Re: Hypothese Cobra

kenza wrote:

Juist coconut ik had de post overgeslagen
Iets in mij zegt dat hier een bom gaat ontploffen
Maar cobra zou iets duidelijker moeten zijn en rustiger

Als pilarski terug in beeld komt zou het kunnen bingo zijn

Ik wil niet vervelend doen maar dan komt de steengroeve van lessines terug in THE picture

Cobra - Pilarski - steengroeven. Leg uit Kenzo.

Re: Hypothese Cobra

Kenza, heb jij bewijs dat Pilarski in deze regio zou verbleven hebben?

Zou hij bij de drugsbende van Geraardsbergen-Brakel kunnen gezeten hebben (als koerier bv.), die dan weer gelinkt kan worden aan Rebecq via Farcy/Otten > Bouhouche, Beijer, Otten, Amory, Lekeu, François,...

En van daar uit enkele 'bekende criminelen' inhuren voor het 'vuile werk'.

63

Re: Hypothese Cobra

Het zou me verwonderen dat hier bij niemand iets opvalt.

64

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Het zou me verwonderen dat hier bij niemand iets opvalt.

Revanche ?

Re: Hypothese Cobra

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het de bende Haemers was die vertakkingen had in Grimbergen, Verbrande Brug. Weet met grote zekerheid dat de vader van Pilarski in Grimbergen gewoond heeft en dat er een soort garagist  was die Salesse , of toch een naam die erop gelijkt ,ook in Grimbergen woonde. Ik herinner me ook uit die tijd dat de Delhaize Grimbergen extra in de gaten gehouden werd, met extra bedoel ik met meer bewaking dan andere Delhaizes.
Ook bij Cobra vond ik de naam  Salesse terug. Het enige wat ik van Pilarski weet is dat hij reed als een race piloot. Ik kwam in die tijd veel, heel veel in Grimbergen (Het Kassei en de Verbrande Brug) bij mensen wiens naam ook eindigde met ski, daarom weet ik dat er een zekere Pilarski woonde die een zoon had die kon racen en waarvan gezegd werd dat de politie hem niet kon volgen.
In die tijd werd hier in de buurt dan ook alles gekoppeld aan de bende van Nijvel, herinner mij ook een schietpartij in Londerzeel in een cafe en een ander cafe waarvan gezegd werd dat er bende leden kwamen, namelijk de Pomp. 
Raar dat de verhalen die hier toen de ronde deden ook voor een groot stuk terug komen bij Cobra .

66

Re: Hypothese Cobra

Haemers en pilarski en gislain hilmeryckx waren ooit buren in grimbergen
De wapens die pilarski moest dumpen zouden van bij een garagist uit Meise komen

Re: Hypothese Cobra

welke garagist ? Heb 20 j in Meise gewoond en verblijf nu op letterlijk 3m van Meise.

Dus die verhalen van toen dat waren geen verhalen maar waarheid. Er moeten hier dus een aantal mensen zijn die iets meer weten. In die tijd kende iedereen zowat iedereen en werd alles in het oog gehouden .

68

Re: Hypothese Cobra

Die Cobra is volgens wat ik tussen de lijnen lees een oude Franstalige ex-rijkswachter, en hyperkinetisch. Ik neem toch eerder een afwachtende houding aan.

Re: Hypothese Cobra

kenza wrote:

Haemers en pilarski en gislain hilmeryckx waren ooit buren in grimbergen
De wapens die pilarski moest dumpen zouden van bij een garagist uit Meise komen

Welke garage Kenzo?

70

Re: Hypothese Cobra

Ik weet echt niet welke garage gewoon dat de wapens die pilarski moest dumpen mogelijk van een garagist uit Meise komen