemensen werd afgeschermd, en al te nieuwsgierige mensen in die context werden geïntimideerd? Het is merkwaardig dat uitgerekend het forumlid die zonder twijfel het dichtst bij Bonkoffsky heeft gewoond, én het meest expliciet in de clinch lag met de politie van Aalst, van dit forum werd verbannen. Een unicum dan nog, voor zover ik weet. Daarom zou ik graag meer weten over de omstandigheden van die verbanning. Welke forumleden heb druk uitgeoefend op Ben? Of wat was de precieze motivatie van Ben?

  2. Hetzelfde stuk van de Moorselbaan was ook vrij recent het toneel van een vrij verdacht overlijden. Kleine brand, snel geblust, maar toch een dode. Misschien de moeite om uit te diepen.

  3. Had Bonkoffsky echt een dakloze in huis genomen? Mij lijkt het denkbaar dat er in de laatste fase van z'n leven, door de heisa rond Tinck, én door de aanwezigheid van een zeer actief forumlid op een steenworp, iemand de klok rond in zijn omgeving is geplaatst, om het geheim te garanderen tot aan zijn dood. Het zou in elk geval zeer interessant zijn om te weten wie die dakloze dan wel is. De broer lijkt er met geen woord over te reppen? In elk geval is het een zeer prangende vraag: hebben politiemensen in Aalst van 1985 tot aan zijn dood actief geholpen om zijn geheim te beschermen? En was dat dan een vreemde vorm van collegialiteit of is het een bewijs dat ‘de bende’ tot op vandaag nog steeds actief is? De stad in de stad of de staat in de staat kicking as ever, zij het dan zonder maandelijkse bloedbad.

  4. Het is absoluut cruciaal de omstandigheden te kennen van de dood van Bonkoffsky’s vader in december 1985. Wie stelde het overlijden vast? Thuis gestorven?

Re: Christiaan Bonkoffsky

David zegt zelf dat Bonkoffsky buiten stond. Ik vermoed dat hij degene was die op alles schoot wat bewoog? David blijft Haemers verklaren ... maar ik hoor hem nu wel niets meer zeggen over De Staerke?

197

Re: Christiaan Bonkoffsky

Ik weet 100% zeker dat Bonkoffsky op het laatst van z'n leven in de Langestraat woonde. Hij heeft echter op de Moorselbaan ook gewoond. Vermoedelijk is hij verhuisd na z'n scheiding.

Re: Christiaan Bonkoffsky

kleur wrote:

Iemand die op stelten lijkt te lopen - was één van de beschrijvingen. Als je deze foto ziet?

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22688319_361654890941598_3297069620052290971_n.jpg?oh=047994c3c41d6d0ebebc8668996d4814&oe=5A837096

Hij poseert hier trouwens fier naast een Golf GTI! Waar en wanneer werd deze foto genomen? Van wie is de GTI?

Re: Christiaan Bonkoffsky

Vandaag Vermassen in "de Madammen"; geeft bijkomende informatie over mogelijke samenwerking van hijzelf met procureur-generaal De Valkeneer en Ministerie van Justitie. Kortom hij geeft een "juridische" uitleg ivm zijn recente uitspraken, maw hij blaast niet of klapt niet uit zijn nek, hij fundeert zijn houding. Bijkomende opmerking (van mezelf): hij geeft via officiële en juridische correcte weg, info aan cel in Charleroi en daar blijft het liggen. Manipulatie of communitaire tegenwerking?

200

Re: Christiaan Bonkoffsky

vdb wrote:

Ik weet 100% zeker dat Bonkoffsky op het laatst van z'n leven in de Langestraat woonde. Hij heeft echter op de Moorselbaan ook gewoond. Vermoedelijk is hij verhuisd na z'n scheiding.

Bedankt! Dat relativeert dan een paar van m'n bovenstaande vragen. Kan je ook het huisnummer confirmeren? Nr. 120 is in elk geval geen gewoon huisje in de rij. Veel achterbouw ook.