Re: Onbekende WNP-reus

Volgens 'Shadow' op het tueries-forum zou de grote besnorde man de broer zijn van Frederic Saucez, Patrick Saucez:

La photo du "moustachu" est celle du frère de Frédéric Saucez. Le frère de Saucez est (était?) assez grand, plus d'un mètre quatre-vingt quinze.

Re: Onbekende WNP-reus

Zou dit de man kunnen zijn? » www.facebook.com

Re: Onbekende WNP-reus

Deze pagina is niet beschikbaar. De link waarop je hebt geklikt, is mogelijk buiten werking of de pagina is verwijderd.

Re: Onbekende WNP-reus

Bij mij werkt de link...

Re: Onbekende WNP-reus

De link werkt. Deze persoon heeft ook wel enige gelijkenis met robotfoto nr 19, en is blijkbaar ook vertrouwd met wapens. In de aangehaalde beelden is hij volgens mij geen beklaagde maar een bewakingsagent. Ik meende in de beelden op zijn schouders passanten te zien van de rijkswacht, maar niet overduidelijk. Mogelijks was hij daar ook om gewoon zijn broer te steunen.

Re: Onbekende WNP-reus

Volgens ik kan zien is de grote man op de foto een politieman in uniform! En dus geen lid van de WNP in de beklaagdenbank. Ik kan mij vergissen maar ik zie er wel een geüniformeerde politieman in.

17

Re: Onbekende WNP-reus

Is dit de persoon dat onlangs bij de Franstalige collega's is verschenen als de reus met met zijn aangezicht wit gekleurd of vergis ik mij?

Re: Onbekende WNP-reus

Patrick Saucez: staat hier boven Kenza.

Re: Onbekende WNP-reus

Ik ben daar niet zeker van dat de onbekende reus op de WNP foto's de broer van Saucez zou zijn. Volgens mij gaat het om één van de verdachten, en zit de onbekende reus ook op de beklaagdenbank. Hij loopt ook tussen de beklaagden en de advocaten trouwens. In deze vind ik post van Shadow bedenkelijk.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Onbekende WNP-reus

Akkoord the end, dus één van de zeven beklaagde of een wetsdienaar. Zou straf zijn dat de broer daar tussen kan staan (mits opgeroepen als getuigenverklaring).