31

Re: Hypothese Cobra

dim wrote:

"Une vielle cassette video (Pinon) de 72 minutes et quelques secondes mise à jour sur un file .mp3 (bien réussi, fantastique)."

Bron » anneesdeplomb.topdiscussion.com

Blijkbaar heb je een paswoord nodig om je te registreren.

Re: Hypothese Cobra

Als ge onderstaande link eens volledig leest zie je al in welke richting zijn verklaringen gaan. Cobra:

Na jaren van leugens/bedreigingen/intimidaties/valse PV. Ik heb nog een zaak te regelen met deze mensen die in 1988 een raid uitgevoerd hebben op mijn verblijfplaats om mijn naasten af te schrikken terwijl ik weerhouden was in Brussel. Ik zal het nooit vergeten en de dag van de glorie is aangebroken voor deze idioten. Ik ga er alles aan doen dat de daders vervolgd worden.

Spreekt over een linkshandige schutter... (2e commando Flawinnes?)

Bron » tueriesdubrabant.winnerbb.com

33

Re: Hypothese Cobra

Tru Dat wrote:

Noemde hij niet Python?

Yep, verkeerde gedachtensprong van mij, sorry!

Re: Hypothese Cobra

Is er iemand van de anciens die wat uitleg kan geven bij volgende 2 posts van Cobra. (Wat is dat bv. in Brugge, ik ken het dossier Pinon he.)

  1. But du crownfunding: payer une enquête indépendante ce que notre réseau avait déjà commencé.

  2. Ce forum est vraiment un trésor d'info pour lequel on vous remercie infinément.

  3. Il y a quinze jours le tribunal de Bruges a rendu un jugement (non lieu) concernant la teneur de dossier Pinon et autre (élements WNP + Complicité Surêté).  Grâce à ce jugement on a pu rélever "la protection".

  4. Bruges= l'ancien lieu de travail de Albert Raes. Le début de l'histoire commença à Bruges et temine à Bruges.

  5. L'indic : Mr.Vander Meiren,Marc ( donc qu'il est vrai; chouette ours, un soldat exemplaire, fidéle)à qui par ignorance (vue son esprit)a fait des révélations sécrétes quant aux certains faits nous avons eu des traces mais pas des preuves avait été ré-identifié: fait l'objet d'une recherche d'urgence

En dan nog volgende post:

  1. Reyniers: prive-club Dietse Steenweg Bekkevoort

  2. Bull: geëxecuteerd door 2 leden van de Mossad (getuigen 2 politiemensen) dankzij diplomatieke passpoort (heb gezien in Zaventem) en met a little help from Le Canard en Mr.Beaurir hebben zij België kunnen verlaten. Enquête = vuilbak

  3. Beaurir had zijn eigen lijfwachten gekozen uit 60 uitverkoren binnen de elite GD die zonder enige twijfel deel uitmaakte van één van de 3 cellen van de tueurs (WNP?) en die de raid hebben uitgevoerd in Aalst (alleen GD) om angst te creëren bij de andere leden omdat er geruchten waren van lekken (mijn indic). P.S. parmis ce 60 se trouvait un certain nommé J. Demol qui avait été licensié de GD (ABT Bxl)? Bizarre après une formation spéciale (Demol était un tireur d'élite, grand costeaux, silencieux, arts martiaux mais un collègue exemplaire) a été vue souvent bureau FJ mais uniquement pour 's'amuser' avec une jeune poule? Pas avec moi.

Bron » tueriesdubrabant.winnerbb.com

Stel je nu eens even voor dat punt 3 waar zou kunnen zijn, Aalst zou er dus geweest zijn als gevolg van een lek en dus als voorbeeld/ afschrikking om de andere leden het zwijgen op te leggen. In een andere post zegt hij ook dat er in Aalst 1 getuige moest omgebracht worden (dossier Pinon). En al de andere slachtoffers ... zie punt 3 zeker.

Ik weet dat ik hierop heel veel kritiek ga krijgen maar "mijn buikgevoel" zegt mij dat dit zou kunnen kloppen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het motief voor Aalst even afschuwelijk was als de feiten zelf ... Waarom? Ik weet het niet.

