Re: Hypothese Cobra

kenza wrote:

Ik weet echt niet welke garage gewoon dat de wapens die pilarski moest dumpen mogelijk van een garagist uit Meise komen

Omdat er heel wat forumleden uit Meise of omgeving komen is interresant om minimaal informatie te delen waar dit verhaal vandaan komt.

72

Re: Hypothese Cobra

Om deze reden meld ik het ook ze is waard wat ze waard is

Re: Hypothese Cobra

sorry dat ik weer eens terugkom met Cobra die het ergens specifiek had over de overvallen ten zuiden van Brusssel (hij noemde ze bij naam) en oa Salesse. Ook een zekere Chronos zou op dit spoor gezeten hebben. Met hetgeen we nu weten zou het dus kunnen kloppen dat Freddy Troch absoluut op het juiste spoor zat.

http://tueriesdubrabant.winnerbb.com/t3 … n-de-steen

Dominique Salesse et Léopold Van Esbroeck faisaient partie de la bande de Baasrode, un groupe de truands autour de Philippe De Staerke.

Dominique Salesse et Léopold Van Esbroeck étaient des amis de Jean Bultot.

Les enquêteurs dirigés par Freddy Troch pensaient que cela pouvait conduire aux tueurs du Brabant.

L'Algérien dont il est question a donc été intérrogé à plusieurs reprises...

Leopold van E. heeft blijkbaar ook een open brief geschreven aan de Bende

En 1998, l'ex-truand publie - aux Éditions La Longue Vie - une Lettre Ouverte aux tueurs du Brabant.

Le Bruxellois accuse d'anciens comparses de la bande de Baasrode. Si ses révélations ont un certain succès médiatique, elles ne font en rien progresser l'enquête. Ça, c'est le côté face.

Maar misschien wisten jullie dit al allemaal.

74

Re: Hypothese Cobra

Cobra en Chronos ... we gaan het vroeg of laat toch wel weten, hoor.

De piste van de cel Delta is misschien maar een stuk van het hele verhaal, maar wel een heel geloofwaardige piste.

Re: Hypothese Cobra

Coconut, U moet geen sorry zeggen om terug te komen op Cobra! Alle pistes zijn meer dan welkom en ik volg je en zie dat je super gemotiveerd bent: zulke mensen zijn naar mijn hart! Wat Freddy Troch betreft; van als het onderzoek afgenomen is wist ik het al: die doet te goed werk, maar helaas ge loopt altijd met Uw kop tegen de muur. Ach....ik denk moest Freddy Troch mogen / kunnen / willen praten.... Maar is hij niet van CD&V signatuur en ere magistraat benoemd?

Re: Hypothese Cobra

Dank u, inderdaad  CD&V en ere magistraat.

Re: Hypothese Cobra

Cobra is back,
In zijn gekende Telex- berichtgeving.
www.tueriesdubrabant.winnerbb.com/t3081p75-et-marc-vander-meiren#103898

78

Re: Hypothese Cobra

Wat er van ook zij lijkt het me niet slim om nu al Michel Libert zoveel suggesties te geven waarover het gaat als je pas in januari een verklaring gaat afleggen. Je geeft bij wijze van spreken de beklaagde(n) een hoop tijd om een verdediging op te bouwen.

Re: Hypothese Cobra

Er valt enorm veel te lezen voor onze Kerstdag... Blijft een groot complex dossier!

80

Re: Hypothese Cobra

Benieuwd hoe het "team Cobra" dit gaat flikken. Een heeeeeeele boterham en ik kan gedeeltelijk volgen maar hoe krijg je zo'n dossier op een geloofwaardige en juridisch correcte manier verkocht ... enigmatische figuur, die Cobra, en ik blijf hem op één of andere manier toch het voordeel van de twijfel gunnen.