Re: Feedback

Merovinger wrote:

Ondertussen zijn er al 50 nieuwe forumleden bijgekomen sinds de publicatie van het nieuws rond Bonkofsky. Niet slecht. wink

Eindelijk rust voor je mero. smile

222

Re: Feedback

In het verleden stonden hier documenten en/ of foto's van de leden van de bepaalde schietclubs in het Brusselse. Was onder rubriek Michel Leurquin dacht ik, maar deze zijn nu niet meer beschikbaar. Worden er hier geregeld afbeeldingen gewist om technische reden?

Re: Feedback

De foto's op het forum zijn hotlinks. De foto's worden elders gehost en niet door "bendevannijvel.com". Als de andere site (de hoster) de foto verwijderd dan kan je die hier ook niet meer zien.

224

Re: Feedback

Spijtig dan. Ik vond die lijst altijd interessant.

225

Re: Feedback

Zou hier naar gekeken kunnen worden aub? Misschien respons andere forumleden? Ontwarren we de knoop of niet?

226

Re: Feedback

Wim wrote:

Misschien is het al gevraagd en zie ik het niet meteen; of het is toch mogelijk maar ik kan niet uitdokteren hoe ... Is het mogelijk om een geplaatst bericht, alsnog aan te passen?

Wim, wegens redenen - die hier al aan bod zijn gekomen - is het niet mogelijk voor leden om hun berichten aan te passen. Als je een fout hebt gemaakt, mag je dit altijd naar mij mailen en dan pas ik het aan.

kleur wrote:

Zou hier naar gekeken kunnen worden aub? Misschien respons andere forumleden? Ontwarren we de knoop of niet?

Ik apprecieer je feedback maar ik heb momenteel geen tijd om dit te bekijken. Dit zal waarschijnlijk iets zijn voor volgend jaar.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Feedback

Ben hoe kan het als ik op Images druk de volgende melding krijg:

Administrators have the ability to enable or disable the display of images in posts and/or signatures.

228

Re: Feedback

Bedoel je de link naar 'Images' rechts boven de reply box?

You may use: BBCode Images Smilies

Dat is een link naar de help sectie die standaard met de forum software komt (je ziet het ook in de url als je erop klikt).

Re: Feedback

Ja klopt zenga, zeker niet de correcte manier op een foto te plaatsen?

230

Re: Feedback

Om een foto te plaatsen:

  1. Ga naar https://imgur.com/, klik op "New Post", klik op browse en selecteer de foto op je harde schijft, of sleep hem in het kadertje.

  2. Klik met rechtermuisknop op de foto en kies "çopy image location" (of de Nederlandstalige vertaling afhankelijk van je besturingssysteem/browser).

  3. Klik op het icoontje onder de pijl, dan zou img img met vierkante haakjes moeten verschijnen in je tekstvak, plak daartussen de link naar je foto die je net hebt gekopieerd. klaar.

https://i.imgur.com/LC6IGiO.jpg