Re: Hypothese Cobra

Ook op blz. 3: De enige manier om deze zaak op te lossen. Eigenlijk, lees alle 4 de bladzijden eens. Cobra is volgens mij een niet zo jonge onderzoeker meer die duidelijk afgedreigd is. Toen hij thuis kwam van Brussel (waar ze hem eerst naartoe gelokt hadden) zag hij de verschrikking in de ogen van zijn kinderen, dat heeft de doorslag gegeven om de boel op te kuisen! Hij is volgens mij bezig samen met ex-rijkswachter (maar dan goeie) en ex-onderzoekers (maar dan goeie) in de juiste richting aan het gaan. Heeft al 4 bewijzen van gemanipuleerde dossiers.

Verhaal vervolgt zeker!

Re: Hypothese Cobra

Araneus wrote:

Misschien kan Ben aan de webmaster van het Franstalige forum vragen welk IP-adres Cobra gebruikt? Dit zou interessante gegevens kunnen opleveren. Als die Cobra echt iets weet hoop ik dat hij via een VPN gewerkt heeft.

Allereerst kromme tenen bij de vraag om aan webmasters een ip adres te vragen. Maar stel dan heb je een ip adres wat dan? Een adres van thuis of het werk of de macdonald, lekker belangrijk. Natuurlijk als je een ip adres heb gaat de provider gelijk op verzoek een adres delen. Nee Araneus zo werkt het niet. P.s. vergeet je niet mac adres uit te zetten.

Re: Hypothese Cobra

Ziehier het antwoord van Cobra :

Zet maar op het forum.

uitgesteld tot na de feesten ( geen interesse van de pers!!!)
zoek geen "publiciteit" leef allang in de "duisternis"
maar zal via een bericht op dit forum genoeg linken geven zodat alles duidelijk wordt.
Vindt dat deze mensen meer recht hebben op de ontdekte feiten dan de pers die daar geen brood aanziet.
In elke geval hebben ik genoeg linken gevonden van smerige samenzweringen die sinds (ik begin in 1981) het Belgische volk gegijzeld houden en nog steeds.

Door die persconferentie wilde ik die 'niet gekende" krachten laten weten dat het voorbij is dat het hun toer is om in hun broek te doen .
Operatie 'no mercy' : doen hetzelfde als de SIPO, PUMA,DELTA van Mr. Libert.
Onze vraag was:
Hoge magistraten, tientallen hoge Rijkswacht officieren, onderofficieren en elite rijkswachter, leden van de gerechtelijke politie (CP en andere,) enkele politiemensen van gemeentelijke korpsen, politici, machtige industrielen, leden van Loges (OPUS DEI) persmensen,enz. die hun carrière, hun financiële zekerheid, hun familie, hun vriendenkring enz. op het spel zetten om ofwel te worden opgepakt in de grootste, smerigste, vuilste doofpot zaak ooit in België of na verjaringstermijn aan de openbare schande blootstellen en dan voor vele decennia en dat:
voor enkele pyschopatische noordfranse criminele die hier , om zich te amuseren, eventjes zomaar lukraak zaken overvallen, klein geld stelen, champagne zuipen, patè eten, een speciaal kolf stelen (de 1ste overval) enz. en dan zonder noemenswaardige buit naar hun hol terug keren?????

Wie dat gelooft is ne grotere fantast dan wij.
Wat wij wel weten is dat binnen de bende die roteerde met diverse personen die geleken op elkaar, om identificatie te bemoeilijken, sommige leden van de ex-SAC zaten die zich in 1981 (het jaar dat alles gebeurde, WNP,EUROSYSTEM
DOS PINON, AFFAIRE OTAN (CIA) AFFAIRE Kintex (MOSSAd , oprichting commando's : SIPO,PUMA Delta (liber)=>
commando: TRIDENT,GAP==> Latinus) hebben aangeboden bij de PIO van Jean Bougerol (die werd "ontslagen" uit zijn rol op de zetel van P.D.G. door leger maar lustig bleef verder doen) de Rijkswacht (zeker ESI en TEMSE) , 5 permanente leden van de WNP (denk aan de SIPO=> hebben zelfs Dauphin + Elkinoff schrik aangejaagd)( namen werden door Latinus + connectie met Le Canard bekomen van een para die schuilde bij Jeandrain==>> was erbij als chauffeur/ réserviste==> kan geconcludeerd worden uit zijn bekentenis door één woord.) + para's komende uit het home van Colonel de Vuyst en maakte deel uit van een bataljon ( de Buyst had 45 jongeren zwak van geest opgeleid tot para) gewerkt voor :
Ministero della difesa


