81

Re: Hypothese Cobra

Op de Franstalige site werd Cobra gecounterd door Michel Libert himself. Tot 2x toe zelfs ... Michel Libert voelt zich vrij goed in zijn sas, net als Robert Beijer overigens (andere topic). Vreemd toch ....

Re: Hypothese Cobra

Goed bezig Cobra, kan helaas niet zeggen waarom.

83

Re: Hypothese Cobra

Ik ook niet maar deze link helpt wel : https://wlstorage.net/file/paul-latinus.pdf

Dit gaat over het ruimer plaatje, niet zozeer over de daders. Het valt me wel op dat lieden, die welbespraakt zijn (Libert zeker, Beijer in mindere mate) op één of andere manier toch steeds de dans ontsprongen zijn.

De link zou al geruime tijd op het internet circuleren dus geen nieuw nieuws ... maar voor leken als ik wel interessant leesvoer.
Ben voorlopig tot pagina 400 geraakt en niet zonder enige moeite ... en walging sad

84

Re: Hypothese Cobra

P-51 wrote:

Ben voorlopig tot pagina 400 geraakt en niet zonder enige moeite ... en walging sad

Kan je in een paar lijnen de essentie omschrijven? Voel je niet verplicht, maar ik heb op het moment persoonlijk niet veel zin om al die oude pv's te doorlezen.

Re: Hypothese Cobra

Ja inderdaad als er dan toch mensen zijn die het lezen, graag de belangrijkste zaken. Idem dossier Pinon 689 blz......

86

Re: Hypothese Cobra

Vreemd, dit dossier telt ook 689 pagina's ... en neen, ik voel me niet geroepen om hier een synthese van te maken. Iedereen mag hier zijn of haar conclusies uit trekken, maar dat ga ik niet doen. Al begrijp ik wel mensen als Cobra en ook anderen die al meer dan 30 jaren intensief opzoekwerk verricht hebben en zelf tot bepaalde conclusies gekomen zijn, al dan niet ingegeven door persoonlijke ervaringen.

Neem je tijd en lees zelf ...

87

Re: Hypothese Cobra

Nog een kleine aanvulling : ik denk dat bepaalde delen van het dossier ontbreken (al dan niet bewust gedaan) en ook 'bewerkt' zijn. Neemt niet weg dat het filteren van de info tijds- en energierovend zijn, maar het loont toch de moeite om het te lezen. De bron is me niet bekend, tenzij internet ook als een mogelijke piste moet beschouwd worden.

88

Re: Hypothese Cobra

P-51 wrote:

... en neen, ik voel me niet geroepen om hier een synthese van te maken.

No problem, kan dat volkomen begrijpen.

P-51 wrote:

Neem je tijd en lees zelf ...

Laat het mij daar nu jammer genoeg net aan ontbreken. Zoiets lezen kan ik ook niet zonder notities te nemen, of 10 pagina's verder haal ik de namen weeral door elkaar. En al zeker niet in het Frans.

Ik heb Hilde Geens haar nieuw boek gewonnen met een wedstrijd op deze site, en ben nog niet verder geraakt dan pagina 30, puur door tijdsgebrek. Zo eens 2 weken op vakantie gaan en alles lezen wat ik van plan was lijkt me plots een heel aangename gedachte!

89

Re: Hypothese Cobra

P-51 wrote:

Ik ook niet maar deze link helpt wel : https://wlstorage.net/file/paul-latinus.pdf

Dit gaat over het ruimer plaatje, niet zozeer over de daders. Het valt me wel op dat lieden, die welbespraakt zijn (Libert zeker, Beijer in mindere mate) op één of andere manier toch steeds de dans ontsprongen zijn.

De link zou al geruime tijd op het internet circuleren dus geen nieuw nieuws ... maar voor leken als ik wel interessant leesvoer.
Ben voorlopig tot pagina 400 geraakt en niet zonder enige moeite ... en walging. sad

Ter info : dit .pdf laat de zoekfunctie toe . Dus zoeken op namen is mogelijk. Jammer dat de oorsprong van een aantal documenten niet aangegeven is, of ontbreekt in deze .pdf

Oostvl - Belgi

90

Re: Hypothese Cobra

@ zenga : doorscrollen tot je de uitgetypte versie van een bandopname tegenkomt (dit valt op) , als je die leest gaan je haren rechtop staan . Het voorgaande is niet zo belangrijk . Ik ben ook niet verder geraakt !