Topic: RSC Anderlecht

Voetbalclub Anderlecht lijkt een aantal elementen te verbinden.

2

Re: RSC Anderlecht

Ok, de mauven zijn maffieus. En Bende-slachtoffer Vanden Eynde supporterde voor Club. Maar meer zou ik er nu ook weer niet achter zoeken.

Re: RSC Anderlecht

Weet niet. Lijkt me net erg interessant om te weten wie daar die frequent ontmoette in de loges. Of waren er nog geen loges in die tijd? Als we die van het Groot Oosten onderzoeken dan ook die van Anderlecht (grapje).

Re: RSC Anderlecht

Jacques Culot teamgenoot van Jurion? Nee.

Re: RSC Anderlecht

Als je op Wikipedia de twee cv's bekijkt: ja. Of bedoel je dat de Jacques Culot in het bendedossier een andere Jacques Culot is?

Misschien ook even vermelden dat Vanden Boeynants himself in z'n jeugdjaren in eerste klasse speelde, zij het vermoedelijk bij de reserven (Union Sint Gillis). Van Van Camp zou men een keer moeten natrekken of hij langs die weg in verband kan worden gebracht met VDB.

Re: RSC Anderlecht

Volgt de thuiswedstrijden: Marnette.

Re: RSC Anderlecht

Trojan wrote:

Als je op Wikipedia de twee cv's bekijkt: ja. Of bedoel je dat de Jacques Culot in het bendedossier een andere Jacques Culot is?

Dat is een andere Jacques Culot.

Re: RSC Anderlecht

De vader van Van Camp was vice-president van voetbalclub Anderlecht. Dat lijkt me heel relevant, Van Camp kan via z'n vader zijn ingewijd in de duistere geheimen van deze club en haar geliefkoosde bank.

Re: RSC Anderlecht

Trojan wrote:

De vader van Van Camp was vice-president van voetbalclub Anderlecht. Dat lijkt me heel relevant, Van Camp kan via z'n vader zijn ingewijd in de duistere geheimen van deze club en haar geliefkoosde bank.

Wat was de voornaam van zijn vader dan en wat is jouw bron?

Nog een andere link: de tranen van Michel Verschueren op de begrafenis van zijn vriend Paul Vanden Boeynants. En waar Anderlecht nog genoemd wordt: begin jaren '90 zouden verschillende spelers klant geweest zijn bij hoerenmadam Chantal Roefs, waaronder een erg bekende Zweed. wink

Bon, nutteloze piste wat mij betreft (mensen van elk groot Brussels instituut zullen wel kunnen gerelateerd worden aan figuren uit de duistere dossiers), maar een opsomming van linken is altijd fijn.