Publieke dienst en overheidsdienst · Leger
Ministère des Armées (France)

klikt allemaal .
moet alleen de verbanden zien.
Een groot samenzwering (kan al de magistraten opnoemen) om de "personen" van de Monarchie te doen vergeten.
Alleen daarvoor stierven (nu al) 40 mensen waaronder 15 die dood moesten en 25 "nevenschade" om de echte executies te verdoezelen.
Het gaat eenvoudig om macht door middel van erotische chantage op wereld niveau met ongelukkig het middelpunt in de stad van Europa (Brussel==>> middelpunt van intriges, spionages )
DOS pinon was de reden: link met de bende: Pinon ( villa gekocht in Zuid-Frankrijk, vrouwen dos pinon: rijkelijk vergoed voor stilzwijgen, de privé detective rijkelijk vergoed=> banden met Marbaix (WNP)) Bende raids (3 weduwen rijkelijk vergoed ) ==> staat allemaal in onderzoeks dossier van waar kwam dat geld? LEGE DOOS EUROSYSTEM:
8 miljard "commissielonen " dat moest dienen voor inrichten partouzen, extreem-rechtse organisaties , zelfs WNP (50.000 BF per module ziekenhuiskamer) ezn.
De organisator (Felix P.) is reeds dood.
Velen leven nog maar al meer dan 70 jaar oud.
Heb een lévende getuige gevonden die Latinus de info gaf over de betrokkenheid van 5 WNP bij de bende van Nijvel en de betrokkenheid van Le Canard ( daarom was Latinus begin 1984 zo optimitisch: hij zie letterlijk ' J'ai assez maintenant pour passer Smets et ce 5 WNP devant l'assises.

strategie bende: organigram FJ in 1979: bestudeerd door Lekeu en zijn vriend J.DEMOL
één link: DEMOL (Vottem): lid van ouwendijck==>> neo-nazi bijeenkomst==>> rabiate royalisten
DEMOL: één van de 5 verdachte rijkswachters door de Rijkswacht zelf maar geen huiszoeking mogen doen omdat Demol reeds al officier werkte bij de politie Brussel ( heb al van alles gelezen maar dit had ik nog nooit gelezen zelfs meegemaakt)
Demol: licensié en droit.
Demol: scherpschutter, meester in gevechtgsporten, groot struis atletisch (2.00 m) gebouwd, stille figuur, smeet met geld ( van een gewoon salaris konden wij dat niet) en vooral een lidkaart gevonden van de FJ (heeft dus ferm gelogen)
Demol : grootste geheim van belgie of niet
2de bendedossier: volgens politici beschikte WNP over GEEN EIGEN POLITIE
en wat is de SIPO (sicherheidsPolizei) dan van Libert ==>> een moord brigade

**** bronnen; gerechtelijke dossiers, 2de bende dossier, kollega's)

Ik ben niet slim genoeg om het antwoord van "Cobra" te begrijpen... Misschien kan er iemand meer uitleg geven?

Re: Hypothese Cobra

Scaramouche wrote:

Ik ben niet slim genoeg om het antwoord van "Cobra" te begrijpen... Misschien kan er iemand meer uitleg geven?

Dit gaat mij ook boven de pet, had al moeite met Trojan maar dit.

39

Re: Hypothese Cobra

Ja ja, dat zal allemaal wel zijn wat die man schrijft, maar om daarvoor een "persconferentie" bijeen te roepen... Forum-collega's, vallen hier nieuwigheden te noteren? Het lijkt me uit de buurt van het WNP te komen. Ik heb de indruk dat het hek nu helemaal van de dam is.

40

Re: Hypothese Cobra

Kan er thans ook moeilijk een touw aan vastknopen. Veel te gefragmenteerd, te veel info en te veel betrokken partijen om door het bos de bomen te kunnen zien. Toch blijf ik Cobra een enigmatische figuur vinden ... net als Chronos; evenals Cobra actief op het forum van Les Tuéries. Als zij daadwerkelijk meer weten (en kunnen aantonen) dan wat wij tot nog toe weten .... ben benieuwd naar het vervolg.