91

Re: Hypothese Cobra

LEO wrote:

@ zenga : doorscrollen tot je de uitgetypte versie van een bandopname tegenkomt (dit valt op) , als je die leest gaan je haren rechtop staan . Het voorgaande is niet zo belangrijk . Ik ben ook niet verder geraakt !

Hier ben ik even zoet mee geweest, maar inderdaad dit is toch wel iets! Ik haal (voorlopig) twee citaten uit de processen verbaal:

-'des mineurs d'âge des deux sexes'.
-'que savez vous du suicide des deux mineurs d'âges?'

De namen van eventuele betrokken laat ik jullie graag zelf ontdekken.

Re: Hypothese Cobra

Cobra terug:
www.tueriesdubrabant.winnerbb.com/t258p200-monsieur-x#104497

Re: Hypothese Cobra

Dit is een interessant stuk: Raes avait récruté un certain nommé Philippe Van Engeland comme son agent sécret à l'insu de tout le monde (un agent sécret sécret)

En Philippe Van Engeland als meneer x, met zijn verblijf in Paraguay en de link met Pour een grote kanshebber.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

94

Re: Hypothese Cobra

Christian Smets is meneer X volgens Cobra ...

95

Re: Hypothese Cobra

Cobra, wat een titanenwerk ... chapeau! Ik hoop alleen maar dat je jezelf hierdoor niet in moeilijkheden brengt. En hopelijk bestaan er nog gerechtelijke instanties die op een (juridisch) correcte manier werk willen maken van dit dossier. Ijdele hoop misschien, maar toch ...

Re: Hypothese Cobra

Beste cobra, welkom en bedankt voor bepaalde info. Je hebt me zonder dat je het beseft cruciale info gegeven. Blijkbaar ken je Guy Van Vinck en Jandrain, of toch de omgeving. Kan je eens vertellen hoe Guy Van Vinck eruit zag; kleur van haar en grote?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Hypothese Cobra

Cobra ik hoop dat je beseft dat er veel fouten en verkeerde conclusies zijn in wat je schrijft. Tevens is het heel opvallend dat je een stuk weglaat, net hetgeen wat van belang is. Waarom denk je dat Smets naar Charleroi ging? Dit moet je toch weten.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

98

Re: Hypothese Cobra

Woordenwisseling VM? Smets mocht L niet meer manipuleren?

99

Re: Hypothese Cobra

cobra wrote:

You ain't see nothing yet.
@cobra
ga effen stoppen. Schijnt dat ik te snel ga.
Trek mij terug in mijn cocoon

Zet alles op een rijtje in 1 topic. Dit zinnetje zegt heel veel voor wie met de menselijke psyche bezig is. We lezen je graag maar probeer het gestructureerd en duidelijk te doen. Van mij krijg je alvast respect. Succes.

100

Re: Hypothese Cobra

Ik sluit me aan bij de opmerking van Tru Dat, Cobra - vergeet niet dat heel wat leden op dit forum (waaronder ikzelf) niet de kennis en de expertise hebben die jij wel hebt. Neem gewoon jouw tijd en laat je niet opjagen.