Re: Hypothese Cobra

Hier klopt iets niet.

42

Re: Hypothese Cobra

Iemand die zegt dat hij het geheim achter de Bende van Nijvel heeft ontdekt maar dit niet in een simpele/normale zin geformuleerd krijgt, dat doet mij toch mijn bullshit-detector afgaan.

Re: Hypothese Cobra

Kan zijn dat noch Nederlands noch Frans zijn moedertaal is. Kan zijn dat het iets met alcohol en of medicijnen te maken heeft. Ik denk dat Ben hier mss een antwoord kan op geven want ik heb de indruk dat er mail/contact geweest is. Zoals ik hier boven schreef, hier klopt iets niet. Anderzijds mogen we natuurlijk ook niet vergeten dat zowel dit forum als het Franstalige besmet is.

44

Re: Hypothese Cobra

zenga wrote:

Iemand die zegt dat hij het geheim achter de Bende van Nijvel heeft ontdekt maar dit niet in een simpele/normale zin geformuleerd krijgt, dat doet mij toch mijn bullshit-detector afgaan.

Blij dat jij het zegt, Zenga.

45

Re: Hypothese Cobra

Er klopt inderdaad iets niet. Maar hoe je het bende-verhaal ook bekijkt, er klopt altijd iets niet. Rationeel blijven en afwachten of er meer duidelijkere informatie komt.

46

Re: Hypothese Cobra

Op de site van Les Tuéries gaf hij nochtans de indruk het dossier Pinon in zijn bezit te hebben of tenminste toch heel goed te kennen. Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat dat dossier spoorloos was ...

Nu goed, verder afwachten blijft de boodschap, zeker?

47

Re: Hypothese Cobra

P-51 wrote:

Op de site van Les Tuéries gaf hij nochtans de indruk het dossier Pinon in zijn bezit te hebben of tenminste toch heel goed te kennen. Ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat dat dossier spoorloos was ...

Nu goed, verder afwachten blijft de boodschap, zeker?

Bel eens naar Johan Demol  smile

Re: Hypothese Cobra

Ik ontvang hier terug een bericht van "Cobra". Ziehier :

op het forum

ben de staatsgreep nog begrepen : mei 1981 gestopt op 17 september 1987

om de "bulshit" te begrijpen

doel van de bende: "lekken" te vermoorden van Dos Pinon + Eurosystem + Staatsgreep door het gebruik van excessief bruut geweld om een internationaal netwerk te beveiligen

https://isgp-studies.com/belgium-la-neb … ux-x-files

bende: 4 gd's + 3 criminelen (Pilarski?) + 4 para's ( home van colonel De Vuyst=>> allemaal vrijgezellen gebleven) + 5 WNP leden (genoemd door Latinus)

één vreemd voorval: Bultot zocht begin 1985 (zat nog niet in den bak) naar nieuwe professionals volgens van esbroeck (bij zijn arrestatie==> spoor nooit gevolgd)

nog zo'n vreemd bericht zowel op vlaams als waals forum

http://tueriesdubrabant.winnerbb.com/t1 … ean+Bultot

Félix P. (was ne echte crimineel en gevaarlijk)
spoor van Christian B.
Van Rossem heeft Eliane Van Vreckom een fortuin aangeboden voor haar "memoires". zij ging daar niet op in. vreemd.

hoop dat het nu wat minder bulshit wordt

sporen in dossier: tientallen niet nader onderzochte sporen waaronder het onderzoek van Overijse, Nivelles om te huilen is ( een onderzoek onwaardig)
Veel leesplezier

49

Re: Hypothese Cobra

Als het waar is wat Cobra schrijft draait het om macht » seks » Geld » Economie. Letterlijk "huishouding". Afrekeningen om zaken bedekt te houden en tegelijkertijd de bevolking kort dom en volgzaam te houden. Maar dan gaat het ook tot aan en verder dan het koningshuis. Eurosystem was dan maar een onderdeel.

Re: Hypothese Cobra

Allez, als ik het dan goed begrijp is de bende van nijvel:
4 rijkswachters + 3 criminelen (Pilarski?) + 4 para opgeleid door kolonel De Vuyst + 5 WNP leden ?
Als alles echt is en wat ge tussen de regels kunt verstaan (dossier Pinon) heb ik maar 1 besluit voor de geschiedenisboekskes: 1830 het ontstaan van België, 2018 het einde van België?