111

Re: Hypothese Cobra

Het feit dat Michel libert reageerde op cobra en ook zegt dat hij enkel nig reageerd op fysieke contacten wil toch zeggen dat hij bang is van cobra. Ook denk ik dat cobra nog niet het onderste van zijn tong heeft laten zien.

112

Re: Hypothese Cobra

Libert is niet bang. Hij wenst enkel nog vragen te beantwoorden buiten de anonimiteit en enkel als deze vragen een degelijke inhoud hebben. Met andere woorden hij is de onzin beu.

Re: Hypothese Cobra

Cobra weet denk ik niet meer dan de rest hier op het forum. Alleen gaat hij wel verbanden leggen (hij is oud politiecommissaris dus allicht een goede gewoonte). Maar uiteindelijk herhaalt hij ook gewoon maar wat er in de loop der jaren geschreven is. Hij ging mij ook aan "informatie" helpen, na een dag krijg ik dan een mail terug met een getuigenis uit een boek van Guy Bouten. Een getuigenis die ik zelf aan Bouten heb overgedragen enkele jaren terug... Farcy kende hij niet, "NOG NOOIT VAN GEHOORD!!!", zo omschreef hij het ongeveer. Die man leest gewoon wat boeken volgens mij en denkt dan dat hij alles heeft opgelost.

Hij spreekt ook over zijn netwerk waar hij op steunt etc. en in elke mail dat ik van hem kreeg altijd dezelfde litanie dat ze hem niet moeten proberen te bedreigen of ze zullen eens wat meemaken enzoverder. Zijn bedrijfje ziet er trouwens ook heel schimmig uit (ICT diensten maar met een website gemaakt door een kleuter met een omzet van een ijssalon op de noordpool). Voorlopig ziet hij er verdachter uit op "ondernemersvlak" dan menig gangster hier besproken op het forum. Dit laatste is deels overdreven natuurlijk maar we moeten toch opmerken dat alles van wat hij schrijft ten eerste niet overzichtelijk is en er een grote puinhoop van maakt. En ten tweede is het gewoon herhaling van eerder geschreven stukken.


Normaal reageer ik niet op discussies over of iemand te ver gaat met zijn theorieën maar hier hebben we echt wel te maken met een speciaal geval hoor.

114

Re: Hypothese Cobra

Ik heb het al eerder geschreven cobra en Libert veel woorden geen concrete gegevens beiden hebben geen idee waar het over gaat. Als Libert na al die jaren niet weet wie het contact in Keulen was van BURAFEX, en ook niet wist dat Lekeu een rijkswachter was dan zegt dit mij genoeg. Zie ook zijn antwoord veel woorden om wat te zeggen? Hij vind zich belangrijk en praat over netwerken, maar dit waren vooral zijn scouts jongens, heel het Teutoonse ridder verhaal bijvoorbeeld bestaat alleen in zijn hoofd.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

115

Re: Hypothese Cobra

Gezien de actuele polemiek betreffende de persoonlijke verheerlijking van zijn persoonlijkheid in de winter van zijn leven moeten we toch beheerst en desalniettemin zonder aan daadkracht te verliezen vaststellen dat er een discrepantie bestaat tussen de daadwerkelijle kennis die hij heeft en de in zijn hersen cellen opgeslagen droombeelden.

Iedereen kan idd langdradige teksten maken om te doen uitschijnen dat je belangrijk bent .
Ik denk ook al langer dat Libert in the picture wil staan maar eigenlijk niet weet wat er exact heeft plaatsgevonden.

Re: Hypothese Cobra

Gisteren pogingen gedaan de posting van Cobra te doorgronden. Maar waar kan ik ze vinden, anders gesteld waar kan ik Cobra vinden?

117

Re: Hypothese Cobra

Ik vrees dat op vraag van Cobra al zijn bijdragen gewist zijn. Jammer.

Achter de schermen is er iets gaande. Misschien kan/mag Ben erover communiceren?

118

Re: Hypothese Cobra

Feit; Hij is hier een leugenaar en een hoerenloper genoemd. Hebben jullie dat tegengesproken, ik dacht het niet.
Remedie; 't is goed in 't eigen hert te kijken. Nog even voor het slapen gaan.

119

Re: Hypothese Cobra

Mag ik er voor de duidelijkheid op wijzen dat hij leugens schrijft over slachtoffers! Plus dat er veel desinformatie in zijn chaotische woordenstroom zit. En hij schrijft letterlijk in welke buurten hij onderzoek deed, moet ik er een tekeningetje bijmaken?

Met wat hij schrijft over slachtoffers gaat hij te ver. Ook jij coconut hebt niet al te veel respect voor de slachtoffers.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Hypothese Cobra

Allez, ze hebben nu waarschijnlijk hun goesting: Cobra wegpesten. Nu nog Coconut wegpesten. Nu gaat de zaak waarschijnlijk ineens met rasse schreden vooruitgaan ... Spijtig genoeg sinds 09/11/1985 tot vandaag zijn er al 11759 dagen voorbij en nog steeds geen enkele veroordeeld. Heb dankzij Cobra eindelijk inzicht in deze kingsize puzzel. De andere doe maar verder ... Succes!